heerlijk, we hebben geen groot dorp maar je kan met gemak 1,5 uur binnen de dijk lopen en je ziet nauwelijks huizenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt goed Duckie!
Bluezz houdt haar burqa toch wel aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt dit weekend inderdaad wel weer om even naar ons (naakt)strandje te fietsen.
Nee, dat plezier werd me ontnomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
En dan heb je niet eens de laatste post, Eilanden.
Gadverdamme samen 96 jaar en dan dat geblubber aan de mensheid tonen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt dit weekend inderdaad wel weer om even naar ons (naakt)strandje te fietsen.
Ja dat ben ik ook van plan, de laatste 2 jaar niet veel uitgevoerd dus ik heb nog wat goed te makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie richting, moet je wel flink aan de bak
heb vorig jaar MBO Bouwkunde afgerond
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme samen 96 jaar en dan dat geblubber aan de mensheid tonen.
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopenquote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopen
brrrrrquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal zijn we op dat strandje nog 1 van de jongsten.
werken, maar nog niet gevonden wat ik zoekquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van plan, de laatste 2 jaar niet veel uitgevoerd dus ik heb nog wat goed te maken![]()
En ben je nu HBO aan het doen of ben je gaan werken?
dat klinkt best geil!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
DG, maak er even naakt in de maneschijn van.![]()
Je bent vroeg tegenwoordig hč?quote:
Trusteh Tong.quote:
neem jij jongetjes mee naar het naaktstrandquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik dan wel mijn bril ophouden op ons naaktstrandje??
Ik hoor nog die jongetjes vorig jaar of zo zeggen :
Ooohhh, nu zie ik waarom dit stuk zo rustig is *giebel*
Geef jij geen namen aan je borstjes?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem jij jongetjes mee naar het naaktstrand![]()
* Bjoro kijkt even voor de zekerheid in zijn shirtje.......uuuuhhhhhh.......quote:
hebben die van Clau wel een naam ??quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Tong!
En ze hebben geen oren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro heeft niet echt borstjes en als hij ze al zou hebben, zou hij ze geen naam geven want je hoeft ze nooit te roepen omdat ze toch nooit ver weg zijn !
geloof er ook weinig van...maar wel wreed als het echt zo isquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Poema maakt zijn eerste slachtoffers.
Goed dat ik het niet geloof...
ff teruglezenquote:
Heyquote:
Avond. Sienquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond iedereen
dat was een gezellig feestje
Morgen vrijquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Avond. Sien
Ik ga ook maar zo afsluiten
Morgen om 7.00 uur al op.
Alles ok met Nocaquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey
Hoest met Noca.. heb hem hier al een paar dagen niet gezien ...
is de presentatie voor woensdag al klaar?
Heeft ie Grun al kampioen gemaakt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alles ok met NocaHij vergeet jullie door z'n FM spel, belachelijk hč
![]()
Dat is inderdaad wel prettig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen vrij
Lekker dat de treinen niet rijden
O oke... dat hebben wij in 1x ... de presentatie en daarna de verdediging.. maar goed als je scriptie al wordt goedgekeurd dan heb je het meestal wel gehaald..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alles ok met NocaHij vergeet jullie door z'n FM spel, belachelijk hč
![]()
Nee hoor hijs nog met wat opdrachten bezig, speelt af en toe een spelletje en is wat aan het downloaden. En heeft dus een paar Hools gemist
Nou woensdag is niet echt een presentatie, het is een verdedigingsgesprek.
Hij was ontslagenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft ie Grun al kampioen gemaakt?![]()
Gelukkig hoeven wij niet echt een statige presentatie te doen. * clauwheee het daar niet zo op heeftquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke... dat hebben wij in 1x ... de presentatie en daarna de verdediging.. maar goed als je scriptie al wordt goedgekeurd dan heb je het meestal wel gehaald..
Slaap lekker StarGazer
Maar hé, hij is nu wel vet goed bezig met Cambridge Unitedquote:
Wij wel, netjes in pak enzoquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij niet echt een statige presentatie te doen. * clauwheee het daar niet zo op heeft
quote:
Ben je gek. Jullie mogen gewoon Tante Bedje blijven zeggen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij wel, netjes in pak enzo![]()
Ik vind het toc wel wat hebben...
Maar ik moet je zometeen met Mevr aanspreken ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben je gek. Jullie mogen gewoon tante Bedje blijven zeggen hoor
Een seizoen geweest jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu? Bij Veendam aan de slag?
heyquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Een seizoen geweest ja
Net buiten de nacompetitie gevallen en op het einde vond ik het tijd voor een buitenlands avontuurtje
Oe das natuurlijk wel stoer, Mevr. ing. (bachelor??) C. Scholtequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dan
Ik laat echt meteen een naam kaart drukken met Ing. M. de Groot![]()
Veendam kun je wel kampioen maken (tenminste met CM 01/02)quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]en nu? Bij Veendam aan de slag?
Het heeft wel watquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe das natuurlijk wel stoer, Mevr. ing. (bachelor??) C. Scholte
welke Railroad Tycoon, één van de nieuwere of het oudjequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef appelsientje het volgende:
Trouwns ik ben dus zwaar verslaafd aan Railroad Tycoon... ik blijf het maar spelen...
heb hem bijna uitgespeeld
Pff nee zeg. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor of achter m'n naam krijg. Boeit me ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
Maar je gaat die bachelor toch niet echt als titel gebruiken Clauw?
1 van de oudjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke Railroad Tycoon, één van de nieuwere of het oudje
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 van de oudjesdie zijn het best
Railroad Tycoon II platium
Ik zag dat deel III er ook is... het is zo duf... maar zo verslavend...
.... shootquote:
Dan ben je nog wel even bezig!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.... shoot
Ir. Dr. M. de Groot![]()
Heb jij deel III ?? ? toevalligquote:
Yupquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd Lizz-n en hoi Tante Bedje en de andere hools!
Bedankt, ook goeie avond!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
oiquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
a.b.c.d.e.f.g.h.i.j.k.l.m.n.o.p.q.r.s.t.u.v.w.x.y.z Eilanden!
Zeg waarom ben ik niet uitgenodigd op je feestje ?quote:
Iedereen mocht/mag komen, ik zeg het tegenwoordig alleen tegen mensen die niet mogen komen dat er een feestje aankomtquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg waarom ben ik niet uitgenodigd op je feestje ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Iedereen mocht/mag komen, ik zeg het tegenwoordig alleen tegen mensen die niet mogen komen dat er een feestje aankomt![]()
Meen je dat? Ik moet er niet aan denken zeg!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupen als ik nou tijd/geld had ... dan zou ik dat nog doen ook
... maar tja...
Opgenomen, want docu op 1 gekeken over ons voorland: het bejaardentehuis.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
manchild helemaal vergeten aan te zetten
Ach waarom nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik moet er niet aan denken zeg!
Filemon is altijd tof.
Dus ga je een jaartje door Australië toeren..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef appelsientje het volgende:
maar ben nu 26 en het wordt wel eens tijd dat ik ga werken
Neuh, maar jarenlang onderzoek te doen om Dr. voor je naam te zetten is niks voor mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach waarom nietstuderen is niet echt een ramp...
maar ben nu 26 en het wordt wel eens tijd dat ik ga werken
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus ga je een jaartje door Australië toeren..![]()
Tja je kan geld verdienenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Studeren ook niet
Maar ik zie nu meer voordelen in werken dan studeren.
Moet zeggen dat aan het einde van mijn studie ik blij was om te gaan werken... matar terugkijkend was mijn studietijd toch wel een toptijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Studeren ook niet
Mjah, we hopen dat we van allebei studeren naar allebei werken gaan binnenkort. Dat zie ik toch wel als voordeelquote:
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah, we hopen dat we van allebei studeren naar allebei werken gaan binnenkort. Dat zie ik toch wel als voordeel
Na ruim 32 jaar werken, kan ik je verklappen dat er daar ook wel wat nadelen aan zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Noca het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Na ruim 32 jaar werken, kan ik je verklappen dat er daar ook wel wat nadelen aan zitten.![]()
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Na ruim 32 jaar werken, kan ik je verklappen dat er daar ook wel wat nadelen aan zitten.![]()
Zijn jullie nog niet weg?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
*Er nu echt een beestenboel van gaat maken*
Tuurlijk, overal zitten nadelen aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Noca en Clau doen er echt een half uur over om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk, overal zitten nadelen aan
Ik zie NU alleen meer voordelen in werken
En nu ben ik weg
Wij om op te staanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Noca en Clau doen er echt een half uur over om naar bed te gaan
Je zou het niet over mijn seksleven hier hebben.quote:
Ow daar doe ik nog langer overquote:
Jouw seksleven?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou het niet over mijn seksleven hier hebben.
een verslag van Manchild?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Madagascar doetut
Via Kinderbloesmsn
Morgen kijken...
Nu nog ff Joe Cocker laten galmen en zometeen manchild kijken.
Moet ik nog een verslag tikken Eend?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow daar doe ik nog langer over
*proest, miep miep ijouwwwwn ik ben ne ECHT weg*
Yeah right!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
*proest, miep miep ijouwwwwn ik ben nu ECHT weg*
Rondje van mij dan. Op m'n sollicitatie van morgen en m'n vandaag gefixte date van zondag.quote:
wij kunnen best ff zonder julliequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog even tot mijn mede-modjes weer arriveren an ga dan even de video van Manchild bekijken.
drie posts in één minuut, maar het kwam maar van twee adressen, dus het viel wel mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat drukte, hier bedoel je?
Je vergeet blauwe kaas en manchild.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Naakt![]()
Zon![]()
[HOOLS]![]()
Bier![]()
Ik begin te hallucineren omdat ik het veel te benauwd heb![]()
Ach ja, ik noem het liever de topictitel lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vergeet blauwe kaas en manchild.
Maar verder goed teruggelezen Boezzje
geslaagd dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef johannes1986 het volgende:
Zo, feest is voorbijo.a. een digicam gekregen van mn ouders....zwaar relaxed ding
morgen maar even kijken hoe die werkt
Wat een tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
maar k ga slapen, wekker gaat weer om 6.30
De 8 is belangrijker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie cijfers, waar heb je een 5 voor gescoord?
Bedankt! Het viel me wel mee ook hoor..had echt het idee dat ik een herkansing zou hebben...maar daarom des te lekkerder nu dat ik het toch gehaald hebquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Drink jij ook nog een biertje Eilanden?
De 8 was voor nederlands, de 5 voor wiskundequote:
Maar dat gaat ie waarschijnlijk vooral niet studeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja oke, maar die 5 ben ik ook wel benieuwd naar.
Een echte Alpha dus. Ga je doorstuderen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:42 schreef johannes1986 het volgende:
cijferlijst
golfer,mag ik deze deleten?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blauw
Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
'cause Chelsea, Chelsea is our name
Here at the Bridge whether rain or fine
We can shine all the time
Home or away, come and see us play
You're welcome any day
Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
'cause Chelsea, Chelsea is our name
Come to the Shed and we'll welcome you
Wear your blue and see us through
Sing loud and clear until the game is done
Sing Chelsea everyone.
Je hebt net zoveel 'macht' als ik,dus doe je ding.quote:
Geen pikorde?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt net zoveel 'macht' als ik,dus doe je ding.
Heerlijk zeg dat woordquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt net zoveel 'macht' als ik,dus doe je ding.
Nog heel wat boterhammen eten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:21 schreef johannes1986 het volgende:
Zo he...
wat moet je doen om Mod te worden?
Bier. Dan ben je binnen de kortste keren ONZ-modje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:29 schreef johannes1986 het volgende:
Wat heb je nog meer voor lusten als Moderator?![]()
Die hebben ze gisteren aangesteld....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:33 schreef johannes1986 het volgende:
Een Moderator met zowel Havo-diploma als Vwo-diploma hebben jullie natuurlijk nog nooit gehad![]()
Zónder zachte G en mét supporterschap van een club op het hoogste niveauquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die hebben ze gisteren aangesteld....
Hier doen we het allemaal voorquote:
Dan zijn er dus 2 aangesteld gisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:38 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zónder zachte G en mét supporterschap van een club op het hoogste niveau![]()
In Gymnastiek was ik altijd een 10 scorende destijds.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gym dan?
Ik denk,zal effe happen anders heeft die jongen helemaal voor niets gegoogledquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hier doen we het allemaal voor(ik en Chelsea
)
Zo erg is het nou ook weer niet (nu ja, 2e couplet welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk,zal effe happen anders heeft die jongen helemaal voor niets gegoogled
Als jij dan nog eens leert om overbodige dubbeltopics te openen komt het vast allemaal wel goed in VBL.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:45 schreef johannes1986 het volgende:
Toch knap van je hoor, dat je ook je 2e werkdag zonder al te veel kleerscheuren bent doorgekomen
Dat was een voorbeeld van een topic dat niet overbodig wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij dan nog eens leert om overbodige dubbeltopics te openen komt het vast allemaal wel goed in VBL.
probeer toch maar eens de topiclijst na te zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld van een topic dat niet overbodig was![]()
Ook al bestaand.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben te lui voor de search, maar heb wel zin om morgen een topic over mooie geniale spreekkoren te starten
Was meer een note-to-self dat ik nu te lui ben, en em morgen op ga zoekenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
Ga eens slapen mensen!
Ksst, ga je vriendin bevredigen of zo, wegwezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
Ga eens slapen mensen!
Precies,kan ik ook naar bed!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
Ga eens slapen mensen!
En Clauw maar wachten op je Eiffeltorentje.quote:
Of de toren van Pisa?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En Clauw maar wachten op je Eiffeltorentje.
Its a slutquote:
gutteguttegut,kut Groningerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij behoort niet meer tot de "mensen"?![]()
Ik ga nu eerst in conclaaf met mijn mede-moderator of dit ongewenste taalgebruik jegens ons wel is toegestaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Its a slut
Its a whore
Its a fucking moderator
jalalalallalalaa
sorry, ik verveel me en heb het te warm om te gaan slapen ....
mede-moderatorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst in conclaaf met mijn mede-moderator of dit ongewenste taalgebruik jegens ons wel is toegestaan![]()
Zóu mogelijk hard aan kunnen komen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
mede-moderator![]()
O, je bedoelt die seniele bejaarde
Alwéér 20 jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:14 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zóu mogelijk hard aan kunnen komen...
ik zou het in elk geval niet pikken en stel daarom een ban voor van mistens 20 jaar![]()
Je weet dat ban-aanvragen banwaardig zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:14 schreef johannes1986 het volgende:
ik zou het in elk geval niet pikken en stel daarom een ban voor van mistens 20 jaar![]()
Natuurlijk wist ik dat niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat ban-aanvragen banwaardig zijn?
Pussyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ik dat niet..
anders had ik het natuurlijk nooit geprobeerd![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie is trouwens dat sletje in je avatar?
Zij is wel lief iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Elena Dementieva
een van de leukste dames in het tennis
Binnenkort import-Tukker als het jou ligt zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Elena Dementieva
een van de leukste dames in het tennis
If only, if only ....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Binnenkort import-Tukker als het jou ligt zeker?![]()
Wat kom je doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
If only, if only ....
Ik zit trouwens van 4 tot 10 juli in Groningen, goed he
Tennistoernooitje bij de gezelligste van de 3 Groningse studententennisverenigingen .... dubbel (we spelen in foute roze polo's met bij mij achterop SHREK en bij mn maat FIONAquote:
Nevland om handtekeningen vragen. Die gast is al zó populair daar dat je daar gewoon een weekje voor moet uittrekken..quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Albertus toch? Vind ik eerlijk gezegd maar een balletjesvereniging.
Ja, het is vast wel gezellig, combinatie sporten en bier is praktisch altijd goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]TENNISballetjesvereniging
ach, bij TAM is de helft Albertus, helft niet. Zijn wel geschikte lui![]()
ik doe mee,op zijn "Dos en Christensen" zeg maar?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frits heeft ook geen zak te doen, ik weet nog wel wat
Jij noemt een willekeurig subforum, en dan zoeken we daar zoveel mogelijk topics waar we elkaar gaan "tegenkomen en totaal offtopic gaan"
Euh, enlighten me O blauwe God, ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik doe mee,op zijn "Dos en Christensen" zeg maar?![]()
Snel rondje dan, name iets, dan kunnen we dat forum nog wat topics omhoog knallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou, ik heb morgen wel een zak te doen.
Zit hier eigenlijk al veel te lang uit te stellen om naar bed te gaan, het goede gevoel van vandaag een beetje vast te houden. Maar ik heb morgen een sollicitatieselectie, dus moet 'm wel zo nokken.
zie je de een,zie je de ander enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Euh, enlighten me O blauwe God, ik heb iets gemist
Op die fietsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zie je de een,zie je de ander enzo
Te laat, postenquote:
quote:http://www.marktplaza.nl/Rode-Honda-Prelude-908515.php
Te Koop Rode Honda Prelude
Omschrijving Een prachtige Honda prelude uit 1984 die jaren met liefde is verzorgt. Staat al enige tijd in een loods wegens de ziekte van me broer. Verder alleen gebruikt voor mooie ritjes en met de caravan door europa. Er zit een kleine deuk op het rechter voorspatbord, die hebben we opgelopen in
griekenland, en door een klein defect in de versnellingsbak blijft de pook in zijn achter uit hangen maar is te repareren (verder motorisch 100% en met apk!). Tevens zit er ook een gastank in, Dat is finacieel wel handig natuurlijk. De auto is ook voorzien van trekhaak en u krijgt er een losse imperial bij, altijd handig om dingen mee te vervoeren. Voor de technische vragen of voorstellen op de prijs van de auto kunt u altijd even bellen.
PS. gelieve bellen, gaat sneller dan mailen, en bij geen gehoor kunt u altijd de
voicemail in spreken en krijgt u binnen 24 bericht terug
0651555962 AUB onder vermelding van Bas.
Prijs -
Foto's
Bekeken 113 keer
Datum plaatsing 18-4-2005 om 19:36
Favorieten Toevoegen aan favorieten
Afdrukken Advertentie afdrukken
Adverteerder
Naam B van Toor
Woonplaats Vlaardingen
Bekijk feedback (0)
Geef feedback
Provincie Zuid-Holland
Telefoonnummer 0651555962
Opties Alle advertenties van deze gebruiker bekijken
Prutser, lees dan goed, ik zei toch subtielquote:
Voorspatbord?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Prutser, lees dan goed, ik zei toch subtiel
Ik hoor je hier denken
Heb je em zelfs niet na de opmerking van DGquote:
Ik stem er sowieso voor em mee te nemen naar de volgende Hools, dit is zo'n juweeltje van subtiele humorquote:
Ik voel me steeds dommer nu. Zal ik dan maar gewoon eenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik stem er sowieso voor em mee te nemen naar de volgende Hools, dit is zo'n juweeltje van subtiele humor
Jezus, kijk nou es naar de aanbieder van het geheel, en lees em dan nog esquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik voel me steeds dommer nu. Zal ik dan maar gewoon eenplaatsen?
![]()
Applausje voor jezelfquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Bas vetgedrukt was.
Uniek exemplaar man, uniekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dan zou je toch zeggen, collector's item.
Is goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zet jij het nieuwe topic vast klaar?![]()
Top.quote:
Niks rellen, gewoon beetje een leuke avond/nacht creerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Moeten ze weer gaan rellen enzo, afijn...
Verder prima avond gehad, ben alleen beetje dronken
Dqaaaaaaaaaaaaaaaaag
Tuurlijk, maar zo'n Ajax-icon is zo 13-in-een-dozijn-achtig.quote:
Raul is God man, wat doe je, op een na bestequote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zijn belangrijkere dingen dan Raul
Maar hij blijft de op 1 na beste
Het spandoek Zlatan; Son of God is dan ook werkelijk verkeerd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Raul is God man, wat doe je, op een na beste
Ik heb 5 uur geleden beslist dat mijn tentamen van morgen zo kansloos is, dat ik ga voor de tentamens van volgende week, slechter kan nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Meer bier it is. Ik ben slecht bezig.
Maar wel mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo'n Ajax-icon is zo 13-in-een-dozijn-achtig.![]()
Ik heb sollicitatie met rollenspel vanaf 12 uur.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur geleden beslist dat mijn tentamen van morgen zo kansloos is, dat ik ga voor de tentamens van volgende week, slechter kan niet
Gewoon binnenkomen in een net pak: Ik kwam hier naar aanleiding van jullie advertentie in De Volkskrant van afgelopen maandag. Het ging hierbij om een sollicitatie met rollenspel. Ik speel wel uw directeur, en ik verwacht u dan ook over 10 minuten in mijn kantoor. En dan een willekeurig kantoor binnenlopenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb sollicitatie met rollenspel vanaf 12 uur.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gewoon binnenkomen in een net pak: Ik kwam hier naar aanleiding van jullie advertentie in De Volkskrant van afgelopen maandag. Het ging hierbij om een sollicitatie met rollenspel. Ik speel wel uw directeur, en ik verwacht u dan ook over 10 minuten in mijn kantoor. En dan een willekeurig kantoor binnenlopen
Meer Mooie Schoonhedenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:33 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand toevallig verstand van MMS?
Dude, literatuur is like soooooooo middelbare schoolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pleonasme alert.![]()
Of was het nou tautologie?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopen
quote:
Niet met mijn username it ain't.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude, literatuur is like soooooooo middelbare school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |