een verslag van Manchild?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Madagascar doetut
Via Kinderbloesmsn
Morgen kijken...
Nu nog ff Joe Cocker laten galmen en zometeen manchild kijken.
Moet ik nog een verslag tikken Eend?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow daar doe ik nog langer over
*proest, miep miep ijouwwwwn ik ben ne ECHT weg*
Yeah right!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
*proest, miep miep ijouwwwwn ik ben nu ECHT weg*
Rondje van mij dan. Op m'n sollicitatie van morgen en m'n vandaag gefixte date van zondag.quote:
wij kunnen best ff zonder julliequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog even tot mijn mede-modjes weer arriveren an ga dan even de video van Manchild bekijken.
drie posts in één minuut, maar het kwam maar van twee adressen, dus het viel wel mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat drukte, hier bedoel je?
Je vergeet blauwe kaas en manchild.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Naakt![]()
Zon![]()
[HOOLS]![]()
Bier![]()
Ik begin te hallucineren omdat ik het veel te benauwd heb![]()
Ach ja, ik noem het liever de topictitel lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vergeet blauwe kaas en manchild.
Maar verder goed teruggelezen Boezzje
geslaagd dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef johannes1986 het volgende:
Zo, feest is voorbijo.a. een digicam gekregen van mn ouders....zwaar relaxed ding
morgen maar even kijken hoe die werkt
Wat een tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
maar k ga slapen, wekker gaat weer om 6.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |