heerlijk, we hebben geen groot dorp maar je kan met gemak 1,5 uur binnen de dijk lopen en je ziet nauwelijks huizenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt goed Duckie!
Bluezz houdt haar burqa toch wel aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt dit weekend inderdaad wel weer om even naar ons (naakt)strandje te fietsen.
Nee, dat plezier werd me ontnomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
En dan heb je niet eens de laatste post, Eilanden.
Gadverdamme samen 96 jaar en dan dat geblubber aan de mensheid tonen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt dit weekend inderdaad wel weer om even naar ons (naakt)strandje te fietsen.
Ja dat ben ik ook van plan, de laatste 2 jaar niet veel uitgevoerd dus ik heb nog wat goed te makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie richting, moet je wel flink aan de bak
heb vorig jaar MBO Bouwkunde afgerond
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme samen 96 jaar en dan dat geblubber aan de mensheid tonen.
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopenquote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopen
brrrrrquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal zijn we op dat strandje nog 1 van de jongsten.
werken, maar nog niet gevonden wat ik zoekquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van plan, de laatste 2 jaar niet veel uitgevoerd dus ik heb nog wat goed te maken![]()
En ben je nu HBO aan het doen of ben je gaan werken?
dat klinkt best geil!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
DG, maak er even naakt in de maneschijn van.![]()
Je bent vroeg tegenwoordig hè?quote:
Trusteh Tong.quote:
neem jij jongetjes mee naar het naaktstrandquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik dan wel mijn bril ophouden op ons naaktstrandje??
Ik hoor nog die jongetjes vorig jaar of zo zeggen :
Ooohhh, nu zie ik waarom dit stuk zo rustig is *giebel*
Geef jij geen namen aan je borstjes?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem jij jongetjes mee naar het naaktstrand![]()
* Bjoro kijkt even voor de zekerheid in zijn shirtje.......uuuuhhhhhh.......quote:
hebben die van Clau wel een naam ??quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Tong!
En ze hebben geen oren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro heeft niet echt borstjes en als hij ze al zou hebben, zou hij ze geen naam geven want je hoeft ze nooit te roepen omdat ze toch nooit ver weg zijn !
geloof er ook weinig van...maar wel wreed als het echt zo isquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Poema maakt zijn eerste slachtoffers.
Goed dat ik het niet geloof...
ff teruglezenquote:
Heyquote:
Avond. Sienquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond iedereen
dat was een gezellig feestje
Morgen vrijquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Avond. Sien
Ik ga ook maar zo afsluiten
Morgen om 7.00 uur al op.
Alles ok met Nocaquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey
Hoest met Noca.. heb hem hier al een paar dagen niet gezien ...
is de presentatie voor woensdag al klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |