Daar heb ik niet zoveel van, zijn weer vooral dingen uit de eerste 12 jaarquote:
Heeft Ricky dat echtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. nee he.. krijgen we weer een twfijelende Janine
Janine is net Ricky Martin, die zich elke moment van de dag afraagt: Ben ik homo of niet...
En Janine denkt: Val ik op Ludo of niet
Ray en Valerie zijn 2 personages die er wel uit mogen van mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Valerie![]()
En wat een stom gezeik rondom Ray en z'n sneue gedoe, en die stomme non danWat mij betreft een van de slechste verhaallijnen van de laatste tijd. Ik las trouwens dat Ray een nieuwe liefde krijgt, dat zal die non wel worden dan.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat hij morgen die pop vindt.............
frisse start....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef Frey het volgende:
Maar goed, in het nieuwe seizoen wordt er een frisse start gemaakt, dus wie weet welke geweldige verhaallijnen er dan komen en misschien zien we het dan allemaal anders.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef Airelle het volgende:
Het was wel weer vermakelijk.
Valerie krijgt wat ze verdient.
Voornamelijk de eerste 12 jaar, dus er zal er genoeg van tussen zitten. Van Frits had ik een keer een compilatie gemaakt, maar die heb ik niet meer. Misschien dat anderen die hier nog hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
@ Frey: wat Sven zegt..... [tenzij het oud is: Miss Dekker, Dian the Second, Frits van Houten]
Ja niet leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Toch verwonderlijk he, als dat gebouw is ingestort met Isabella erin, moet er uiteindelijk toch wel een lichaam te vinden zijn.
Of gelukkig, nu heeft Ludo tenminste een reden om haar te laten verdwijnenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Inderdaad
Jammer dat ze weet van Ludo en Martine![]()
GTST gaat de laatste tijd in een rap tempo om zo alle verhaallijnen dit seizoen af te sluiten en dan kunnen er volgend seizoen nieuwe en vlottere lijntjes beginnenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
frisse start....
tssss die kennen we......![]()
Ja van Nick dus en dan zoek je maar heel het internet af.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Voornamelijk de eerste 12 jaar, dus er zal er genoeg van tussen zitten. Van Frits had ik een keer een compilatie gemaakt, maar die heb ik niet meer. Misschien dat anderen die hier nog hebben?
Maar als jullie in de vakantie gewoon de persoages noemen waarvan jullie filmpjes willen, dan kijk ik of ik ze kan vinden
Tssss, als je GTST zo kut vind, waarom kijk je danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ray en Valerie zijn 2 personages die er wel uit mogen van mij![]()
De enige verhaallijn van Ray die ik boeiend vond, was die in Egypte en die van Valerie...
Had die een boeiende verhaallijn?
Waaruit maak je op dat ik GTST kut vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tssss, als je GTST zo kut vind, waarom kijk je dan?
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik GTST kut vind![]()
Ik ben al jaren een trouwe fan die elke avond kijk. Ik zeg gewoon dat ik de personages Valerie en Ray niet leuk vind. De serie zelf blijft geweldig
Ik wil niet dat Yasmin weggaatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik vond de scéne bij meneer Harmsen thuis met 'Angels' op de achtergrond mooi. Kreeg kippenvel gewoon, maar ook omdat 'Angels' één van m'n favo nummers is
Ben benieuwd naar vrijdag!
Yasmin en dat gehuil van haar is best irritand hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Yasmin weggaat
Waarom nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |