*spit*quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
kast? denk...?
heb je hier trouwens ook nog als 18/19 jarige op een hotelkamer liggen
Opblaaspop?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
kast? denk...?
heb je hier trouwens ook nog als 18/19 jarige op een hotelkamer liggen
*zucht*quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doet wel je shirt eer aan.
die heb ik dan weer wel... ja of die is ergens anders genomenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen hotelkamerfoto's trouwens.
De drankzucht, mja...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zag het toen al een beetje hé?
je schaamt je hequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*foto foetsie maakt*
Ikzelf, op de camping. Cameraatje met zelfontspanner op de tuintafel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
wie maakte de foto
je kijkt zo verleidelijk
die was voor alle biatches op de camping danquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ikzelf, op de camping. Cameraatje met zelfontspanner op de tuintafel..
Die is nog wel toonbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
@SAJ, die andere in dat ouwe topic... hoeft die niet weg?
Ik ben erg voor censuur en vooral op m'n eigen foto'squote:
Eindelijk bekendheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
binnenkort ben je net als dat chinese ventje overal gefotosoept terug te vinden
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben erg voor censuur en vooral op m'n eigen foto's
Christelijke camping "Het Beloofde Land"quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
die was voor alle biatches op de camping dan
De deur van het café staat altijd open.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoeken
met een gezellige zondag ochtend mis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christelijke camping "Het Beloofde Land".
Ik kijk niet op de wereld. Dacht ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, de bepaalde kijk op de wereld..
behalve buiten openingsurenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De deur van het café staat altijd open.
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boven de rivieren doen we niet aan katholieke missen, jij rare brabo..
Vraag maar aan Vlarp.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....
weltrusten DM!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Vlarp.
Twaalf uur heit de klok.
Tijd om op één oor te gaan.
wie in dit topic is nu beledigd?????quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Hij zelf misschien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie in dit topic is nu beledigd?????
wij ook...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet dreams etc.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Hij lijkt op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
Netterkerlchenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Trustequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Ha die Sunjammerquote:
nee, dat is het andere topic. Hier zijn alleen maar cht-ers.quote:
Niet als je Ruis mag geloven. *naar titel wijs*quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nee, dat is het andere topic. Hier zijn alleen maar cht-ers.
F11.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg irritant als er steed groot [HOMO] in mijn werkbalk staat.
Je bent niet de eerste die het ooit wilde veranderen. Het is helaas tegen de policy!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg irritant als er steed groot [HOMO] in mijn werkbalk staat.
Ik wist wel dat we wat mistten..quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
F11.Edit: Oh wacht, verkeerde balk.
En wat is er erger, [HOMO] in je werkbalk of al die plaatjes van halfnaakte mannen die in bijna elk topic wel een keer langskomen? Dat valt denk ik iets meer op dan wat er linksboven in je scherm staat.
De Carlson twins.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we wat mistten..
[afbeelding]
Dat laatste klopt in ieder geval...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Of ik kijk niet meer scheel, of we hebben nog maar 1 topique.
Ja ik ook van jou!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat laatste klopt in ieder geval...
'morge
Onzin, het topic heet nou eenmaail orgineel CHT.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef xman het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het ooit wilde veranderen. Het is helaas tegen de policy!
Nah... ze zijn te goed van gay.nlquote:foute geboortedatum
Door een technisch mankement is bij sommige gebruikers de geboortedatum gewist. Excuses voor dit ongemak. Je kunt nu zelf - eenmalig - je geboortedatum weer goed zetten. Klik hier om je gebroortedatum in te stellen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!![]()
Dadelijk naar een Bul uitreiking toe, zal wel lekker saai zijn.
Arm lepeltje...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Semisane het volgende:
plastic lepeltjes en thee gaan niet samen......of laten we zo zeggen...het plastic lepeltje was zo onder de indruk van de thee dat het krom is getrokken...
Zo, dat is wel erg hete thee. Of een erg slap lepeltje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Semisane het volgende:
plastic lepeltjes en thee gaan niet samen......of laten we zo zeggen...het plastic lepeltje was zo onder de indruk van de thee dat het krom is getrokken...
Of een slap lepeltje én hete thee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo, dat is wel erg hete thee. Of een erg slap lepeltje.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef Ryan_R het volgende:
Wie heeft er niet gebruikte movie-minutes?![]()
?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef Ryan_R het volgende:
Wie heeft er niet gebruikte movie-minutes?![]()
Op de meeste dvd's zit een sticker van Movieminutes, per dvd krijg je er 30. Op de site hiervan meld je je aan en dan kun je gratis dvd's bestellen.quote:
Ok.. niks voor mij dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Op de meeste dvd's zit een sticker van Movieminutes, per dvd krijg je er 30. Op de site hiervan meld je je aan en dan kun je gratis dvd's bestellen.
www.movieminutes.nl
Dat we geen idee hadden wat dat is zegt al genoeg over waar wij onze DVD's vandaan halen lijkt mij zo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Op de meeste dvd's zit een sticker van Movieminutes, per dvd krijg je er 30. Op de site hiervan meld je je aan en dan kun je gratis dvd's bestellen.
www.movieminutes.nl
MediaMarkt en FRS hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat we geen idee hadden wat dat is zegt al genoeg over waar wij onze DVD's vandaan halen lijkt mij zo.
Of het zegt genoeg over het genre dat jullie kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat we geen idee hadden wat dat is zegt al genoeg over waar wij onze DVD's vandaan halen lijkt mij zo.
Natuurfilmsquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of het zegt genoeg over het genre dat jullie kijken![]()
scherenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef petre86 het volgende:
moggûh
zal ik me scheren? baardje staat wel leuk, maar kriebelt zo
dillema.. dilemma..
Utrechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
scheren
Zal ik naar Utrecht gaan of Rotterdam?
Nog met een speciale reden of motivatie?quote:
wat is er in U en wat in R?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
scheren
Zal ik naar Utrecht gaan of Rotterdam?
Utrecht heeft een gezelligere binnenstadquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nog met een speciale reden of motivatie?
MM ookquote:
op zich niets bijzonders, maar in T is er al helemaal niets te beleven vandaag.quote:
je maakt een sterke zaak, het zal dus R worden vandaag.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
MM ook
maar die zijn beide al bezet he
vlarp woon in de buurt vab R.. wil ie je daar niet in de buurt hebben omdat ie bang is in de verleiding te komen soms?
hij komt jouw kant uit.. ga je alvast bij de stadsgrens staan in je zuurstokroze pakje met regenboogvlag als ontvangstcommité ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Kug best wel aardig enzo hoor
opeens is Maastricht ook een reele optie gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij komt jouw kant uit.. ga je alvast bij de stadsgrens staan in je zuurstokroze pakje met regenboogvlag als ontvangstcommité ?
IK ga eerst douchen, ontbijten en relaxen.. wat dacht je daar van?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij komt jouw kant uit.. ga je alvast bij de stadsgrens staan in je zuurstokroze pakje met regenboogvlag als ontvangstcommité ?
daar weet ik ook nog wel een ho te wonenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
opeens is Maastricht ook een reele optie geworden
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef petre86 het volgende:
daar weet ik ook nog wel een ho te wonen
dat ik dat ook ga doen nu, naja dat relaxen niet, ik duik een ander dorp in om ff bij de hema (quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK ga eerst douchen, ontbijten en relaxen.. wat dacht je daar van?
die wespennesten? :xquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Grmbl
Eindhoven? Den Bosch? Breda?
The road to wisdom and salvation is a long and ardious one at that, I shall have to bear many gruesomes scenes and undergo many trials and tribulations in search of nirwanaquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef petre86 het volgende:
dus Kug, succes waar je ook heengaat.. al mag de weg ernaartoe zwaar zijn, zoekt en gij zult vinden, zoals de waard is vertrouwd hij het groenere gras van de buurman en 2 seconde afstand is goed![]()
maw bye
daar zitten toch geen fok-ho-mo's!?quote:
Volgens mij loopt Eindhoven bijna over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daar zitten toch geen fok-ho-mo's!?
technisch gezien zitten die meer rondom Eindhoven heen. Eindhoven is nog een ongerept rein pinnakel van zedelijkheid en heteroseksuele geslachtsgemeenschap.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Eindhoven bijna over.
'Of' (ofwel disjunctie) impliceert als het ware 'en'. 'Of' wil zeggen: 1 van beiden of allebei dus impliceert dat dat als beide waar zijn de uitkomst ook waar is. Uit jouw post maak ik op dat jij het interpreteert als een 'exclusieve of'. Een 'exclusieve of' kan worden afgeleid uit twee 'en' (conjunctie) operators, een 'of' operator en twee negaties: "(NIET(lepeltje slap) EN hete thee) OF (NIET(hete thee) EN lepeltje slap)"quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Of een slap lepeltje én hete thee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'Of' (ofwel disjunctie) impliceert als het ware 'en'. 'Of' wil zeggen: 1 van beiden of allebei dus impliceert dat dat als beide waar zijn de uitkomst ook waar is. Uit jouw post maak ik op dat jij het interpreteert als een 'exclusieve of'. Een 'exclusieve of' kan worden afgeleid uit twee 'en' (conjunctie) operators, een 'of' operator en twee negaties: "(NIET(lepeltje slap) EN hete thee) OF (NIET(hete thee) EN lepeltje slap)"
Doe dan ook niet alsof.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k ben niet intelligent
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'Of' (ofwel disjunctie) impliceert als het ware 'en'. 'Of' wil zeggen: 1 van beiden of allebei dus impliceert dat dat als beide waar zijn de uitkomst ook waar is. Uit jouw post maak ik op dat jij het interpreteert als een 'exclusieve of'. Een 'exclusieve of' kan worden afgeleid uit twee 'en' (conjunctie) operators, een 'of' operator en twee negaties: "(NIET(lepeltje slap) EN hete thee) OF (NIET(hete thee) EN lepeltje slap)"
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Als dit onder intelligente humor valt... dan is Seth Gaaikema ook leuk...
Humor??quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Als dit onder intelligente humor valt... dan is Seth Gaaikema ook leuk...
Je zit in onzinquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Humor??![]()
![]()
't gaat om (correct gebruik van) terminologie hoor![]()
onzinnigquote:
...waar zit jij dat het zwembroekweer is? Hier aan de kust is het zonnetje nu eindelijk doorgebroken maar om nou te zeggen dat het zwembroekweer is... mij teveel wind!quote:
het zuiden van NL hequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...waar zit jij dat het zwembroekweer is? Hier aan de kust is het zonnetje nu eindelijk doorgebroken maar om nou te zeggen dat het zwembroekweer is... mij teveel wind!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zuiden van NL he
in het zuiden is het altijd beter
al dat zand op plaatsen waar je het niet wil hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil ook zwembroekweer. Of nog beter, strandweer.
Dat lekker ding had ik net aanstaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:38 schreef Cybart het volgende:
en hup de zwembroek gaat weer aan
de fles malibu gaat open
en Belle Perez gaat de cd speler in
[afbeelding]
Ik mis de operandenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef Semisane het volgende:
en of of en en of en en of of
Dat wordt meer dan goed gemaakt door de verkoelende zee en het in zwembroek gehulde mannelijk schoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
al dat zand op plaatsen waar je het niet wil hebben
Dat nogal krimpt door de lage temperatuur van de zee :-/quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat wordt meer dan goed gemaakt door de verkoelende zee en het in zwembroek gehulde mannelijk schoon.![]()
Er is genoeg moois dat niet nadelig beinvloed wordt door het koude water.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat nogal krimpt door de lage temperatuur van de zee :-/
Ik zat net met kippenvel aan tafel te eten..quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...waar zit jij dat het zwembroekweer is? Hier aan de kust is het zonnetje nu eindelijk doorgebroken maar om nou te zeggen dat het zwembroekweer is... mij teveel wind!
Ik had net ook kippenvel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat net met kippenvel aan tafel te eten..
Maar de zon schijnt hier nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had net ook kippenvel.En dan komt Bart met z'n zwembroek en Beavje met z'n airco. Ik had vanochtend nog de neiging om de verwarming aan te zetten.
Hier ook, maar warm is het niet.quote:
Hai!quote:
Als je gaat fietsen is het toch zo weer in de war.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
Mooi zo wax
M'n haar zit echt voor geen meter. Maar 't boeit niet.
Idd..quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je gaat fietsen is het toch zo weer in de war.
Als ik alleen maar naar die stem luister krijg ik het al in m'n strot.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef wonderer het volgende:
Mijn computer wordt ook steeds warmer
Hallo allemaal
Tja...jouw probleem.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik alleen maar naar die stem luister krijg ik het al in m'n strot.
Probeer de Van Leest eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand nog een goed adres waar je (redelijke) nieuwe muziek kan "kopen"?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:26 schreef Weemz het volgende:
HeejWonderer
@ Nuvole, kopen staat niet voor niks tussen " "...
Ga batman kijken johquote:
Haiiii!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:24 schreef wonderer het volgende:
CDP! Weemz!
Bikinilijn bijwerken is niet leuk
Tyf zelf ff opquote:
*Tyf*quote:
Homo zijn toch van die gasten die naakt in een regenjas in het park staan en aan iedereen hun piemol laten zien? idd hele vieze mensen.....quote:
Alles voor m'n oude figuur!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef Weemz het volgende:
Zozo, you go vlarp!
Hehehehehequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet niet proberen jouw problemen op mij af te schuiven tech
Daar gaat het om..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof enzo*
Drukke dag... pfff... Maar wel weer nuttig werk verricht..
Dat is het eerste wat in me opkwam..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef tech het volgende:
[..]
Hehehehehe
Gevalletje projectie? Zou je denken?
Nuttig werk verrichten schenkt wel een zekere mate van voldoening.quote:
Neuh, grijzig.quote:Nog steeds zon daar?
Hier regende het net zelfs..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nuttig werk verrichten schenkt wel een zekere mate van voldoening..
[..]
Neuh, grijzig..
Angel je weet hoe ik me voel dan..quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Oud zeer? Oud zeer?
Ik heb NIEUW zeer! Sinds fok op m'n werk geblokeerd is is het enige wat ik 's avonds zowat in een topic post een TVP en als ik dan thuis kom zit er weer een slotje op
Ik zou er wel tijd voor makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij tijd om op je werk te fokken?.
Nu ff niet neequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij tijd om op je werk te fokken?.
Hele lekkere amerikaanse broodjes. Helaas wel op zijn Nederlands belegdquote:
Subway in Toronto wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hele lekkere amerikaanse broodjes. Helaas wel op zijn Nederlands belegd
Subway in Bethlehem ook. Dat brood, dat beleg... ik ben echt blij dat ze er hier nou ook eentje hebbenquote:
Wat lief!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een gesigneerd Flo-boekje!![]()
Een zwembad in de tuin en slecht weer is geen goede combi.quote:
Dat kon ook niet anders! Heb je 'm besteld of heb je 'm persoonlijk laten signeren in de boekwinkel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Linkje!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik word trouwens in de Shopsurvey op Tweakers genoemd bij de reviews over alternate
quote:service/sales medewerker claimde te hebben overlegd met zin meerdere die zegt dxat ze daar niet aan beginnen
wtf heeft Cybart een zwembad in z'n tuin!? Rijke ouders ofzo!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een zwembad in de tuin en slecht weer is geen gode combi.
Alhoewel ik het idee heb dat het er gens anders over gaat
Ik word afgefikt..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Linkje!
Word je geprezen voor je behulpzaamheid of de grond in geboord vanwege een onplezierige klachtafhandeling?
In dat geval is het zeker niet okay.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
No way.. ik heb gvd hemel en aarde bewogen voor die klant..
't is altijd jammer dat mensen niet zien wat wij allemaal voor ze doen. Maar ja, dat heb je overal. Ik zeik ook op de klantenservice van andere bedrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval is het zeker niet okay.
Is het die met dat GeiL geheugen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is altijd jammer dat mensen niet zien wat wij allemaal voor ze doen. Maar ja, dat heb je overal. Ik zeik ook op de klantenservice van andere bedrijven
Om eerlijk te zijn heb ik nog maar weinig slechte ervaringen met de klantenservices. Dat wat dat betreft....quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is altijd jammer dat mensen niet zien wat wij allemaal voor ze doen. Maar ja, dat heb je overal. Ik zeik ook op de klantenservice van andere bedrijven
Ik heb een door flo gesigneerd angel-dagboekquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wie had je aan de lijn van de service toen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ik had ooit eens iets besteld bij Alternate... na lang wachten wisten ze nog steeds geen levertijd te noemen. En ik moest wel vooruit betalen van ze.
Na wat duidelijke taal heb ik per omgaande het geld teruggestort gekregen, en de bestelling geannuleerd..
Je weet waarschijnlijk wel ongeveer wat er kan gebeuren wettelijk gezienquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nog maar weinig slechte ervaringen met de klantenservices. Dat wat dat betreft....
Die heb ik nog steeds nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar toen had vlarpieboy nog geen hoge functie.
Daarbij ben ik over het algemeen een klant die veel en vaak afneemt en op de éé'n of andere manier worden bedrijven dan onderdanig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet waarschijnlijk wel ongeveer wat er kan gebeuren wettelijk gezien
Of probeer het bij de portier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet
Toch eens onder dat bureau van m'n chef duiken
Nee hoor.. voor bedrijven die heel veel euro per kwartaal omzetten doen we geen fuck extraquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij ben ik over het algemeen een klant die veel en vaak afneemt en op de éé'n of andere manier worden bedrijven dan onderdanig.
Ik bestel dan ook niks bij dat hoerenbedrijf van jullie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. voor bedrijven die heel veel euro per kwartaal omzetten doen we geen fuck extra
Hij roept wel eens als ik naar de WC ga: "Ga je nou weer sjorren?" Moet toch eens een gevatte opmerking terugmaken een keerquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of probeer het bij de portier.
En m'n bedrijf al helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik bestel dan ook niks bij dat hoerenbedrijf van jullie.
Gewoon op z'n bek pakken, dan piept ie wel anders.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij roept wel eens als ik naar de WC ga: "Ga je nou weer sjorren?" Moet toch eens een gevatte opmerking terugmaken een keer
Een gemiste kansquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik bestel dan ook niks bij dat hoerenbedrijf van jullie.
Hij nart me ook altijd met de draagbare metaaldetector.. zo'n euhm.. "staaf" zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon op z'n bek pakken, dan piept ie wel anders.
zo duidelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij nart me ook altijd met de draagbare metaaldetector.. zo'n euhm.. "staaf" zeg maar
We don't need you!quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En m'n bedrijf al helemaal niet.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
Wie had je aan de lijn van de service toen?
quote:Van: DennisMoore
Verzonden: maandag 29 november 2004 18:34
Aan: Alternate Computerversand Nederland
Onderwerp: Re: Opdrachtbevestiging
Goedemorgen,
Met welke levertijd kan ik rekening houden?
Het artikel is nu, neem ik aan, reeds zo'n 14 dagen in bestelling?
Met vriendelijke groet,
DennisMoore
quote:From: Alternate Nederland
To: 'DennisMoore'
Sent: Monday, November 29, 2004 6:33 PM
Subject: RE: Opdrachtbevestiging
Geachte heer/mevrouw,
Momenteel is de levertijd niet bekend, zeg maar gerust totaal onbekend. Het kan dus nog enige tijd duren.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate-Team
Verzonden: maandag 29 november 2004 20:13
Aan: Alternate Nederland
Geacht Alternate-Team,
Nee, helaas ben ik niet voldoende geïnformeerd.
Het lichtblauwe balkje naast het artikel op uw site vertelt mij dat u speciaal het artikel voor mij heeft besteld, en dat het dus leverbaar is. Wanneer u een artikel bestelt, neem ik aan dat u een indruk heeft van een redelijke levertijd. Zo niet, dan heeft het geen enkele zin om een bestelling te plaatsen bij uw leverancier, en had u mijn vooruitbetaling van zo'n 200 euro niet moeten accepteren.
Ik stel u in de gelegenheid contact op te nemen met uw leverancier, om van hen een levertijd te vernemen. Wanneer u mij binnenkort geen redelijke termijn kunt meedelen, waarmee ik akkoord kan gaan, zal ik onderzoeken of ik dit artikel elders kan aanschaffen, en mijn bestelling bij u annuleren. Uiteraard zult u mij dan onmiddellijk het volledige bedrag retourneren. De reeds ontvangen rente over de afgelopen weken, gun ik u.
In afwachting van uw spoedige antwoord,
DennisMoore
quote:From: Alternate Info
To: 'DennisMoore'
Sent: Wednesday, December 01, 2004 11:05 AM
Subject: RE: Opdrachtbevestiging
Geachte heer/mevrouw,
Helaas is het bij onze leverancier ook totaal onbekend wanneer deze binnen gaan komen. Wij kunnen u dus helaas op geen enkele manier een indicatie geven.
Wij verwachten u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Erik L.
B2C Sales
Alternate Nederland
Verzonden: woensdag 1 december 2004 13:49
Aan: Alternate Info
Geachte heer L.,
Hiermee bevestig ik onze telefoongesprek van vanmiddag, waarin wij overeengekomen zijn dat mijn bestelling bij u geannuleerd is, en u er zorg voor draagt dat het reeds door mij betaalde bedrag zo spoedig mogeljjk aan mij wordt teruggestort op girorekening *******.
Met vriendelijke groet,
DennisMoore
quote:Geachte heer/mevrouw,
De bestelling is reeds geannuleerd en het geld wordt teruggestort op uw rekening.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate-Team
Mja, ik ging bellen en vroeg naar die L.quote:
Het kutte is dat ze bij verkoop geen training krijgen in het correct klanten tewoord staan..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geachte heer/mevrouw Alternate,
Jullie zijn allemaal eikels.
Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
groet,
DennisMoore
Wat een watjes bij verkoopquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ik ging bellen en vroeg naar die L.
- Ik wil annuleren.
- Kan niet, u heeft besteld.
- Onzin, blabla, geen levertijd blabla.
- Ehm...
- Gaan jullie geld terugstorten, of gaan we heel veel tijd besteden aan ingewikkelde juridische briefjes heen-en-weer schrijven?
- Nee, alstublieft niet. We storten het geld wel terug.
Al is het wel zo dat we binnen redelijke tijd moeten leveren geloof ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een watjes bij verkoop
Al direct toegeven...
Ik vind het heerlijk om stevige en duidelijke briefjes te schrijven!quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
Wat een watjes bij verkoop
Al direct toegeven...
Je had het bij ons moeilijker gehadquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om stevige en duidelijke briefjes te schrijven!
Verkopertjes lust ik rauw bij een kopje slappe thee..
Als ik correct handel, helaas. *chef aai*quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee hoor..
Stevige brief aan de directie met jouw naam erin, zou prima gaan werken.
Met bovenstaande mailtjes zou jij niet correct gehandeld hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Als ik correct handel, helaas. *chef aai*
Mja, logisch.quote:Service gerelateerd kwesties die per brief aan de directie worden gericht komen toch bij m'n chef terecht
Klopt.. heb pas geleden bij zo'n zelfde verhaal direct geld terug laten storten. Pech, bedrijfsrisico is datquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met bovenstaande mailtjes zou jij niet correct gehandeld hebben.
En zou Alternate wanpresteren, wel geld vangen, en niet leveren...
Wij hebben 2 HBO'ers in totaal op 9 mensen.quote:Mja, logisch.
Als ik zie welke brief-gedrochten er soms door de afdeling Correspondentie bij ons worden geproduceerd....
Maarja, je kan er niet allemaal HBO'ers neerzetten natuurlijk...
dat weer is het probleem niet... lig er gewoon in... maar dan met een glas vodka...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een zwembad in de tuin en slecht weer is geen goede combi.
Alhoewel ik het idee heb dat het ergens anders over gaat
Dat zijn idd een paar naaistreken. Hoe gaan ze verwachten hoe je anders op school komt? Vliegend?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat weer is het probleem niet... lig er gewoon in... maar dan met een glas vodka...
school is de afgelopen week stelselmatig mijn plezier erin aan het verpesten...
zo ben je geacht morgen met de staking, hoe dan ook aanweig te zijn, met verstrekkende gevolgen als het niet zo is, ik heb voor mn examen afgelopen vrijdag genaaid door me af te schepen met een 7, en volgende week worden wij geacht het restaurant een grote poestbeurt te geven waar wij het hele jaar nog niet hebben gestaan (ja op morgen en volgende week na dan)...
en zo zijn er nog wat dingen...
goed ik duik het bad (en mn glas) weer in
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
Is het raar wanneer ik zeg dat ik vind dat Rufus Wainwright een zeikerige zeurstem heeft?
*dirs delete*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |