Niks rellen, gewoon beetje een leuke avond/nacht creerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Moeten ze weer gaan rellen enzo, afijn...
Verder prima avond gehad, ben alleen beetje dronken
Dqaaaaaaaaaaaaaaaaag
Tuurlijk, maar zo'n Ajax-icon is zo 13-in-een-dozijn-achtig.quote:
Raul is God man, wat doe je, op een na bestequote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zijn belangrijkere dingen dan Raul
Maar hij blijft de op 1 na beste
Het spandoek Zlatan; Son of God is dan ook werkelijk verkeerd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Raul is God man, wat doe je, op een na beste
Ik heb 5 uur geleden beslist dat mijn tentamen van morgen zo kansloos is, dat ik ga voor de tentamens van volgende week, slechter kan nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Meer bier it is. Ik ben slecht bezig.
Maar wel mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo'n Ajax-icon is zo 13-in-een-dozijn-achtig.![]()
Ik heb sollicitatie met rollenspel vanaf 12 uur.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur geleden beslist dat mijn tentamen van morgen zo kansloos is, dat ik ga voor de tentamens van volgende week, slechter kan niet
Gewoon binnenkomen in een net pak: Ik kwam hier naar aanleiding van jullie advertentie in De Volkskrant van afgelopen maandag. Het ging hierbij om een sollicitatie met rollenspel. Ik speel wel uw directeur, en ik verwacht u dan ook over 10 minuten in mijn kantoor. En dan een willekeurig kantoor binnenlopenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb sollicitatie met rollenspel vanaf 12 uur.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gewoon binnenkomen in een net pak: Ik kwam hier naar aanleiding van jullie advertentie in De Volkskrant van afgelopen maandag. Het ging hierbij om een sollicitatie met rollenspel. Ik speel wel uw directeur, en ik verwacht u dan ook over 10 minuten in mijn kantoor. En dan een willekeurig kantoor binnenlopen
Meer Mooie Schoonhedenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:33 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand toevallig verstand van MMS?
Dude, literatuur is like soooooooo middelbare schoolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pleonasme alert.![]()
Of was het nou tautologie?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopen
quote:
Niet met mijn username it ain't.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude, literatuur is like soooooooo middelbare school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |