quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus ga je een jaartje door Australië toeren..![]()
Tja je kan geld verdienenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Studeren ook niet
Maar ik zie nu meer voordelen in werken dan studeren.
Moet zeggen dat aan het einde van mijn studie ik blij was om te gaan werken... matar terugkijkend was mijn studietijd toch wel een toptijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Studeren ook niet
Mjah, we hopen dat we van allebei studeren naar allebei werken gaan binnenkort. Dat zie ik toch wel als voordeelquote:
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah, we hopen dat we van allebei studeren naar allebei werken gaan binnenkort. Dat zie ik toch wel als voordeel
Na ruim 32 jaar werken, kan ik je verklappen dat er daar ook wel wat nadelen aan zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Noca het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Na ruim 32 jaar werken, kan ik je verklappen dat er daar ook wel wat nadelen aan zitten.![]()
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Na ruim 32 jaar werken, kan ik je verklappen dat er daar ook wel wat nadelen aan zitten.![]()
Zijn jullie nog niet weg?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
*Er nu echt een beestenboel van gaat maken*
Tuurlijk, overal zitten nadelen aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Noca en Clau doen er echt een half uur over om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk, overal zitten nadelen aan
Ik zie NU alleen meer voordelen in werken
En nu ben ik weg
Wij om op te staanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Noca en Clau doen er echt een half uur over om naar bed te gaan
Je zou het niet over mijn seksleven hier hebben.quote:
Ow daar doe ik nog langer overquote:
Jouw seksleven?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou het niet over mijn seksleven hier hebben.
een verslag van Manchild?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Madagascar doetut
Via Kinderbloesmsn
Morgen kijken...
Nu nog ff Joe Cocker laten galmen en zometeen manchild kijken.
Moet ik nog een verslag tikken Eend?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow daar doe ik nog langer over
*proest, miep miep ijouwwwwn ik ben ne ECHT weg*
Yeah right!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
*proest, miep miep ijouwwwwn ik ben nu ECHT weg*
Rondje van mij dan. Op m'n sollicitatie van morgen en m'n vandaag gefixte date van zondag.quote:
wij kunnen best ff zonder julliequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog even tot mijn mede-modjes weer arriveren an ga dan even de video van Manchild bekijken.
drie posts in één minuut, maar het kwam maar van twee adressen, dus het viel wel mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat drukte, hier bedoel je?
Je vergeet blauwe kaas en manchild.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Naakt![]()
Zon![]()
[HOOLS]![]()
Bier![]()
Ik begin te hallucineren omdat ik het veel te benauwd heb![]()
Ach ja, ik noem het liever de topictitel lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vergeet blauwe kaas en manchild.
Maar verder goed teruggelezen Boezzje
geslaagd dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef johannes1986 het volgende:
Zo, feest is voorbijo.a. een digicam gekregen van mn ouders....zwaar relaxed ding
morgen maar even kijken hoe die werkt
Wat een tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
maar k ga slapen, wekker gaat weer om 6.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |