Heeft ie Grun al kampioen gemaakt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alles ok met NocaHij vergeet jullie door z'n FM spel, belachelijk hè
![]()
Dat is inderdaad wel prettig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen vrij
Lekker dat de treinen niet rijden
O oke... dat hebben wij in 1x ... de presentatie en daarna de verdediging.. maar goed als je scriptie al wordt goedgekeurd dan heb je het meestal wel gehaald..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alles ok met NocaHij vergeet jullie door z'n FM spel, belachelijk hè
![]()
Nee hoor hijs nog met wat opdrachten bezig, speelt af en toe een spelletje en is wat aan het downloaden. En heeft dus een paar Hools gemist
Nou woensdag is niet echt een presentatie, het is een verdedigingsgesprek.
Hij was ontslagenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft ie Grun al kampioen gemaakt?![]()
Gelukkig hoeven wij niet echt een statige presentatie te doen. * clauwheee het daar niet zo op heeftquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke... dat hebben wij in 1x ... de presentatie en daarna de verdediging.. maar goed als je scriptie al wordt goedgekeurd dan heb je het meestal wel gehaald..
Slaap lekker StarGazer
Maar hé, hij is nu wel vet goed bezig met Cambridge Unitedquote:
Wij wel, netjes in pak enzoquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij niet echt een statige presentatie te doen. * clauwheee het daar niet zo op heeft
quote:
Ben je gek. Jullie mogen gewoon Tante Bedje blijven zeggen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij wel, netjes in pak enzo![]()
Ik vind het toc wel wat hebben...
Maar ik moet je zometeen met Mevr aanspreken ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben je gek. Jullie mogen gewoon tante Bedje blijven zeggen hoor
Een seizoen geweest jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu? Bij Veendam aan de slag?
heyquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Een seizoen geweest ja
Net buiten de nacompetitie gevallen en op het einde vond ik het tijd voor een buitenlands avontuurtje
Oe das natuurlijk wel stoer, Mevr. ing. (bachelor??) C. Scholtequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dan
Ik laat echt meteen een naam kaart drukken met Ing. M. de Groot![]()
Veendam kun je wel kampioen maken (tenminste met CM 01/02)quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]en nu? Bij Veendam aan de slag?
Het heeft wel watquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe das natuurlijk wel stoer, Mevr. ing. (bachelor??) C. Scholte
welke Railroad Tycoon, één van de nieuwere of het oudjequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef appelsientje het volgende:
Trouwns ik ben dus zwaar verslaafd aan Railroad Tycoon... ik blijf het maar spelen...
heb hem bijna uitgespeeld
Pff nee zeg. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor of achter m'n naam krijg. Boeit me ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
Maar je gaat die bachelor toch niet echt als titel gebruiken Clauw?
1 van de oudjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke Railroad Tycoon, één van de nieuwere of het oudje
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 van de oudjesdie zijn het best
Railroad Tycoon II platium
Ik zag dat deel III er ook is... het is zo duf... maar zo verslavend...
.... shootquote:
Dan ben je nog wel even bezig!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.... shoot
Ir. Dr. M. de Groot![]()
Heb jij deel III ?? ? toevalligquote:
Yupquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd Lizz-n en hoi Tante Bedje en de andere hools!
Bedankt, ook goeie avond!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
oiquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
a.b.c.d.e.f.g.h.i.j.k.l.m.n.o.p.q.r.s.t.u.v.w.x.y.z Eilanden!
Zeg waarom ben ik niet uitgenodigd op je feestje ?quote:
Iedereen mocht/mag komen, ik zeg het tegenwoordig alleen tegen mensen die niet mogen komen dat er een feestje aankomtquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg waarom ben ik niet uitgenodigd op je feestje ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Iedereen mocht/mag komen, ik zeg het tegenwoordig alleen tegen mensen die niet mogen komen dat er een feestje aankomt![]()
Meen je dat? Ik moet er niet aan denken zeg!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yupen als ik nou tijd/geld had ... dan zou ik dat nog doen ook
... maar tja...
Opgenomen, want docu op 1 gekeken over ons voorland: het bejaardentehuis.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
manchild helemaal vergeten aan te zetten
Ach waarom nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik moet er niet aan denken zeg!
Filemon is altijd tof.
Dus ga je een jaartje door Australië toeren..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef appelsientje het volgende:
maar ben nu 26 en het wordt wel eens tijd dat ik ga werken
Neuh, maar jarenlang onderzoek te doen om Dr. voor je naam te zetten is niks voor mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach waarom nietstuderen is niet echt een ramp...
maar ben nu 26 en het wordt wel eens tijd dat ik ga werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |