[quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het Online Poker Topic deel 5
[afbeelding]
Vertel er eens wat meer over? Ga je er heen als publiek of om te spelen? Buy-in?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:04 schreef FreedonNadd het volgende:
Wie gaat er vanavond eigenlijk allemaal richting Amsterdam voor de finale van de EMpire Poker tour?
Wanneer is het?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef nostra het volgende:
Hmm, easyjet vliegt niet op Parijs, dus dan maar met de auto.
Dat wordt lachen.
WorldPokerTour-champion.quote:
gister was ik een aflevering aan het kijken en hij zei: Its nothing I can do , I always do that, at the end I always screw it up someway somehow I just find a way to screw it up just like my life you knowquote:
Waar kom je vandaan? Ik wil er wel heen maar kan niet in verband met vervoer( staking).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wilde gaan, met die kaarten van nostra, maar ik kan niemand vinden die mee wil.
Dus ik betwijfel of ik wel zal gaan, in mijn eentje...
Op het primapoker-network (waar ook mrbookie op zit)? Ik kan het niet vinden...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Op Socrates de Omaha 50/100 tafel zitten ze met een paar ton te spelen
Ik heb meegedaan aan de empirepokertour in Utrecht, vandaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef HoIIandia het volgende:
hoe hebben jullie die uitnodiging eigenlijk gekregenbij een bepaalde pokersite ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |