abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:43:34 #1
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27997929
Het Online Poker Topic deel 5

Johan-Derksen begon deze reeks over het heerlijke spel pokeren, en snel kwamen de eerste FOK!-toernooitjes uit de lucht vallen.
In dit topic zal alles worden besproken over het pokeren via internet.
Er wordt met name gespeeld via een programma dat hoort bij www.mrbookmaker.com. Daar kan je een programma downloaden waarmee je online kan pokeren.

Welke varianten spelen jullie?
Wij spelen momenteel met name Hold'em en Omaha

Holdem
Texas Hold'em is het beste pokerspel voor een beginner om te leren. Het wordt het meeste aangeboden en bied eigenlijk ook de meeste actie. Hold'em kan door iedereen geleerd worden in een paar minuten. Zelfs de topspelers hebben de ingewikkeldste nuances echter nog niet door.
Maar, laat je niet ontmoedigen: Gelukkig kan je gratis bij de meeste aanbieders van poker oefenen tegen echte tegenstanders. Zodoende kun je spelenderwijs ervaring opdoen en kan je als je het spel goed onder de knie hebt en er klaar voor bent voor echt geld spelen. Alle pokeraanbieders hebben verschillende limieten zodat elke speler van beginner tot aan gevorderd zijn eigen speellimiet kan bepalen.

Het kaartspel bestaat uit 52 kaarten, voordat het spel begint moet degene die direct links van de dealer-button zit (per spel verschuivend krijgen de spelers om beurten deze button. Deze button markeert vanaf welke plaats het bewuste spel van start gaat), een verplichte inzet plaatsen, de zogenoemde "kleine blind". De speler die direct links van de kleine blinde inzet zit, moet vervolgens ook een verplichte inzet plaatsen, de grote blinde inzet (deze inzetten gaan op internet vanzelf). Dit wordt gedaan zodat er al geld in de pot zit en het spel gespeeld kan worden.

De dealer geeft elke speler (maximaal 10 spelers) 2 kaarten, die niemand anders kan zien. Deze kaarten heten ook wel hole of pocket kaarten. Nu volgt er een inzetronde. Hierin kan je passen, verhogen, je kaarten wegdoen, meegaan met een eerder gedane inzet of zelf een inzet doen.

Nadat de inzetronde is afgelopen legt de dealer 3 open kaarten op tafel. Dit wordt de flop genoemd.
Dan volgt er weer een inzet ronde.
Hierna komt de turn. Er komt een 4e kaart op tafel. Ook hierna volgt een inzetronde.
En als laatste komt de river en een inzetronde.
Deze kaarten mag iedereen gebruiken in combinatie met zijn eigen 2 kaarten.
Overzicht winnende handen

Omaha

Als je Texas Hold'em kunt spelen, is het niet moeilijk om Omaha te leren. Het grote verschil is dat je met Omaha 4 kaarten krijgt in plaats van 2. Je moet echter wel altijd 2 van die vier kaarten gebruiken voor je uiteindelijke hand. Als je de verschillen echt goed wilt leren is het het handigst om dit even uit te proberen op mrbookmaker voor speelgeld. In principe is er over Omaha een stuk minder geschreven dan over Hold'em, daarom zijn er ook veel minder goede spelers. Het is dan ook vaak een luceratieve afwisseling op Hold'em.

Let op: Een veelgemaakte beginnersfout is het volgende: Als er 4 kaarten op de tafel komen van eenzelfde soort (bijvoorbeeld harten) en je hebt nog een harten in je hand, heb je dus geen flush. Je moet namelijk 2 kaarten gebruiken en kunt er dus maar 3 van tafel gebruiken voor je hand.

Geld of gratis
Je kan gratis spelen maar ook voor echt geld. Dit geld maak je direct over via je creditcard of anders via een storting. Dit laatste kan enkele dagen in beslag nemen.

Toernooien
Ja er zijn toernooien. Sommige zijn gratis (de zgn. freerols), anderen kosten geld.
Soms doen er duizenden mee, soms maar een paar honderd...

Is het winstgevend?
Voor heel weinig mensen op Fok! en erbuiten is pokeren structureel winstgevend. Als je dus iemand een keer toernooi ziet winnen of een leuke pot ziet binnenhalen, denk dan niet:"Dat doe ik ook wel ff..."
Natuurlijk heb je kans om te winnen, maar je hebt ook een grote kans om te verliezen.
Hou het leuk:
1) Speel gratis of met weinig geld
2) Spreek met jezelf een maximum, indien je met geld speelt.
3) Beleef plezier... daar draait het om...
Heeft er ooit iemand een toernooi gewonnen? Jazeker wel:

Een Fok! Poker Toernooi??
Elke maandag spelen we met wat Fok!kers een toernooitje. Meestal is dat Hold'em No Limit, maar eens in de tien keer spelen we Omaha High. We spelen dit toernooi op de tafels van MrBookmaker. De buyin (de kosten om mee te mogen doen) bedraagt $ 5 + $ 0,50 - van de prijzenpot gaat 50% naar de nummer 1, 30% naar de nummer 2 en 20% naar de nummer 3. Tevens houden we een totaalklassement bij, waaruit zal blijken welke Fok!ker de beste pokeraar van het jaar is!

De openingspost
Die vind je hier

Op IRC
IRC is da place to be om te praten over pokeren. Het gaat 10x sneller dan het forum. Hoe kom je daar? Ga naar http://irc.tweakers.net/fok/ en tik daar je Fok naam en bij Channel vul je Online-Gokken in.
Dan verbindt het programma je door met het chatkanaal. Tot dan!

Vorige topics:
http://forum.fok.nl/topic/701668
http://forum.fok.nl/topic/703140
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:44:54 #2
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_27997963
Das snel.. Deze OP had je al vast klaar staan voor versturen
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:45:41 #3
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27997989
Nee joh, ik ben wereldkampioen typen. Ik haal meer aanslagen per minuut dan alle crimineeltjes in de hele wereld bij elkaar...
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:45:44 #4
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_27997991
Houdt Nostra (toch?) het klassement trouwens nog bij van de maandagavond-Fokpokeraars?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:45:57 #5
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27998003
Ja in zijn ondertitel.
pi_27998111
Waarom sta ik daar niet bovenaan?
GIRO 800800
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:48:43 #7
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_27998127
Ik heb zin in maandag... veeg iedereen onder tafel, ik voel het
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:48:49 #8
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27998131
Omdat je zelden meedoet en nostra een lijst behoudt die gebaseerd is op je totaal aantal punten.
Hoe vaker je meedoet, hoe makkelijker het is om hoog te eindigen...
1 of 2 niet meedoen, en je wordt geen 1e meer
pi_27998268
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om tijdens mijn July vakantie naar Boston te vliegen om daar de Sox live in aktie te kunnen zien. Als het zover komt zal ik e.e.a. op camera vastleggen. Ik wil de HOMER van Ramirez vangen
GIRO 800800
pi_27998298
Zojuist even de Club Aviation de Paris gebeld voor info om deel te nemen aan de WPT Final @ 10 thou. Gevraagd of er wat satellites ter plaatse worden gehouden of niet. Wat een idioten die Fransen.

"Yes sir, a five hundred tournament will be held at July 15th and you will be sure of winning a place at final tournament final table final place final!".

WTF
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:54:39 #11
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27998326
Zeer duidelijk idd
pi_27998365
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Omdat je zelden meedoet en nostra een lijst behoudt die gebaseerd is op je totaal aantal punten.
Hoe vaker je meedoet, hoe makkelijker het is om hoog te eindigen...
1 of 2 niet meedoen, en je wordt geen 1e meer
Nog steeds geldt dat als iemand een Excel formuleding kan bedenken om dat wat beter te regelen, dan graag. Er is vast wel een lookup in de diverse tabjes te doen ofzo. In ieder geval moet het wel zo zijn dat deelname enigszins beloond wordt, het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand die 1 keer meedoet en wint, ook ineens de beste speler is.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_27998383
Club Aviation de Paris
GIRO 800800
pi_27998440
Volgens de site van Club Aviation is er ook een $ 100 satellite, maar alles wat zij mij daarover kon melden was dat "you will win tournament chips, but we cannot say how much, since it depends on the numbers of players and rebuys". Echt, ik vind Parijs geweldig, maar Fransen kunnen niet communiceren.
pi_27998445
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:55 schreef nostra het volgende:

Nog steeds geldt dat als iemand een Excel formuleding kan bedenken om dat wat beter te regelen, dan graag. Er is vast wel een lookup in de diverse tabjes te doen ofzo. In ieder geval moet het wel zo zijn dat deelname enigszins beloond wordt, het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand die 1 keer meedoet en wint, ook ineens de beste speler is.
Heb je gelijk in.............je zou een voorschrijdend gemiddelde moeten berekenen waarbij de laastste partij het zwaarst weegt etc......of doe je dat al?
GIRO 800800
pi_27998495
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
Club Aviation de Paris
Wel eens geweest? Speciaal voor de WPT wordt het een smokefree environment, die antirookmaffia slaat zelfs naar het rookland Frankrijk door, stelletje idioten.
pi_27998519
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:58 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.............je zou een voorschrijdend gemiddelde moeten berekenen waarbij de laastste partij het zwaarst weegt etc......of doe je dat al?
Nee, ik heb nu gewoon de puntentotalen van de NK Poker per toernooi aan de spelers toebedeeld en opgeteld voor de eindstand.
pi_27998933
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:59 schreef nostra het volgende:

[..]

Nee, ik heb nu gewoon de puntentotalen van de NK Poker per toernooi aan de spelers toebedeeld en opgeteld voor de eindstand.
Ik vind een overwinning of tweede plek van een half jaar terug niet meer van waarde voor de huidige skills van de player

Als je de bijv. de laatste 16 potjes (= 16 weken) neemt, dan zou je de punten die je toekent aan de spelers voor de oudste 4 potjes bijv x 10% kunnen doen

potje 5-8 maal 20%
potje 9-12 maal 30%
potje 13-16 (meest recent) maal 40%

Verder zou ik het aantal punten wat je toekent af laten hangen van hoeveel spelers je van tafel weg hebt gespeeld..........dan krijg je dus meer punten als je eerste wordt in een toernooi met veel deelnemers, dat is eerlijk. Gewoon voor elke speler die je wegspeelt 10 punten ofzo .....met 2 spers kun je dan max 10 punten halen, met 10 spelers 90 ...als je eerste wordt

NG
GIRO 800800
pi_27999153
Ja dat is allemaal leuk, N_G, maar ik heb niet zoveel zin om dat bij te houden.

Als iemand de regels voor de WPT Paris satellites kent, post ze dan ff, ik wil graag die 250 en 500 euro dingen spelen als ze een beetje redelijke kansen bieden...

Maxi Round 1 gewonnen, op naar Round 2 en op naar de $ 12.000.
pi_27999270
Ik ga die gare Fransen nog wel even bellen en dan maar Frans spreken voor zover je comprends.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:21:52 #21
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27999318
> JohanDerksen wins $100.70 with One Pair, Aces
Hier doe je het voor... Pyth genoot live mee

Das een lekkere buit
pi_27999512
Okay, ik kan de dag voor de satellites nog gemakkelijk inkopen volgens de dame aan de telefoon en dan een kwestie van winnen.

Even easyjet checken voor vluchten.
pi_28000041
Hmm, easyjet vliegt niet op Parijs, dus dan maar met de auto.
Dat wordt lachen.
pi_28001584
haha vet nostra, de nieuwe rob hollink, vergeet je mp3speler niet
Chasing after currency and accumulating green
pi_28005716
Rounders Round 1.

3 spelers over.

De nummer 1 en 2 gaan naar de volgende ronde, de nummer 3 krijgt niks.

Nummer 1: 8000 chips
Ik: 4200 chips
Nummer 3: 2800 chips

(Zo ongeveer geloof ik.)

Ik krijg JJ.

Nummer 3 gaat pre-flop all-in.

Nummer 1 callt.

Ik fold.

Nummer 3 toont A10.

Nummer 1 toont 77.

Flop: 386
Turn: K
River: 2

[ Bericht 7% gewijzigd door Calella op 17-06-2005 05:10:01 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_28005732

Dat zie ik graag.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_28005738
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het Online Poker Topic deel 5

[afbeelding]
[

Ff scherper en passend gemaakt naar precies 550 pixels breedte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Calella op 17-06-2005 05:23:13 ]
pi_28007838
Wat is dat voor plaatje?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28008406
Wie gaat er vanavond eigenlijk allemaal richting Amsterdam voor de finale van de EMpire Poker tour?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:11:35 #30
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28008599
Ik wilde gaan, met die kaarten van nostra, maar ik kan niemand vinden die mee wil.
Dus ik betwijfel of ik wel zal gaan, in mijn eentje...
pi_28008616
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:04 schreef FreedonNadd het volgende:
Wie gaat er vanavond eigenlijk allemaal richting Amsterdam voor de finale van de EMpire Poker tour?
Vertel er eens wat meer over? Ga je er heen als publiek of om te spelen? Buy-in?
pi_28009250
Nee, helaas ga ik als toeschouwer. Ik eindigde 7e in de voorronde van Groningen. Alle spelers zijn al geslecteerd er schijnt nog 1 wildcard te zijn maar reken daar maar niet op.

>> Je wordt om 20.00 verwacht in de trendy discotheek Club More aan de
>> Rozengracht 133 te Amsterdam. Waarna je onder het genot van een
>> (GRATIS) hapje en een drankje het finale toernooi kunt volgen. De
>> verwachting is dat de finaletafel omstreeks 21.00 uur van start gaat.
>>
>> Het programma ziet er vanaf 20.00 uur als volgt uit:
>>
>> 20.00 Ontvangst gasten (de voorrondes zijn bezig) 20.30 Pauze 21.00
>> Aanvang finale 22.30 Prijsuitreiking, zetel WSOP Las Vegas 23.00
>> Let's Party!
>> 24.00 Afsluiting EmpirePoker Tour
>> 01.00 Einde, zaalsluiting
>>
>> Wie gaat er naar de WSOP in Las Vegas?
>>
>> Omstreeks 22.30 uur weten we wie namens EmpirePoker naar de WSOP in
>> Las Vegas gaat. Daarna gaat de (dance)party ter afsluiting van de
>> Dutch Tour beginnen! Het feest zal tot na middernacht duren. Het
>> wordt één groot pokerfeest dat jij en je partner of introducé niet
>> mogen missen!

En Derksen gewoon gaan is eens wat anders dan alleen maar online pokeren. Er zullen zeker naderhand nog wel wat cashgames en wat SNG'tjes gespeeld gaan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door FreedonNadd op 17-06-2005 10:51:48 ]
pi_28009547
Oef wel relaxed Komt me alleen slecht uit, volgende keer beter.
pi_28009943

en tot slot: You can't call

pi_28009954

Eerst checken, dan raist een ander, die weer werd gereraist en ik reraise die reraises weer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Calella op 17-06-2005 11:10:04 ]
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:10:21 #36
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28010264
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef nostra het volgende:
Hmm, easyjet vliegt niet op Parijs, dus dan maar met de auto.
Dat wordt lachen.
Wanneer is het?
Wij hadden het er woensdagavond met het tournooitje nog over om daar naar toe te gaan.

Ik heb er ook wel oren naar
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28010319
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is dat voor plaatje?
WorldPokerTour-champion.
pi_28010547
Tvp.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_28010790
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef wimderon het volgende:
en tot slot: You can't call
[afbeelding]

gister was ik een aflevering aan het kijken en hij zei: Its nothing I can do , I always do that, at the end I always screw it up someway somehow I just find a way to screw it up just like my life you know

die vent is echt grappig
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:10:54 #40
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28014644
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 05:14 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]

Dat zie ik graag.
Een tijd terug heb je toch 20 rounders gespeeld. Hoe ver ben je uiteindelijk gekomen??
pi_28014791
Scotty Nguyen is een held.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:35:06 #42
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_28015505
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wilde gaan, met die kaarten van nostra, maar ik kan niemand vinden die mee wil.
Dus ik betwijfel of ik wel zal gaan, in mijn eentje...
Waar kom je vandaan? Ik wil er wel heen maar kan niet in verband met vervoer( staking).

Ben zelf trouwens ook uitgenodigd. Alleen nog niet gemaild.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_28017379
Ik zit naar momenteel de pokertafel met de hoogste limits waar mensen ook echt aan het spelen zijn (25/50 NL - 7 spelers) te kijken...

maximum buyin is 5K... zit zo'n gast met 22K+

Update: 23K+
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:30:47 #44
111575 lubje25
pi_28017477
niet verkeerd (lees jaloers)
pi_28017664
Op Socrates de Omaha 50/100 tafel zitten ze met een paar ton te spelen
GIRO 800800
pi_28017736
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Op Socrates de Omaha 50/100 tafel zitten ze met een paar ton te spelen
Op het primapoker-network (waar ook mrbookie op zit)? Ik kan het niet vinden...

EDIT: tafel gevonden, maar is helaas (alweer) leeg...
pi_28018179
hoe hebben jullie die uitnodiging eigenlijk gekregen bij een bepaalde pokersite ofzo?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:00:24 #48
111575 lubje25
pi_28018479
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef HoIIandia het volgende:
hoe hebben jullie die uitnodiging eigenlijk gekregen bij een bepaalde pokersite ofzo?
Ik heb meegedaan aan de empirepokertour in Utrecht, vandaar.
pi_28019270
Ik ook meegedaan aan de empire pokertour en ik ben geregistreerd bij pokerinfo.nl dan kreeg je ook automatisch een uitnodiging.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:27:13 #50
111575 lubje25
pi_28019360
man, kan alleen met de bus en dan duurt het langer dan 3 uur, kut prorail of railpro
pi_28020641
Derksen: dit is je kans, God himself is aan het pokeren. Zoek hem maar even op met find player, net was hij bezig met omaha, en het zag er niet al te florisant uit wat ik daar zag

Maar ja met de manier van spelen die hij hanteert kan het net zo goed over een paar potjes weer allemaal positief uitpakken.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:04:55 #52
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28020733
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:02 schreef wimderon het volgende:
Derksen: dit is je kans, God himself is aan het pokeren. Zoek hem maar even op met find player, net was hij bezig met omaha, en het zag er niet al te florisant uit wat ik daar zag

Maar ja met de manier van spelen die hij hanteert kan het net zo goed over een paar potjes weer allemaal positief uitpakken.
hehe wim
Het is gewoon een beetje een roekeloos figuur, dat zie je ook terug in zijn pokerspel en wedgedrag
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:07:55 #53
111575 lubje25
pi_28020855
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

hehe wim
Het is gewoon een beetje een roekeloos figuur, dat zie je ook terug in zijn pokerspel en wedgedrag
Wie is de pokergod volgens jullie?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:09:57 #54
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28020926
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Wie is de pokergod volgens jullie?
Pokergod
Zo noemt hij zichzelf en daar steken wij de draak mee

Speelt onder de naam Biblis.
Speelt overigens Omaha en geen Hold 'm
pi_28021028
I am the best

btw Pyth..........wanneer heb jij voor het laatst een bet gewonnen? 2004?
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:16:07 #56
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28021115
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
I am the best

btw Pyth..........wanneer heb jij voor het laatst een bet gewonnen? 2004?
Dat is een ander topic NG

Maar omdat je het zo graag wil weten had er straks nog een goed maar richt me tegenwoordig wat meer op Poker en hou het bij kleine bets tot de voetbalcompetities weer beginnen

Maar jij bent alweer begonnen
Hoe vaak ben je nu al gestopt en weer begonnen? 12 x ofzo?
pi_28021577
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je nu al gestopt en weer begonnen? 12 x ofzo?
Ja, en ik ga een 20-bets challenge tegen mezelf spelen
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:31:04 #58
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28021599
Dure All in Notoire Gek... We dachten bijna dat je echt kon pokeren
Je had 1 paar en wel kans op meer, maar ja
Om DAAR mee all in te gaan
pi_28021615
die 'pokergod' verloor net 70 dollar
pi_28021634
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dure All in Notoire Gek... We dachten bijna dat je echt kon pokeren
Je had 1 paar en wel kans op meer, maar ja
Om DAAR mee all in te gaan
Kostte me idd 50 dollar.............wil je dat ik een screenie van m'n winst van gisteren post?
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:32:08 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28021637
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
die 'pokergod' verloor net 70 dollar
Ach hij doet z'n best
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:32:51 #62
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28021659
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Kostte me idd 50 dollar.............wil je dat ik een screenie van m'n winst van gisteren post?
Neuh, we weten toch wel dat je grof pokert en daarmee graag de boot ingaat 9 van de 10 keer.
Die 10e keer kunnen we zelf wel verzinnen, zonder screenie
pi_28021694
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:

Neuh, we weten toch wel dat je grof pokert en daarmee graag de boot ingaat 9 van de 10 keer.
Die 10e keer kunnen we zelf wel verzinnen, zonder screenie
goed antwoord
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:34:31 #64
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28021715
Maar ga je nou mee vanavond?
pi_28021734
63 mensen nu trouwens bij het tournooi waarvoor ik me gekwalificeerd heb, hopelijk doen er in totaal uiteindelijk niet meer dan 130 mee, dan ben ik verzekerd van tenminste 100 dollar

vanochtend trouwens hele tijd aan 10/20 tafel gespeeld, maar werd er echt zat van om elke keer 5 dollar te winnen om daarna weer te verliezen om daarna weer te winnen, lukte me niet om uit te bouwen

dus toen ging ik maar met 20 dollar aan een 1/2 tafel spelen en toen ging ik al snel naar 60 dollar, om vervolgens alles te verliezen

maar zo ging het iig snel, ipv verspreid over vele dagen
is wel vreemd, elke keer als ik met 5 dollar aan tafel kom, verdubbel ik het naar 10, maar je zou dan toch denken dat als je dan 5 overmaakt naar je account en verderspeelt met 5 dat je die dan toch ook weer kan uitbouwen naar 10, etc? op een of andere manier lukt dat maar niet
pi_28021760
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar ga je nou mee vanavond?
Poker kijken levert me geen geld op.........dus nee, dank je

btw. 227 euro winst gisteren tussen 23:00 en 1:00
GIRO 800800
pi_28021804
anders een idee om een lijstje te maken met alle pokernamen van fokkers? dan kunnen we elkaar opzoeken soms

mijne is dus Soopafly

maar ik speel even niet, eerst zondag maar kijken of ik dik kan cashen bij het 100.000 dollar toernooi
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:38:03 #68
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28021814
Je was van plan om met 227 euro aan een poker tafel te gaan zitten en dan all in te doen?
Maar je was te moe en ging slapen, waardoor je die 227 euro dus niet verloor...
Zo kan je snel 227 euro "winst" halen

Niet happen, God
pi_28021864
the key to being succesful with poker is not to learn how to win but how not to loose
pi_28021872
Ik vind het best Derksen.............

There's only one PokerGod............Biblis is the name
GIRO 800800
pi_28023061
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:

is wel vreemd, elke keer als ik met 5 dollar aan tafel kom, verdubbel ik het naar 10, maar je zou dan toch denken dat als je dan 5 overmaakt naar je account en verderspeelt met 5 dat je die dan toch ook weer kan uitbouwen naar 10, etc? op een of andere manier lukt dat maar niet
Met minder geld speel je voorzichtiger. Ook als je al hebt teruggeboekt, je weet dat je al winst hebt.
Ik heb van de week eens een keer gespeeld volgens dat schema van Krieger en had de hele avond een structurele, al ging het niet echt snel, want je fold wat meer.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 juni 2005 @ 17:31:35 #72
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28023371
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:

[..]

Met minder geld speel je voorzichtiger. Ook als je al hebt teruggeboekt, je weet dat je al winst hebt.
Ik heb van de week eens een keer gespeeld volgens dat schema van Krieger en had de hele avond een structurele, al ging het niet echt snel, want je fold wat meer.
Ben alleen benieuwd hoe dat "play" uit dit schema wordt opgevat. Je kunt natuurlijk direct all in gaan, maar ook alleen maar checken. Volgens mij hangt winst en verlies meer af van je manier van playen, dan om zo'n schema.
pi_28023430
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ben alleen benieuwd hoe dat "play" uit dit schema wordt opgevat. Je kunt natuurlijk direct all in gaan, maar ook alleen maar checken. Volgens mij hangt winst en verlies meer af van je manier van playen, dan om zo'n schema.
Ja, dat moet je blijven inschatten natuurlijk...niet alles is in zo'n schema of statistieken te vangen.
Klik dan als je durft
pi_28023858
God gaat weer los in Brabantio Clown (die naam ) ......komt en zie dat allen

NG
GIRO 800800
pi_28023933
ik zie, en ik zie dat je zowaar een potlimit tafel speelt.. geen all-ins dit keer dus

edit; blijkbaar kan dat wel, tja ik speel meestal NL

[ Bericht 18% gewijzigd door Hertog_Martin op 17-06-2005 17:59:48 ]
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:02:24 #76
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_28024095
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dit schema is daar wat duidelijker in, maar laat je ook een stuk meer folden.
Zat bij de video howard lederer secrets of no limit hold'em.
pi_28024119
hoeveel showdowns hebben jullie trouwens gewonnen?

ik 50%
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:07:17 #78
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28024218
Ik 51% Hertog
pi_28024452
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
hoeveel showdowns hebben jullie trouwens gewonnen?

ik 50%
60%
pi_28024512
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:

Hoe maak je dan vijf euro over van de tafel naar je account?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:17:56 #81
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28024515
56%
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:18:38 #82
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28024531
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hoe maak je dan vijf euro over van de tafel naar je account?
Weggaan van de tafel
5 Euro terugbrengen naar je account
en terug gaan naar poker en doorspelen
Sim-pel
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:19:23 #83
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28024563
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Johan-Derksen op 17-06-2005 18:28:02 ]
pi_28024841
volgens mij gewoon dat je doorspeelt tot het einde, oftewel je kaarten laat zien om mee te dingen voor de pot.
pi_28024895
Ik kijk even met je mee, biblis.
Klik dan als je durft
pi_28025294
En JD ook.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:51:51 #87
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28025447
Ow
pi_28025830
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:18 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Weggaan van de tafel
5 Euro terugbrengen naar je account
en terug gaan naar poker en doorspelen
Sim-pel
als ik bijv met 10 dollar aan een tafel zit, terwijl ik met vijf begonnen ben en dan wegga en weer terugkom moet ik 10 euro minimaal inkopen op de tafel
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:07:05 #89
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28025890
Ligt aan de tafel...
Zijn ook goedkopere tafels...
5E of zo
pi_28026262
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ligt aan de tafel...
Zijn ook goedkopere tafels...
5E of zo
lijkt me stug op een tafel met 0,05/0,10 limits
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:22:20 #91
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28026290
Je hebt gelijk Dat had ik niet gelezen
pi_28026393
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef wimderon het volgende:

als ik bijv met 10 dollar aan een tafel zit, terwijl ik met vijf begonnen ben en dan wegga en weer terugkom moet ik 10 euro minimaal inkopen op de tafel
Klopt, wanneer je binnen 2 uur aanschuift op dezelfde tafel moet je (als je amount bij vertrek hoger was dan de max bring-in) dat bedrag weer op tafel brengen.
GIRO 800800
pi_28026855
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:25 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Klopt, wanneer je binnen 2 uur aanschuift op dezelfde tafel moet je (als je amount bij vertrek hoger was dan de max bring-in) dat bedrag weer op tafel brengen.
maar is het mogelijk om bijv 5 dollar van de 10 die je hebt weg te kopen van de tafel tijdens het spelen?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:46:37 #94
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28027040
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

maar is het mogelijk om bijv 5 dollar van de 10 die je hebt weg te kopen van de tafel tijdens het spelen?
Waarom wil je dat? Niet de discipline om te stoppen op 5?
pi_28027182
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Coelho het volgende:

[..]

Om verschillende redenen:
-Zo kun je minder verliezen in een keer
-Zo speel je minder snel handen die je eigenlijk niet zou spelen
-en omdat je zo zeker weet dat je geen verlies maakt als je blut gespeeld zou worden op dat moment
pi_28028007
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Coelho het volgende:

[..]

I agree with wimderon.

Met een kleinere stack kun je makkelijker all-in gaan, terwijl het "all-in gaan" opzich dan nog wel steeds een statement maakt tegenover je tegenstanders van "ik ben zeker van m'n zaak".
pi_28028117
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef MrMiguel het volgende:

I agree with wimderon.

Met een kleinere stack kun je makkelijker all-in gaan, terwijl het "all-in gaan" opzich dan nog wel steeds een statement maakt tegenover je tegenstanders van "ik ben zeker van m'n zaak".
Sorry, op mij maakt een all in van 5 dollar geen indruk.........sterker nog.I love all ins, Ik zie een 5 dollar all in als wanhoopspoging en call dan bijna altijd om zo die gast OUT te krijgen

Maar om op de vraag terug te komen....NEE, je kunt niet geld van je tafel wegsluizen en met minder verder spelen.
GIRO 800800
pi_28028509
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Sorry, op mij maakt een all in van 5 dollar geen indruk.........sterker nog.I love all ins, Ik zie een 5 dollar all in als wanhoopspoging en call dan bijna altijd om zo die gast OUT te krijgen

Maar om op de vraag terug te komen....NEE, je kunt niet geld van je tafel wegsluizen en met minder verder spelen.
nee dat heb ik vanmiddag gezien

Maar jij speelt op 10 keer zo hoge blinds, dus laten we zeggen een all-in van 50 dollar. En ik ga zelden all-in zonder dat ik er zeker van ben dat ik win (uitgezonderd toernooien )
pi_28028685
Ben net klaar met eten..........en binnen No-Time van 50 naar 85 dollar ...dit keer te bewonderen in Sailor Herold
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:56:31 #100
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28028935
daarnet ff 200 dollar omgezet in 1485 dollar bij pacific poker
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:59:03 #101
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28029015
Screenie?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:21:47 #102
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28029654
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
Screenie?
is niet nodig joh, tis toch nep geld Ben bang als ik met echt geld ga spelen, veel ga verliezen. Maar dat bij bookmaker komt gelijk op je rekening als je wat gewonnen hebt? want het gaat best lekker sta nu op $5743, kan wel aardig pokeren
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:24:51 #103
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28029746
Vergeet niet dat pokerspelers met echt geld heel anders spelen dan met fiches... De garantie dat je met echt geld ook succes zal hebben, is ver te zoeken...
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:26:41 #104
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28029790
ja zal best, maar ik speel sowieso erg conservatief, speel bijna alleen met een dubbele hand van 9 of hoger....heel vaak fold ik gewoon
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:36:20 #105
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_28030084
Ik speel ook nog met nepgeld en besef me ter dege dat wanneer het om real money gaat het er heeeeel anders aan toegaat. Nog een tijdje veel spelen om toch wat situaties mee te maken en dan maar eens wat euro's storten.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:37:36 #106
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28030132
Rake 24 dollar bluff op Sailor Herold played by Biblis ...voor een pot van 35 netto win

saldo daar inmiddels 100+

NG
GIRO 800800
pi_28030369
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vergeet niet dat pokerspelers met echt geld heel anders spelen dan met fiches... De garantie dat je met echt geld ook succes zal hebben, is ver te zoeken...
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Bobu het volgende:
Ik speel ook nog met nepgeld en besef me ter dege dat wanneer het om real money gaat het er heeeeel anders aan toegaat. Nog een tijdje veel spelen om toch wat situaties mee te maken en dan maar eens wat euro's storten.
Bij spelen met nepgeld gaat het idd héél anders dan bij spelen met echt geld, maar ook op de verschillende limieten gaat het er héél anders aan toe.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:49:55 #108
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28030482
kunnen jullie de grote verschillen aangeven? en waar je vooral op moeten letten
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:57:27 #109
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28030727
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:49 schreef ASroma het volgende:
kunnen jullie de grote verschillen aangeven? en waar je vooral op moeten letten
Zorg dat je niet aanschuift waar ik bezig ben...............dan kun je je curator alvast bellen
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:18:05 #110
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28031403
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
Rake 24 dollar bluff op Sailor Herold played by Biblis ...voor een pot van 35 netto win

saldo daar inmiddels 100+

NG
en.......150 +

NG
GIRO 800800
pi_28032543
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:57 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Zorg dat je niet aanschuift waar ik bezig ben...............dan kun je je curator alvast bellen
Met de telefoon die ie al verpatst heeft voor extra speelgeld tegen jou zeker
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:08:41 #112
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28033065
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef wimderon het volgende:

Met de telefoon die ie al verpatst heeft voor extra speelgeld tegen jou zeker
GIRO 800800
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:17:29 #113
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28033329
Net aan een 3,- WildWest meegedaan op Unibet. 360 mensen. 1200 (!) rebuys van 3,-. Ging als 40e de laatste rebuypauze in, aan het eind van de pauze stond ik weer 93 van de 100. Met tight spel en een gelukkige overplaatsing voorbij de button uiteindelijk 37e geworden en 25,- gewonnen.

Wel lachen, die gasten die alleen al voor 30 euro bijkopen tijdens de game, en nog niks winnen
pi_28034749
Table Montana weer hetzelfde liedje.......binnen NO-time van 50 naar 125+

Komt allen en geniet

NG
GIRO 800800
pi_28035304
Rammel ...........en 225 +

Timppa83 checked
> livik checked
> sachmo bet for $14
> Biblis called for $14
> Timppa83 folded
> livik folded
> Dealing the turn(7ª)
> sachmo bet for $42
> Biblis raised for $84
> sachmo went all-in for $33.86
> Extra chips returned to Biblis, $8.14
> livik brought $9.25 to the table
> Dealing the river(4¨)
> Biblis wins $190.72 with Three of a Kind, Kings
> sachmo cannot enter this game

Komt allen en geniet
GIRO 800800
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:35:11 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28035421
Zijn hier ook nog Omaha-liefhebbers? Ik geniet vooral van deze variant. Het is prachtig om al die tweepaarrukkers te outdrawen met een flush of straight .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28035548
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:35 schreef Falco het volgende:
Zijn hier ook nog Omaha-liefhebbers? Ik geniet vooral van deze variant. Het is prachtig om al die tweepaarrukkers te outdrawen met een flush of straight .
waarmee denk je dat ik vandaag $ 400,00 heb gewonnen
Schuif maar aan bij table Montano

NG
GIRO 800800
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:41:32 #118
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28035556
ik zit niet bij MrBookmaker en ik speel ook iets lagere limieten .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28035819
Samen met "combo Pyth" aan tafel
GIRO 800800
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:03:23 #120
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28036066
weheheheh

Welcome to Montano
>Disconnect all ins are not allowed in this game! Any disconnects will be treated as a fold by the player.
> Biblis wins $2.40
> Game # 390,803,749 starting.
PyTh>
Biblis> whooooooooooooooooow
> Sum77, you have 10 seconds to respond
Biblis> :-))
Biblis> Pyth
***NEW*** Curious about what your opponents look like or do for a living? Click on the profile icon next to your opponent's nameplate to find out. And go MENU/MANAGE YOUR PROFILE to add your own profile.

Biblis> tell me i am dreaming
PyTh> 2 tafels tegelijk
> Biblis wins $2.45
> Game # 390,804,946 starting.
> PyTh wins $9.50 with a Straight, Ten high
> Timppa83 will be dealt in after the dealer button has passed
> n_a will be dealt in after the dealer button has passed
> Game # 390,805,663 starting.
Biblis> hahah
PyTh> whehe
> PyTh wins $11.70
PyTh>
Biblis>
> Game # 390,806,469 starting.
Biblis> gimme my money back !!!
PyTh> wheheheh
> PyTh wins $18.90
> Game # 390,807,327 starting.
Biblis> huhu
> Timppa83, you have 10 seconds to respond
> Timppa83 shows Three of a Kind, Sevens
(7©7§7¨AªQ¨)
> Timppa83 wins $42.11 with Three of a Kind, Sevens
> Game # 390,808,347 starting.
> Biblis shows Three of a Kind, Jacks
(J©J§J¨A©Q¨)
> Biblis wins $14.05 with Three of a Kind, Jacks
> Game # 390,809,267 starting.
PyTh> nh
Biblis> ty
Biblis> stay away from pyth......he's a *er
> Timppa83 shows Two Pair, Eights over Sevens
(8ª8§7§7ªAª)
> n_a shows Two Pair, Tens over Sevens
(10¨10ª7§7ªK©)
PyTh> trips gvd
> n_a wins $22.10 with Two Pair, Tens over Sevens
> Game # 390,810,750 starting.
Biblis> 10 dollar pakken en een combo maken pyth
PyTh>
PyTh> nee man leuk toch zo
Biblis> sjuust
> PyTh, you have 10 seconds to respond
> n_a shows Two Pair, Aces over Jacks
(A¨A§J©Jª8©)
> PyTh wins $41.95 with a Full House, Eights full of Jacks
> Game # 390,812,503 starting.
PyTh> whehehe
Biblis> whooooooooooooooooow
PyTh>
> Biblis, you have 10 seconds to respond
Biblis> didnt see it
Biblis> was typing
> Biblis, you have 5 seconds to respond
PyTh> but i did
Biblis> at fok
Biblis> i watch it back
PyTh>
Biblis> haha
> PyTh wins $19.50
Biblis> the guy is dominating
> Game # 390,814,226 starting.
Biblis> nice pyth
PyTh> ty
Biblis> semi bluff
PyTh> naah
PyTh> FH man
[Observer]Suijk> Succes heren.
PyTh> hehehe
Biblis> haha
> PyTh wins $11.20
> Shuffle19 will be dealt in after the dealer button has passed
> Game # 390,815,869 starting.
PyTh> Sucre
Biblis> he's plays everybody out
PyTh> vind dit eigenlijk leuker
[Observer]Suijk> deze variant ken ik nog niet, dus ik schuif nog niet aan...
> Biblis shows a Straight, King high
(KªQ§Jª10ª9©)
> PyTh wins $19 with a Flush, Spades
> Game # 390,817,631 starting.
PyTh> whehehe
Biblis> whoeeeeeeeehoeeeeeeeeeeee
> Shuffle19, you have 10 seconds to respond
Prima is running a series of live studio tournaments in London, to be filmed at the PokerBowl, for broadcast on the PokerZone channel (Sky 226). Filming starts soon. Prizes 1st £8000; 2nd £4800; 3rd £3200.

Sit & Go qualifiers for the PokerBowl now playing. Go to the SIT & GO or MTT "TV" tab.

> n_a wins $18.55
Biblis> i guess pyth has AAAA
> Game # 390,819,163 starting.
PyTh>
Biblis> not?
Biblis>
PyTh> whehehe
Biblis> swing time
[Observer]Suijk> kijk nou komen we ergens...
PyTh> doe maar niet bib
Shuffle19> i got ACES!
Shuffle19> doubt theyll hold
Biblis> haha
Shuffle19> and 10's
PyTh> call maar
Biblis> 99 here
> PyTh wins $32.55 with a Full House, Jacks full of Sixes
> Game # 390,820,671 starting.
[Observer]Suijk>
Biblis> haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahha
PyTh> i am the master
Shuffle19> nh
Biblis> ik kan beter nokken
PyTh> whehehe
Biblis> alles gaat naar pyth
PyTh>
[Observer]Suijk> je hebt je meerdere gevonden.
Biblis> hahahah
> n_a wins $23.89 with a Flush, Spades
> Shuffle19 will be dealt in after the dealer button has passed
> Game # 390,821,768 starting.
Biblis> what?
Biblis> 2 men call
Biblis> hahahahha
PyTh> flush
Biblis> this must be a joke
Biblis> flush i not possible anymore
> n_a shows Two Pair, Aces over Deuces
(A§Aª2§2©Qª)
> n_a wins $30.40 with Two Pair, Aces over Deuces

pi_28036214
hoeveel winst had je pyth?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:17:27 #122
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28036307
Wie zijn jullie favoriete pokerspelers?

De mijne zijn:

Daniel Negreanu. Hij is een echte allrounder, die op alle pokervarianten excellereert. Hij is een kei in het lezen van andermans handen, heeft humor en brengt veel sfeer aan de pokertafel .

Scotty Nguyen. De vrolijke Vietnamees, die altijd op de een of andere manier zichzelf in de penarie werkt. Zoals eerder in dit topic vermeld screwt hij het idd op een of andere manier toch op. Desondanks zijn zijn uitspraken geweldig. De bekendste van hem is "If you call this, it is gonna be all over baby."

Gus Hansen. Een aggressieve Deen die er niet voor terugdeinst om te raisen met 7-5 offsuit. Hij is onberekenbaar en onvoorspelbaar!

Marcel Lüske, de Flying Dutchman uit Amsterdam. Hij is vooral een entertainer aan de pokertafel. Zonnebril opsekops, goedkoop petje op, waar alleen nog een propellor mist en vervolgens de hele tijd deuntjes zingen. Dit doet hij allemaal om informatie los te krijgen van zijn opponenten of hen juist op tilt te krijgen met zijn bizarre gedrag.

en Phil Laak met zijn capuchon. Als nick heeft hij "The Unabomber"!

[ Bericht 47% gewijzigd door Falco op 18-06-2005 01:30:37 ]
pi_28036310
kut ............ teruggevallen naar 175 ..... ben maar snel weggerend
GIRO 800800
pi_28037213
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
wow jij bent weer lekker bezig, dikke winst weer

ik ken van het rijtje players alleen die scotty nguyen (oid), die gast is echt grappig
pi_28037720
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb in mijn huis in elke kamer twee tegels hangen met de volgende teksten:

Op de ene:
Winst is winst.

Op de andere:
Value is value.

zaterdag 18 juni 2005 @ 10:40:36 #126
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28039320
Calella, gaan we hier dan praten over gokken?
pi_28039715
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Calella, gaan we hier dan praten over gokken?
Oke.

Ben aan een toernooi bezig op Pokerstars met 10 dollar inleg.

Sta 186e van de 304.

Zijn begonnen met 607 deelnemers.

Nummer 1 krijgt 1517$

Edit:

Sta nu 33e van de 163.

Edit:

FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Een gast kan alleen nog winnen als de river een 5 is.

EN JA HOOR

Anders had ik nu 12e gestaan..........................................

Nu sta ik weer 61e.

Edit:

HAHA IK TILT DOOR DIE KUT 5 OP DIE KUT RIVER,
dus ik call een all-in wat ik anders nooit zou doen en ik hit een straight op de turn.

JUSTICE is done.

Ik sta weer 30e.

Edit:

Ik heb 8000 chips, ik krijg AA.

Een gast gaat all-in met 16000 chips.

Ik call, hij heeft AK-suited.

Ik win en sta nu 12e.

Edit:

Nu 11e.

Edit:

14e van de 78.

Sowieso "in the money".

[ Bericht 3% gewijzigd door Calella op 18-06-2005 12:28:08 ]
pi_28040322
Netjes hoor!
Ach ik geloof dat het altijd een beetje zo ga met toernooitjes! Een gezonde hoeveelheid geluk heb je er bij nodig! En daarom zal je ook tegen een hoeveelheid pech aanlopen met zo'n toernooitje
pi_28040429
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:31 schreef Mess het volgende:

En daarom zal je ook tegen een hoeveelheid pech aanlopen met zo'n toernooitje
Inderdaad.

Niet echt pech, maar nu net gaat een gast all-in met 2000.

Ik heb 19000, dus ik call met 99.

Hij heeft K10-unsuited.

Flop= 2 6 10

Turn: 5

River = 3

pi_28040741
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:36 schreef Calella het volgende:

[..]

Inderdaad.

Niet echt pech, maar nu net gaat een gast all-in met 2000.

Ik heb 19000, dus ik call met 99.

Hij heeft K10-unsuited.

Flop= 2 6 10

Turn: 5

River = 3

Coinflippen dat soort handen. Maar ja, je zal ze wel moeten spelen wil je winnen.
pi_28040792
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 05:55 schreef Calella het volgende:

Ik heb in mijn huis in elke kamer twee tegels hangen met de volgende teksten:

Op de ene:
Winst is winst.

Op de andere:
Value is value.

......... die tweede wil ik wel van je kopen. (10 euro geboden)
GIRO 800800
pi_28040866
Deze gozer zit me al de hele tijd te naaien op de river en schopt me nu het toernooi uit.

pi_28040935
.... die Nederlandse vertaling van de handen
GIRO 800800
pi_28041079
Ik lig eruit.

Kreeg een hele tijd aleen maar baggerkaarten.

Ik stond dus 24e van de 30 ofzo.

Iemand ging all-in, ik had 10/10.

Ik call. Als je dan fold dan win je nooit een toernooitje.

Hij heeft AQ.

Flop: 9 9 2

Turn: Queen

River: 6

pi_28041221
Tweede toernooitje bij Everest loopt beter.

pi_28042365
het lijkt wel alsof wanneer je 10 boer hebt de tafel de kaarten voor je aanpast, nu voor de zoveelste keer een full house met 10 boer als beginhand ook vaak een straat en drie dezelfde... prachthand
pi_28042625
Andere fokkers die aan de $ 10 freezeout meedoen? Gaat tot nu toe wel okay.

pi_28043125
you are currently 78 out of 3104 players (freerolltje)
pi_28043286
en eruit

verloor eerst 4000 met een full house (777-AA) tegen een full house (AAA-77) en daarna had ik er schijt aan
pi_28043394
Ik blijf maar Q9s krijgen.
Negende out of 29 overgebleven spelers. Zal lastig worden.
pi_28043706
En er uit als 25e ofzo.
Idiote preflop-allins, had nog een redelijke kans ook met A9 tegen A8 en QQ, maar helaas.
pi_28051652
Ik denk ik raise die big blind er wel even uit met 320, maar hij gaat allin Callen met K10 dan maar (tegen AJs).

> Dealing the Flop(5ª10ªK©)

> Dealing the turn(J¨)
> Dealing the river(4§)
> nostra wins 3,130 with Two Pair, Kings over Tens
pi_28052796
Heerlijk gevoel.

pi_28052824
Tweede van de 89 de pauze in.... wel om twaalf uur afgesproken though, hoop dat het een beetje opschiet.
pi_28052975
Ik begin dat chipleader spel een beetje te beheersen. Ongelooflijk hoeveel respect je krijgt, je kan raisen wat je wil en iedereen legt zijn handjes netjes neer.
pi_28053331
Folded K10 na een streak verliezen.
quote:
> Dealing the Flop(2¨K§10©)
pi_28053671
God wat heb ik toch een hekel aan dat table balancen. Kom ik met mijn 15k chips tegen een of andere halvegare idioot met een halve ton voor zich.
pi_28053753
Blinds inminddels 500/1.000. No kiddy poker anymore, let's play!.
pi_28053836
KK in de big blinds en maar callen, kom maar kom maar kom maar.
pi_28053893
8 van 34, eerste 29 winnen de plaats voor de 100 thou tourney.
pi_28053916
12/31 nu
pi_28054342
Hahhahah, wat een lol, die all-ins op het laatst

Well done Nostra ......up to $100,000,=
GIRO 800800
pi_28054453
Ja great, maar ik mag volgens Mr BOOKIE WOOKIE nog steeds een half honderdje aftikken om deel te nemen aan de $100k.

Idioten. Morgen nog maar eens proberen dan.
pi_28054501
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef nostra het volgende:
Ja great, maar ik mag volgens Mr BOOKIE WOOKIE nog steeds een half honderdje aftikken om deel te nemen aan de $100k.

Idioten. Morgen nog maar eens proberen dan.
He hoezo .......eerste 29 plaatsen worden toch betaald voor deelname aan dat toernooi?
GIRO 800800
pi_28054834
ehm nostra? je bent al automatisch in de deelnemerslijst gezet hoor.. je staat er dus gewoon in en je doet morgenavond dus gewoon mee..

ik doe ook mee (paar dagen terug gekwalificeerd) en zie je morgen dus

alleen baal ik wel dat er vandaag zoveel kwalificatieplekken te winnen waren, nu gaat het zeker over de 130 deelnemers heen en ben ik niet meer 100% verzekerd van minstens 100 dollar
  zondag 19 juni 2005 @ 01:20:36 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28055939
Iemand nog aan het spelen?
  zondag 19 juni 2005 @ 01:38:13 #157
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28056182
Kut Mr BOoKie WoOkie ligt eruit hoor, geen poker dus voor mij gvd
  zondag 19 juni 2005 @ 01:48:40 #158
111575 lubje25
pi_28056334
PokerStars Game #1926608153: Tournament #9122958, Hold'em No Limit - Level II (15/30) - 2005/06/18 - 19:25:14 (ET)
Table '9122958 1' Seat #7 is the button
Seat 1: NoMoreMoney (1350 in chips)
Seat 2: JHBJ (1380 in chips)
Seat 3: banshee (3095 in chips)
Seat 4: twowalla (1490 in chips)
Seat 5: eva25 (250 in chips)
Seat 6: bettymoells (1440 in chips)
Seat 7: lord darknes (65 in chips)
Seat 8: rirog (1660 in chips)
Seat 9: lubje24 (2770 in chips)
rirog: posts small blind 15
lubje24: posts big blind 30
*** HOLE CARDS ***
Dealt to lubje24 [Kd Kh]
NoMoreMoney: raises 120 to 150
JHBJ: calls 150
banshee: folds
twowalla: folds
eva25: folds
bettymoells: folds
lord darknes: calls 65 and is all-in
rirog: folds
lubje24: calls 120
*** FLOP *** [Ts 3c Kc]
lubje24: checks
NoMoreMoney: checks
JHBJ: bets 60
lubje24: calls 60
NoMoreMoney: calls 60
*** TURN *** [Ts 3c Kc] [Ks]
lubje24: checks
NoMoreMoney: checks
JHBJ: checks
*** RIVER *** [Ts 3c Kc Ks] [4h]
lubje24: bets 200
NoMoreMoney: raises 940 to 1140 and is all-in
JHBJ: folds
lubje24: calls 940
*** SHOW DOWN ***
NoMoreMoney: shows [6d 6h] (two pair, Kings and Sixes)
lubje24: shows [Kd Kh] (four of a kind, Kings)
JHBJ said, "vnh"
lubje24 collected 2715 from side pot
lord darknes: shows [As Ad] (two pair, Aces and Kings)
lubje24 said, "ty"
lubje24 collected 275 from main pot

Lekker handje!!!
pi_28062035
oei, daar ging je 50 dollar NG
  zondag 19 juni 2005 @ 13:59:26 #160
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28062587
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
oei, daar ging je 50 dollar NG
klopt, soms zit het mee, soms zit het tegen

Nu maar van de zon genieten
GIRO 800800
pi_28062962
vanavond moeten we zeker wel iets van 100 man wegspelen nostra
  zondag 19 juni 2005 @ 14:30:01 #162
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28063206
2de geworden bij holdem toenooitje met 5 man ......60 dollar (buy in 40 + 4) 16 winst
GIRO 800800
pi_28063975
* BliksemSchigt gaat ook eens beginnen met pokeren

Lijkt me wel leuk
  zondag 19 juni 2005 @ 17:03:42 #164
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28065939
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
vanavond moeten we zeker wel iets van 100 man wegspelen nostra
Doe dat maar maal 5 .....ik probeer me nu ook te kwalificeren. 280 deelnemers, 28 plaatsen voor vanavond te verdelen
GIRO 800800
  zondag 19 juni 2005 @ 17:12:11 #165
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28066073
nu 25ste / 235 ....fluit maar af

7 / 223

[ Bericht 33% gewijzigd door Notoire_Gek op 19-06-2005 17:20:02 ]
GIRO 800800
pi_28066313
mochten we vanavond aan dezelfde tafel zitten, niet nederlands gaan praten met elkaar, en toeschouwers ook niet..

er zal streng gecontroleerd worden vermoed ik bij dit tournament en als ze onderling gepraat in een voor hun niet te controleren taal zien dan kan je weleens verdacht worden van fraude of wat voor gezeur dan ook
  zondag 19 juni 2005 @ 17:26:21 #167
13309 nostra
ask why
pi_28066352
quote:
Op zondag 19 juni 2005 17:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
mochten we vanavond aan dezelfde tafel zitten, niet nederlands gaan praten met elkaar, en toeschouwers ook niet..

er zal streng gecontroleerd worden vermoed ik bij dit tournament en als ze onderling gepraat in een voor hun niet te controleren taal zien dan kan je weleens verdacht worden van fraude of wat voor gezeur dan ook
Mwah, dat laatste valt wel mee, ze gooien gewoon je chat dicht. Maar dat is niet fijn, ik heb al een gele kaart gekregen en als ik het nu nog een keer doe, dan mag ik noooooit meer chatten.
  zondag 19 juni 2005 @ 17:34:39 #168
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28066505
exit
GIRO 800800
pi_28066651
ach een gek als jou legt vanavond toch gewoon de 50 dollar buyin neer?
  zondag 19 juni 2005 @ 17:42:21 #170
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28066670
quote:
Op zondag 19 juni 2005 17:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
ach een gek als jou legt vanavond toch gewoon de 50 dollar buyin neer?
..........als er 5 minuten voor tijd minder dan 500 spelers zijn, doe ik dat ja
GIRO 800800
pi_28069419
Jij bent er lekker vroeg bij Pyth, voor die $400 Guaranteed
pi_28072233
er doen fucking veel mensen mee helaas, weinig kans.. maar wie weet...
  zondag 19 juni 2005 @ 21:31:59 #173
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28072481
1000 deelnemers...ik doe niet mee.............87% kans dat ik m'n 55 dollar kwijtraak
GIRO 800800
  zondag 19 juni 2005 @ 21:46:57 #174
13309 nostra
ask why
pi_28073079
Ik loop voor geen meter, verloor direct al 800 chips, won dat terug door een ongelooflijke lucky call, fold pocket sixes op een forse reraise met een 6 op de board later, sta nog steeds op 1.500.
pi_28073333
ik sta 127ste
  zondag 19 juni 2005 @ 21:59:02 #176
13309 nostra
ask why
pi_28073597
Welke tafel zit je?
pi_28073613
84, sta nu 200ste
pi_28073662
> Soopafly wins 3,195 with Two Pair, Aces over Jacks

sta nu 91ste
pi_28075489
Kan iemand me in het kort een beetje uitleggen met welke kaarten mee te gaan en met welke absoluut niet? ik heb het wel al een beetje door, maar nog niet echt hoe ik het beste kan spelen.
pi_28076355
wedereom het geduld niet kunnen vinden

gozer ging all-in, ik had aas-vrouw suited dus goede hand opzich, maar iemand anders callde al voor mij, en normaal laat ik dan hun het uitvechten want er valt er dan meestal sowieso een af..

maar dit keer iets te enthousiast meegegaan met all-in, die gozer had paar 8en in zn handen, en natuurlijk kwam er een 8 op tafel.. ik had nog wel twee azen, maarja..

toch weer 600 man ofzo weggespeeld
  zondag 19 juni 2005 @ 23:30:06 #181
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28076720
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahah....die gast met z'n 7's

7 kleuren stront schijt die gast nou
GIRO 800800
  zondag 19 juni 2005 @ 23:34:39 #182
13309 nostra
ask why
pi_28076847
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan iemand me in het kort een beetje uitleggen met welke kaarten mee te gaan en met welke absoluut niet? ik heb het wel al een beetje door, maar nog niet echt hoe ik het beste kan spelen.
Dat is nogal lastig. Sure, premium hands als AA, AKs, KK, misschien zelfs QQ speel je. Maar die krijg je zelden. Erg veel hangt af van je positie (ten opzichte van de dealer). QQ is een ongelooflijk irritante hand.
Maar er zijn genoeg basics op internet, geloof niet alles, speel je eigen spel. Leer odds.
  zondag 19 juni 2005 @ 23:34:49 #183
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28076864
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien iets voor in de OP?

Bekend pokerboekenschrijver Sklansky heeft de volgende rangorde opgesteld:

Groep 1: AA, KK, QQ, JJ, AKs

Groep 2: TT, AQs, AJs, KQs, AK

Groep 3: 99, JTs, QJs, KJs, ATs, AQ

Groep 4: T9s, KQ, 88, QTs, 98s, J9s, AJ, KTs

Groep 5: 77, 87s, Q9s, T8s, KJ, QJ, JT, 76s, 97s, Axs, 65s

Groep 6: 66, AT, 55, 86s, KT, QT, 54s, K9s, J8s, 75s

Groep 7: 44, J9, 64s, T9, 53s, 33, 98, 43s, 22, Kxs, T7s, Q8s

Groep 8: 87, A9, Q9, 76, 42s, 32s, 96s, 85s, J8, J7s, 65, 54, 74s, K9, T8

(T = 10, s = suited)

Met Groep 1 moet je vrijwel altijd raisen en ook reraisen. Datzelfde geldt ook voor groep 2, alhoewel ik niet tot het uiterste zou raisen (zeker niet als je in early position zit). Groep 3 moet je ook vaak raisen, behalve als je in early positie zit. Dan is callen verstandiger, omdat er achter je altijd nog een raise kan komen van betere kaarten uit de eerste twee groepen bijvoorbeeld.
Bij groep 4 is het meer callen en misschien een raise doen als je in late position zit. De kaarten van groep 5 kun je ook callen, alhoewel je dat niet klakkeloos in early position moet doen. Als die kaarten geraised worden kun je meestal nog wel die callen. Bij groep 6 is dat echter anders. Deze kaarten zijn niet allemaal echt super (raises zou ik niet snel callen) en ik zou ook eerder geneigd zijn om ze in early position te folden.
Groep 7 zou ik alleen callen als je in late position zit en hopen dat je dan de flop super hit (dwz trips, two pair maken of een goeie draw). Groep 8 en alles wat nog meer bagger is dan dat zou ik vaak weggooien, alhoewel een incidentele call in late position an sich geen kwaad kan.
Deze indeling is bedoeld voor limited ring games. Bij tournaments zit het weer net wat anders en zijn bepaalde kaarten toch minder waard en andere weer meer waard. Zo zou je als je op de button zit in een tournament gerust flink kunnen raisen met A7 offsuit bijvoorbeeld. Wat je ook ziet in die indeling van boven is dat suited connectors hoog gewaardeerd worden. 87s is bijvoorbeeld in ring games sterker dan KT offsuit volgens Sklansky. Om 87s te spelen moet je wel hebben dat je niet heads up zit tegen iemand, maar dat er toch gauw zo'n 4 opponenten zijn. Je hoopt namelijk dat je veel geld kan verdienen met je flush of straight die je dan maakt.
Verder zou ik niet strict deze richtlijnen volgen maar het af en toe wat opmixen zodat je opponenten niet te gauw doorhebben met wat voor kaarten je bepaalde acties uitvoert.
  zondag 19 juni 2005 @ 23:47:08 #184
13309 nostra
ask why
pi_28077211
Goed verhaal, Falco. Sklansky is overigens hard onderuit gehaald door wat statistische figuren en dan vooral zijn handen vanaf groep 3.
  zondag 19 juni 2005 @ 23:56:33 #185
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28077494
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:47 schreef nostra het volgende:
Goed verhaal, Falco. Sklansky is overigens hard onderuit gehaald door wat statistische figuren en dan vooral zijn handen vanaf groep 3.
Ah klinkt interessant. Waar is daarvan een verhaal te vinden? Overigens ben ik het ook niet helemaal eens met zijn groepsindeling. T7 suited zou ik bijvoorbeeld nooit spelen, terwijl die wel in groep 7 zit.
pi_28077856
Dank voor de tips
pi_28077930
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Ah klinkt interessant. Waar is daarvan een verhaal te vinden? Overigens ben ik het ook niet helemaal eens met zijn groepsindeling. T7 suited zou ik bijvoorbeeld nooit spelen, terwijl die wel in groep 7 zit.
Heb de link helaas even niet voorhanden, zal hem eens opzoeken.
  maandag 20 juni 2005 @ 00:16:18 #188
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28077972
Hee Nostra, succes verder in het toernooi. Ga maffen, hoor wel hoe het afgelopen is. Drink er maar vast een extra biertje op
pi_28078129
Thanks Coelho.
Krijg echt kuhanden gedeald nu, zal wel snel over zijn, maar goed, toch wat centen verdiend.
pi_28078166
En over, stupid pocket drieen tegenover me.
  maandag 20 juni 2005 @ 15:27:03 #191
24313 Gremen
Eindbaas
pi_28091152
Vanavond weer fok poker?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_28091534
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Gremen het volgende:
Vanavond weer fok poker?
met 2 tafels
pi_28093179
Zijn ze met 'echt geld' nou ook zo onvoorspelbaar? Callen raisen en re-raisen met 23 unsuited enz? :s
  maandag 20 juni 2005 @ 16:47:01 #194
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28093644
Misschien doe ik vanavond mee.
Moet ff op ziekenbezoek bij mn broer in het ziekenhuis.
Misschien ben ik op tijd terug.
pi_28095013
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef tjo44 het volgende:
Zijn ze met 'echt geld' nou ook zo onvoorspelbaar? Callen raisen en re-raisen met 23 unsuited enz? :s
Veel minder, uiteraard wel blufs, maar hoe hoger de inzet hoe relatief minder amateurs
  maandag 20 juni 2005 @ 17:36:12 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28095053
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef HoIIandia het volgende:

[..]

met 2 tafels
Dat is wel heel enthousiast.
Zoals het er nu voor staat is het nog heads up tussen mij en Nostra

Aanmelden mensen!
pi_28095195
Vandaag een 10-tje gewonnen met een toernamentje van 6 man...hoog voor mij.
  maandag 20 juni 2005 @ 18:10:05 #198
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_28095919
Vanavond doe ik nog niet mee, volgende week ben ik ook weer present, have fun tonight!
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
  maandag 20 juni 2005 @ 19:13:21 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28097522
Waar blijven de inschrijvingen?
pi_28099649
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:13 schreef PyTh het volgende:
Waar blijven de inschrijvingen?
  maandag 20 juni 2005 @ 20:25:30 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28099724
Als er niet meer dan 5 man meedoen trek ik me terug.
Vind het dan weinig zin hebben.
  maandag 20 juni 2005 @ 20:26:44 #202
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28099754
Tis wa... we hadden toch twee tafels?
pi_28099760
Ik wacht nog ff, het is hier zo ontzettend heet, achter de computer zitten is nu niet direct mijn favroriete bezigheid op dit moment.
Klik dan als je durft
  maandag 20 juni 2005 @ 20:27:25 #204
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28099775
mietje!
  maandag 20 juni 2005 @ 20:27:37 #205
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28099784
Komop man!
JD en Sucre gewoon ff aanmelden
  maandag 20 juni 2005 @ 20:32:11 #206
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28099887
Done
Staan al op 4...dat is 2 per tafel
  maandag 20 juni 2005 @ 20:46:42 #207
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28100341
Dat wordt nix.. Ik terug me terug als dat zo doorgaat...
  maandag 20 juni 2005 @ 20:48:56 #208
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28100420
JohanDerksen wins $44.65 with Two Pair, Aces over Sixes
  maandag 20 juni 2005 @ 20:52:15 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28100507
Moet nog 1 iemand bij anders trek ik me terug.
MInimaal 5 man.
  maandag 20 juni 2005 @ 20:53:40 #210
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28100553
Straks zei je nog, meer dan 5 man...
  maandag 20 juni 2005 @ 20:55:04 #211
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28100577
Inderdaad maar wil toch ff spelen
Vind tournooitje met bekende leuker dan gewoon cash games spelen.
  maandag 20 juni 2005 @ 20:55:53 #212
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28100606
Het wordt nix, ik trek me terug en speel ff verder op TV Boradcast table o
Hold'em

pi_28100617
doe ook mee. In ieder geval al 5e.
Klik dan als je durft
  maandag 20 juni 2005 @ 20:57:02 #214
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_28100640
ach meestal meldt de helft zich pas in de laatste 10 minuten aan.

Maarja het hoeft geen pretje te zijn achter de pc met dit weer
* _Flash_ is net thuis en nog net op tijd om in te schrijven
  maandag 20 juni 2005 @ 20:57:11 #215
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28100645
We zijn al met 6 als Suijk ook meedoet.
Komop Derksen
pi_28100651
ik speel wel even mee
  maandag 20 juni 2005 @ 20:57:52 #217
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_28100660
Nu al zes.. zonder JD
  maandag 20 juni 2005 @ 20:57:56 #218
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28100665
PyTh
  maandag 20 juni 2005 @ 20:58:00 #219
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28100666
Zijn al met 8 nu
pi_28100678
Toch nog een respectabel aantal.
Klik dan als je durft
  maandag 20 juni 2005 @ 20:59:46 #221
24313 Gremen
Eindbaas
pi_28100722
Jeuh! toch nog 9
pi_28100841
Dat was snel.

Succes verder!
Klik dan als je durft
pi_28102187
voor iedereen die een prachig handje wil zien uit de wpt (19 mb)

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=2A7SHPF2VQPQ73NJ2KII4NOHN6
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_28102511
WTF is een bonushand? Krijg zomaar 1250 dollar bijgeschreven??
Klik dan als je durft
pi_28102522
Leuk, Eskimo!
  maandag 20 juni 2005 @ 22:11:04 #226
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28102716
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:05 schreef Suijk het volgende:
Screenshot?
Misschien bad beat pot ofzo

In ieder geval lekker

Feli!
pi_28102753
quote:
zat je toevallig aan de bad beat tafel???
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_28102821

Had iemand daar ooit van gehoord???

Ik krijg zomaar ineens 1250 dollar bijgeschreven! Een bonus hand, ieder zoveel miljoenste potje op bookie krijgt dat, ALS je speelt op dat moment (dus niet gefold bent)!!!

Even een screenshotje maken..
Klik dan als je durft
pi_28102836
quote:
Suijk!
pi_28102844
Op een 0.05/0.10 FL table!
Klik dan als je durft
pi_28102903
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Suijk het volgende:
"Mehmehmeh het is zo warm, ik wil eigenlijk niet, nou okay toch maar wel".
Feli man!
pi_28102948

Voor mij best veel.
Klik dan als je durft
pi_28103084
congratz suijk! het is zeker veel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 juni 2005 @ 22:25:10 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28103200
gefeliciteerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28103287
quote:
pi_28103399
Suijk!
  maandag 20 juni 2005 @ 22:58:04 #237
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28104290
S c h i t t e r e n d !
  maandag 20 juni 2005 @ 23:04:11 #238
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28104464
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:

Voor mij best veel.
...denk dat ze die gecancelde bet van wimderon uit aan het delen zijn
GIRO 800800
  maandag 20 juni 2005 @ 23:05:43 #239
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28104514
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

maandag 20 juni 2005 @ 23:12:56 #240
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28104729
Hallo man, gave zet Suijkie!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28104893
quote:

[..]

lol
  maandag 20 juni 2005 @ 23:30:43 #242
99403 Notoire_Gek
Meesterlijk
pi_28105221
Iemand deze "gratis" $200 al gecashed .......... betalen ze makkelijk uit, of zijn het zeikertjes

Kwam hem tegen in de ondertitlel van user "gokker"

http://www.goldentigerpoker.com/help/
GIRO 800800
pi_28105335
quote:

[..]

Ze zijn nog niet van me af

Nog lang niet
pi_28106389
quote:

Had iemand daar ooit van gehoord???

Ik krijg zomaar ineens 1250 dollar bijgeschreven! Een bonus hand, ieder zoveel miljoenste potje op bookie krijgt dat, ALS je speelt op dat moment (dus niet gefold bent)!!!

Even een screenshotje maken..
Damn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:53:36 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_28106750
quote:
Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het wordt nix, ik trek me terug en speel ff verder op TV Boradcast table o
Hold'em

dat moet je na 22.30 in de avond doen dan kom je soms live (5 min vertraging) op tv voorzien van commentaar van een pro speler.
is wel een leuk programma, duurt tot 4 uur snachts
live te volgen via http://www.pokerzone.tv/

of klik http://www.global-mix.net/channel.php?m=gameintv
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_28107100
> Soopafly wins $105.16 with Three of a Kind, Queens

ik weet nu de key to money, met weinig geld aan de tafels met hoge blinds op no limit spelen

met 20 dollar een 0.50/1 NL tafel gejoined, nu 100 dollar..

twee keer all-in gegaan, beide keren mn geld verdubbeld

en nu voorzichtig spelen..
pi_28107426
WOOOOOOOW

ik heb net mn allerbeste pokerpot gespeeld

ik had boer, koning, er komt een boer op tafel en nog wat kaarten, en drie schoppes, mijn koning is een schoppen

die andere gast loopt als een gek te wedden, en ik call steeds

maar dan zet ie zoveel in dat als ik call en verlies ik al mn winst weer kwijtben

MAAR, hij ging niet all-in, en de manier hoe hij daarvoor wedden deed mij sterk vermoeden dat hij hoopte op een goede river, omdat ie niet all-in ging en niet zeker van zn zaak was, maar wel hoog inzette, doorzag ik de bluf en won ik 150 dollar
pi_28107456
FUCKING HELL

kwamen twee koningen en een 10 op tafel, waarvan twee klaver, ik had twee klaver en dus flush draw, die andere gozer wedde stevig, ik bleef callen

toen kwam er nog een klaver en ik had dus flush, toen muckte die, maar ondertussen had ik alweer 100 dollar verzameld

nu dus 200 dollar
pi_28107534
ik heb besloten om maar even te stoppen met 190 dollar kan ik rustig slapen

maar mijn avond ging zo;

1 uur;

"bah, nog één keer 20 euro storten bij mr booky en wat pokeren en als ik het er weer doorheen jaag meteen de laatste keer ook"

1.05;

begin met 4 dollar aan een 0.10/0.20 FL tafel, was er na 10 min doorheen..

ik met 20 dollar naar een 0.10/0.20 NL tafel, na 15 min nog 14 over

1:30;

ik met 14 dollar naar 0.50/1.00 NL tafel, en al snel verdubbelde ik het naar 30, toen naar 50, toen naar 100, toen naar 200..

nu;

afgezakt naar 190, begin moe te worden, dus ik ga lekker slapen
pi_28108107
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
[afbeelding]

Voor mij best veel.

Nog nooit van gehoord overigens. Wel van bad-beat, maar dit is wat anders.
pi_28108109
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 02:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goed bezig.

Vandaag gewoon weer lekker met 20 beginnen.
pi_28108167
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
voor iedereen die een prachig handje wil zien uit de wpt (19 mb)

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=2A7SHPF2VQPQ73NJ2KII4NOHN6

It's one cruel game.
pi_28108460
Ik zit ff te spelen met 50 dollar op een 0.50/1.00 NL tafel:

Ik heb A10

Flop is 10 10 5

Een gast raist, ik call, de rest fold.

Turn is K.

Hij raist, ik call.

River is 3.

Hij checkt, ik ga all-in.

Hij callt met 55.

Oftewel op de flop had hij al een Full House.

Gelukkig had ie maar 18 dollar.
pi_28108503
Ik heb J8 suited.

Flop is J 4 9

Ik heb toppair dus ik bet. Een gast callt de rest fold.

Turn is 8.

Ik heb dus 2 pair.

Ik bet weer, maar de pot is nu zo groot dat het een all-in is.

Gast callt met A10.

River is 7............................................................................................................................
...............................................................................................................................
................................................................................................................................
................................................................................................................................
...............................................................................................................................
......................................................................................................................
......................................

Nu weet ik weer waarom ik geen NoLimit op cash-tafels speel......
pi_28108801
Ik ben toch maar weer met 35 dollar gaan spelen op een 0.50/1.00 dollar NL-tafel.
No-Limit is een beetje verslavend.

Ik heb QJ preflop.

Iemand raist weinig. Ik call.

Flop is K Q 2

Diegene raist weer, maar weer met weinig, iedereen fold toch, ik call.

Turn is Q

Hij raist weer weinig. Ik call.

River is 8.

Hij raist weer weinig. Ik ga all-in.

Hij callt met AK.

Ik win $88.86 with Three of a Kind, Queens

Gewoon slecht gespeeld van diegene aangezien hij op de flop gewoon veel meer had moeten betten, nu bette hij iets van 1/4 van de pot.

Hij probeerde het een beetje te slowplayen.

Moet je niet doen.

Overall nu dus toch 25 dollar winst.
pi_28109236
Nu sta ik 50 dollar winst.

Iemand heeft KK maar raist niet preflop.

Ik heb 86-suited dus ik betaal 1 dollar om de flop te zien.

Flop is 8 6 3
Turn is 2
River is Q

Na wat geraise en wat gecall ben ik 31 dollar rijker.
pi_28109369
Nu 142 dollar winst.

$35.15 with a Flush, Hearts

$77.05 with a Full House, Aces full of Deuces

$71.06 with Two Pair, Queens over Fives

$23.30 with a Straight, Nine high

[ Bericht 9% gewijzigd door Calella op 21-06-2005 09:34:25 ]
pi_28109541
Maak me niet zo jaloers callela
pi_28109668
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Maak me niet zo jaloers callela
Sorry.

Ik ben nu gestopt.

Dat is ook 1 van de belangrijkste dingen bij Poker, als het allemaal zeer goed gaat en je dus flink op winst staat, gewoon stoppen.

Vanavond of morgen weer met 50 dollar opnieuw proberen.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:59:59 #260
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_28110024
hahaha die Suijk, gewoon ff 1250 dollar in het handje voor niks
geweldig!
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_28110343
Is het MrBookmaker verplicht om geld over te maken als je je registreert?
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:45:39 #262
24313 Gremen
Eindbaas
pi_28111056
Nee, dacht het niet.
pi_28113535
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 08:05 schreef Calella het volgende:
Ik zit ff te spelen met 50 dollar op een 0.50/1.00 NL tafel:

Ik heb A10

Flop is 10 10 5

Een gast raist, ik call, de rest fold.

Turn is K.

Hij raist, ik call.

River is 3.

Hij checkt, ik ga all-in.

Hij callt met 55.

Oftewel op de flop had hij al een Full House.

Gelukkig had ie maar 18 dollar.
Ik denk dat je op de flop een reraise had moeten doen, die hij natuurlijk had gecalled. Dan had je al nattigheid moeten voelen. Daarnaast moet je je afvragen waarom hij al raised pre-flop.

De kansen waren toch wel 77.1 procent met zn PP5 versus jouw 22.9 procent met je A 10. Na de turn zat je nog maar op 15.9 procent. Ik denk dat het alleen callen hier toch wel fout is.
pi_28113661
Vroeg het ook al in een ander poker topic....maar waar kan ik in het echt pokeren? Liefst vanavond en liever ook niet al te duur
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:20:46 #265
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28113950
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Vroeg het ook al in een ander poker topic....maar waar kan ik in het echt pokeren? Liefst vanavond en liever ook niet al te duur
Morgenavond in Eindhoven als je zin hebt

tijd: 19.30 - ?

Buyin ¤ 5,-
Eerste uur unlimited rebuys van ¤ 5,-
Na het eerste uur een add on van ¤ 5,-

Blinds gaan om de 15 minuten omhoog.
6-10 man
1 t/m 3 hebben prijs (50,30 en 20%)
pi_28114599
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Vanavond in Groningen is er een no limit toernooi in het Holland Casino. Buy in 10 euro.
pi_28114630
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:07 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Ik denk dat je op de flop een reraise had moeten doen, die hij natuurlijk had gecalled. Dan had je al nattigheid moeten voelen. Daarnaast moet je je afvragen waarom hij al raised pre-flop.
Hij raisde niet preflop.

En je hebt gelijk dat ik volgens de regels had moeten reraisen,
maar ik slowplayde het, want ik wilde wat meer geld in de pot.

Aangezien alleen 55 me kon beaten en op de flop lag een klaver, een harten en een schoppen, dus flush was ook moeilijk nog te halen en een straight was ook moeilijk, kon wel, maar ik dacht dat slowplayen hier de beste optie was.

Slowplayen levert je soms bakken met geld op, maar soms kost het je ook een berg geld.
pi_28115063
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Morgenavond in Eindhoven als je zin hebt

tijd: 19.30 - ?

Buyin ¤ 5,-
Eerste uur unlimited rebuys van ¤ 5,-
Na het eerste uur een add on van ¤ 5,-

Blinds gaan om de 15 minuten omhoog.
6-10 man
1 t/m 3 hebben prijs (50,30 en 20%)
Mmmm...morgen ben ik jarig, dat zal dus niet lukken. Is het een eigen toernooi?

En Groningen is iets te ver weg Wel mooie buy-in, dat is nog wel te doen.
pi_28118359
Net weer gratis aan het pokeren; begonnen met een four of a kind; pot van 3100, daarna een full house
pi_28118792
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net weer gratis aan het pokeren; begonnen met een four of a kind; pot van 3100, daarna een full house
Had nu net KK, ik raise preflop, een gast callt met 98, flop is 992.

Gelukkig is het Limit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Calella op 21-06-2005 23:36:43 ]
pi_28119160
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:07 schreef FreedonNadd het volgende:
Mwah, je kan Calella weinig blamen in die hand. Ik had de tegenspeler voor 90% op J10 gezet, een veel logischer hand om preflop mee te raisen dan pocket 5's.
pi_28119187
Weer gewonnen met two pair

Begonnen met 2000, nu is het 6100!

8200

[ Bericht 27% gewijzigd door BliksemSchigt op 21-06-2005 23:42:53 ]
pi_28123977
De bookie software is weer veranderd zie ik.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:04:46 #274
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_28127157
Suijk, geweldig die bonus!

Kan iemand mij uitleggen wanneer de Bad Beat Jackpot wordt uitgekeerd?
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
Hee, op Unibet zien de coins er ook ineens anders uit...
pi_28127187
Ik zie het ook. Doen er van hier trouwens wel mensen mee op dinsdag in Groningen in het Holland casino?
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:07:27 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_28130606
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
jah, vond de oude software makkelijker, zal wel gewenning zijn..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_28132097
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef Calella het volgende:

[..]

Hij raisde niet preflop.

En je hebt gelijk dat ik volgens de regels had moeten reraisen,
maar ik slowplayde het, want ik wilde wat meer geld in de pot.

Aangezien alleen 55 me kon beaten en op de flop lag een klaver, een harten en een schoppen, dus flush was ook moeilijk nog te halen en een straight was ook moeilijk, kon wel, maar ik dacht dat slowplayen hier de beste optie was.

Slowplayen levert je soms bakken met geld op, maar soms kost het je ook een berg geld.
Ah ok in je eerste stukje zeg je dat eentje raised en de rest fold. Logischerwijs moet dat dan de enige overgebleven speler zijn. Die met de 55

Slow playen kan inderdaad heel mooi zijn alleen jammer als je zelf wordt geslowplayed terwijl je probeert te slowplayen.
pi_28132315
made up my mind, mn favo pokerplayer is Jennifer Harman
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:02:25 #279
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28132338
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef HoIIandia het volgende:
made up my mind, mn favo pokerplayer is Jennifer Harman
[afbeelding]
Ik vind haar een beetje overdreven. Als ze echt een goeie hand heeft, gaat ze heel overdreven acteren en moeilijk kijken, zo van 'oeieoei, moet ik dit callen'.
pi_28132569
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik vind haar een beetje overdreven. Als ze echt een goeie hand heeft, gaat ze heel overdreven acteren en moeilijk kijken, zo van 'oeieoei, moet ik dit callen'.
heb nog maar 1 afl gezien van haar. Maar mn echte favo is die vietnamees
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:44:55 #281
111575 lubje25
pi_28133545
Wat foto's van een pokeravond in de kroeg waar ik werk. Je mag 1 keer raden wie het georganiseerd heeft.

http://www.cafedebuck.nl/fotoalbum.php?id=107

Was weer supergaaf
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:47:45 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28133660
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef lubje25 het volgende:
Wat foto's van een pokeravond in de kroeg waar ik werk. Je mag 1 keer raden wie het georganiseerd heeft.

http://www.cafedebuck.nl/fotoalbum.php?id=107

Was weer supergaaf
Geinig
Wanneer is het volgende tournooi?
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:54:59 #283
111575 lubje25
pi_28133903
Half augustus waarschijnlijk, toernooi is een groot woord maar je bent van harte welkom
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:06:31 #284
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28134270
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef lubje25 het volgende:
Half augustus waarschijnlijk, toernooi is een groot woord maar je bent van harte welkom
Worden ze normaal doordeweeks gehouden of ook wel eens in het weekend?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:12:30 #285
111575 lubje25
pi_28134473
Het is pas de tweede die we hebben gehouden en in principe is het doordeweeks maar misschien verandert dat wel. ik hou je op de hoogte.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:14:04 #286
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28134516
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef lubje25 het volgende:
Het is pas de tweede die we hebben gehouden en in principe is het doordeweeks maar misschien verandert dat wel. ik hou je op de hoogte.
Ok man!
Lijkt me namelijk wel leuk zo'n tournooitje
pi_28137691
ik ben vandaag al een paar keer genaaid op de river, gelukkig speel ik maar om minifruitellas
pi_28138680
God wat een sukkel ben ik ook. Meld me aan voor een 4-player h2h match $ 20 buyin, ga ff een glas bier pakken, kom terug - asbak in de slaapkamer blijkt over mijn bed geflikkerd te zijn. Ff gekruimeldiefd, maar toernooi was al begonnen en meneer had zijn raise any knop alvast aanstaan.

Mental note: meneer darkrnadict gaat minimaal $ 21 aan mij verliezen.
pi_28140444
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef nostra het volgende:
en meneer had zijn raise any knop alvast aanstaan.
Zou ik ook doen
pi_28140629
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
Iemand deze "gratis" $200 al gecashed .......... betalen ze makkelijk uit, of zijn het zeikertjes

Kwam hem tegen in de ondertitlel van user "gokker"

http://www.goldentigerpoker.com/help/
Die $200 krijg je niet direct. Je moet daarvoor een x aantal raked hands spelen. Hoeveel precies weet ik niet, aangezien mijn account voor de zoveelste keer geblokkeerd is. Dus ik ben daar nooit aan toegekomen.

Uitbetalen gaat langzamer dan bij MrB. Het duurt 2 werkdagen voordat het geld op je moneybookers-account staat. Withdrawen is vrij simpel. Je vult het bedrag in dat je wil withdrawen en klaar. Naar e-mail adres van je moneybookers-account wordt niet eens gevraagd. Ze storten het gewoon op het moneybookersaccount waarmee je je pokerchips mee hebt betaald.

Trouwens in dat MrB software zit/zat een enorme bug.
Ik ben benieuwd wie die bug ziet.
KLIK HIER
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:52:51 #291
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28140679
205.75 is niet hetzelfde als 204.73
Kassa
pi_28140822
edit
pi_28141670
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kassa
Dat heb je goed gezien. Als je pokerchips op je pokeraccount laat staan. En de dollar stijgt in waarde en als je dan de volgende dag je pokerchips inwisselt, dan krijg je meer dan dagkoers.

Weet alleen niet wat er gebeurt, als de dollar in waarde daalt.
pi_28141774
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kassa
204,73 / 0,995 = 205,75. Zit de 0,5% commissie dus niet gewoon ingebakken in de geshowde wisselkoers?
pi_28142006
Deze is van de vorige dag.
Reken maar uit. Ik maar er zelfs winst op.
pi_28142354
Een 5-dollar-Sng om ff warm te worden.

KJsuited, ik raise, 1 callt.

Flop is J 5 7

Ik raise flink.

De ander gaat all-in.

Op een cash-game had ik nooit gecallt, maar hier wel.

Heeft hij AJ.

Turn is A.

River is A.

Was duidelijk dat ze me eruit wilde hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Calella op 22-06-2005 20:52:28 ]
pi_28144008
115 dollar winst in een uur.

Lijkt wel of ik tegen 16-jarigen aan het spelen ben.

Het is dan wel maar No-Limit 0.50/1.00, maar hoe die gasten zitten te spelen tikt het toch lekker aan.

$77.50 with Three of a Kind, Eights

$50.35 with a Flush, Clubs

pi_28144196
Even op Everest begonnen, start is lekker.

pi_28145549
Runner runner flush tegen mijn flop 3 of a kind, blegh.
Potje van $ 40.
pi_28146178
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:41 schreef nostra het volgende:
Runner runner flush tegen mijn flop 3 of a kind, blegh.
Potje van $ 40.

Als je in de log run maar winst hebt.

Die gasten die dom zitten te callen zorgen ervoor dat je winst kan maken.

En af en toe winnen ze het. Meestal echter niet.
pi_28146227
Zit nu overigens op 3 tafels tegelijk.

1/2 dollar Limit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')