hehe wimquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:02 schreef wimderon het volgende:
Derksen: dit is je kans, Godhimself is aan het pokeren. Zoek hem maar even op met find player, net was hij bezig met omaha, en het zag er niet al te florisant uit wat ik daar zag
![]()
Maar ja met de manier van spelen die hij hanteert kan het net zo goed over een paar potjes weer allemaal positief uitpakken.![]()
Wie is de pokergod volgens jullie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe wim
Het is gewoon een beetje een roekeloos figuur, dat zie je ook terug in zijn pokerspel en wedgedrag
Pokergodquote:
Dat is een ander topic NGquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
I am the best
btw Pyth..........wanneer heb jij voor het laatst een bet gewonnen? 2004?
Ja, en ik ga een 20-bets challenge tegen mezelf spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je nu al gestopt en weer begonnen? 12 x ofzo?![]()
Kostte me idd 50 dollar.............wil je dat ik een screenie van m'n winst van gisteren post?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dure All in Notoire Gek... We dachten bijna dat je echt kon pokeren![]()
Je had 1 paaren wel kans op meer, maar ja
Om DAAR mee all in te gaan
Ach hij doet z'n bestquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
die 'pokergod' verloor net 70 dollar
Neuh, we weten toch wel dat je grof pokert en daarmee graag de boot ingaat 9 van de 10 keer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Kostte me idd 50 dollar.............wil je dat ik een screenie van m'n winst van gisteren post?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Neuh, we weten toch wel dat je grof pokert en daarmee graag de boot ingaat 9 van de 10 keer.
Die 10e keer kunnen we zelf wel verzinnen, zonder screenie
Poker kijken levert me geen geld op.........dus nee, dank jequote:
Met minder geld speel je voorzichtiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
is wel vreemd, elke keer als ik met 5 dollar aan tafel kom, verdubbel ik het naar 10, maar je zou dan toch denken dat als je dan 5 overmaakt naar je account en verderspeelt met 5 dat je die dan toch ook weer kan uitbouwen naar 10, etc? op een of andere manier lukt dat maar niet
Ben alleen benieuwd hoe dat "play" uit dit schema wordt opgevat. Je kunt natuurlijk direct all in gaan, maar ook alleen maar checken. Volgens mij hangt winst en verlies meer af van je manier van playen, dan om zo'n schema.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met minder geld speel je voorzichtiger.Ook als je al hebt teruggeboekt, je weet dat je al winst hebt.
Ik heb van de week eens een keer gespeeld volgens dat schema van Krieger en had de hele avond een structurele, al ging het niet echt snel, want je fold wat meer.
Ja, dat moet je blijven inschatten natuurlijk...niet alles is in zo'n schema of statistieken te vangen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd hoe dat "play" uit dit schema wordt opgevat. Je kunt natuurlijk direct all in gaan, maar ook alleen maar checken. Volgens mij hangt winst en verlies meer af van je manier van playen, dan om zo'n schema.
Dit schema is daar wat duidelijker in, maar laat je ook een stuk meer folden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd hoe dat "play" uit dit schema wordt opgevat. Je kunt natuurlijk direct all in gaan, maar ook alleen maar checken. Volgens mij hangt winst en verlies meer af van je manier van playen, dan om zo'n schema.
60%quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
hoeveel showdowns hebben jullie trouwens gewonnen?
ik 50%
Hoe maak je dan vijf euro over van de tafel naar je account?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
is wel vreemd, elke keer als ik met 5 dollar aan tafel kom, verdubbel ik het naar 10, maar je zou dan toch denken dat als je dan 5 overmaakt naar je account en verderspeelt met 5 dat je die dan toch ook weer kan uitbouwen naar 10, etc? op een of andere manier lukt dat maar niet
Weggaan van de tafelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe maak je dan vijf euro over van de tafel naar je account?
als ik bijv met 10 dollar aan een tafel zit, terwijl ik met vijf begonnen ben en dan wegga en weer terugkom moet ik 10 euro minimaal inkopen op de tafelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Weggaan van de tafel
5 Euro terugbrengen naar je account
en terug gaan naar poker en doorspelen
Sim-pel
lijkt me stug op een tafel met 0,05/0,10 limitsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ligt aan de tafel...
Zijn ook goedkopere tafels...
5E of zo
Klopt, wanneer je binnen 2 uur aanschuift op dezelfde tafel moet je (als je amount bij vertrek hoger was dan de max bring-in) dat bedrag weer op tafel brengen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef wimderon het volgende:
als ik bijv met 10 dollar aan een tafel zit, terwijl ik met vijf begonnen ben en dan wegga en weer terugkom moet ik 10 euro minimaal inkopen op de tafel![]()
maar is het mogelijk om bijv 5 dollar van de 10 die je hebt weg te kopen van de tafel tijdens het spelen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Klopt, wanneer je binnen 2 uur aanschuift op dezelfde tafel moet je (als je amount bij vertrek hoger was dan de max bring-in) dat bedrag weer op tafel brengen.
Waarom wil je dat? Niet de discipline om te stoppen op 5?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
maar is het mogelijk om bijv 5 dollar van de 10 die je hebt weg te kopen van de tafel tijdens het spelen?
Om verschillende redenen:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Niet de discipline om te stoppen op 5?
I agree with wimderon.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Niet de discipline om te stoppen op 5?
Sorry, op mij maakt een all in van 5 dollar geen indruk.........sterker nog.I love all ins, Ik zie een 5 dollar all in als wanhoopspoging en call dan bijna altijd om zo die gast OUT te krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef MrMiguel het volgende:
I agree with wimderon.
Met een kleinere stack kun je makkelijker all-in gaan, terwijl het "all-in gaan" opzich dan nog wel steeds een statement maakt tegenover je tegenstanders van "ik ben zeker van m'n zaak".
nee dat heb ik vanmiddag gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Sorry, op mij maakt een all in van 5 dollar geen indruk.........sterker nog.I love all ins, Ik zie een 5 dollar all in als wanhoopspoging en call dan bijna altijd om zo die gast OUT te krijgen![]()
Maar om op de vraag terug te komen....NEE, je kunt niet geld van je tafel wegsluizen en met minder verder spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |