Als jij dan nog eens leert om overbodige dubbeltopics te openen komt het vast allemaal wel goed in VBL.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:45 schreef johannes1986 het volgende:
Toch knap van je hoor, dat je ook je 2e werkdag zonder al te veel kleerscheuren bent doorgekomen
Dat was een voorbeeld van een topic dat niet overbodig wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij dan nog eens leert om overbodige dubbeltopics te openen komt het vast allemaal wel goed in VBL.
probeer toch maar eens de topiclijst na te zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld van een topic dat niet overbodig was![]()
Ook al bestaand.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben te lui voor de search, maar heb wel zin om morgen een topic over mooie geniale spreekkoren te starten
Was meer een note-to-self dat ik nu te lui ben, en em morgen op ga zoekenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
Ga eens slapen mensen!
Ksst, ga je vriendin bevredigen of zo, wegwezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
Ga eens slapen mensen!
Precies,kan ik ook naar bed!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
Ga eens slapen mensen!
En Clauw maar wachten op je Eiffeltorentje.quote:
Of de toren van Pisa?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En Clauw maar wachten op je Eiffeltorentje.
Its a slutquote:
gutteguttegut,kut Groningerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij behoort niet meer tot de "mensen"?![]()
Ik ga nu eerst in conclaaf met mijn mede-moderator of dit ongewenste taalgebruik jegens ons wel is toegestaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Its a slut
Its a whore
Its a fucking moderator
jalalalallalalaa
sorry, ik verveel me en heb het te warm om te gaan slapen ....
mede-moderatorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst in conclaaf met mijn mede-moderator of dit ongewenste taalgebruik jegens ons wel is toegestaan![]()
Zóu mogelijk hard aan kunnen komen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
mede-moderator![]()
O, je bedoelt die seniele bejaarde
Alwéér 20 jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:14 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zóu mogelijk hard aan kunnen komen...
ik zou het in elk geval niet pikken en stel daarom een ban voor van mistens 20 jaar![]()
Je weet dat ban-aanvragen banwaardig zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:14 schreef johannes1986 het volgende:
ik zou het in elk geval niet pikken en stel daarom een ban voor van mistens 20 jaar![]()
Natuurlijk wist ik dat niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat ban-aanvragen banwaardig zijn?
Pussyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ik dat niet..
anders had ik het natuurlijk nooit geprobeerd![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie is trouwens dat sletje in je avatar?
Zij is wel lief iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Elena Dementieva
een van de leukste dames in het tennis
Binnenkort import-Tukker als het jou ligt zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Elena Dementieva
een van de leukste dames in het tennis
If only, if only ....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Binnenkort import-Tukker als het jou ligt zeker?![]()
Wat kom je doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
If only, if only ....
Ik zit trouwens van 4 tot 10 juli in Groningen, goed he
Tennistoernooitje bij de gezelligste van de 3 Groningse studententennisverenigingen .... dubbel (we spelen in foute roze polo's met bij mij achterop SHREK en bij mn maat FIONAquote:
Nevland om handtekeningen vragen. Die gast is al zó populair daar dat je daar gewoon een weekje voor moet uittrekken..quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Albertus toch? Vind ik eerlijk gezegd maar een balletjesvereniging.
Ja, het is vast wel gezellig, combinatie sporten en bier is praktisch altijd goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]TENNISballetjesvereniging
ach, bij TAM is de helft Albertus, helft niet. Zijn wel geschikte lui![]()
ik doe mee,op zijn "Dos en Christensen" zeg maar?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frits heeft ook geen zak te doen, ik weet nog wel wat
Jij noemt een willekeurig subforum, en dan zoeken we daar zoveel mogelijk topics waar we elkaar gaan "tegenkomen en totaal offtopic gaan"
Euh, enlighten me O blauwe God, ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik doe mee,op zijn "Dos en Christensen" zeg maar?![]()
Snel rondje dan, name iets, dan kunnen we dat forum nog wat topics omhoog knallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou, ik heb morgen wel een zak te doen.
Zit hier eigenlijk al veel te lang uit te stellen om naar bed te gaan, het goede gevoel van vandaag een beetje vast te houden. Maar ik heb morgen een sollicitatieselectie, dus moet 'm wel zo nokken.
zie je de een,zie je de ander enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Euh, enlighten me O blauwe God, ik heb iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |