quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'Of' (ofwel disjunctie) impliceert als het ware 'en'. 'Of' wil zeggen: 1 van beiden of allebei dus impliceert dat dat als beide waar zijn de uitkomst ook waar is. Uit jouw post maak ik op dat jij het interpreteert als een 'exclusieve of'. Een 'exclusieve of' kan worden afgeleid uit twee 'en' (conjunctie) operators, een 'of' operator en twee negaties: "(NIET(lepeltje slap) EN hete thee) OF (NIET(hete thee) EN lepeltje slap)"
Doe dan ook niet alsof.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k ben niet intelligent
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'Of' (ofwel disjunctie) impliceert als het ware 'en'. 'Of' wil zeggen: 1 van beiden of allebei dus impliceert dat dat als beide waar zijn de uitkomst ook waar is. Uit jouw post maak ik op dat jij het interpreteert als een 'exclusieve of'. Een 'exclusieve of' kan worden afgeleid uit twee 'en' (conjunctie) operators, een 'of' operator en twee negaties: "(NIET(lepeltje slap) EN hete thee) OF (NIET(hete thee) EN lepeltje slap)"
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Als dit onder intelligente humor valt... dan is Seth Gaaikema ook leuk...
Humor??quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
![]()
Als dit onder intelligente humor valt... dan is Seth Gaaikema ook leuk...
Je zit in onzinquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Humor??![]()
![]()
't gaat om (correct gebruik van) terminologie hoor![]()
onzinnigquote:
...waar zit jij dat het zwembroekweer is? Hier aan de kust is het zonnetje nu eindelijk doorgebroken maar om nou te zeggen dat het zwembroekweer is... mij teveel wind!quote:
het zuiden van NL hequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...waar zit jij dat het zwembroekweer is? Hier aan de kust is het zonnetje nu eindelijk doorgebroken maar om nou te zeggen dat het zwembroekweer is... mij teveel wind!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zuiden van NL he
in het zuiden is het altijd beter
al dat zand op plaatsen waar je het niet wil hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil ook zwembroekweer. Of nog beter, strandweer.
Dat lekker ding had ik net aanstaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:38 schreef Cybart het volgende:
en hup de zwembroek gaat weer aan
de fles malibu gaat open
en Belle Perez gaat de cd speler in
[afbeelding]
Ik mis de operandenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef Semisane het volgende:
en of of en en of en en of of
Dat wordt meer dan goed gemaakt door de verkoelende zee en het in zwembroek gehulde mannelijk schoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
al dat zand op plaatsen waar je het niet wil hebben
Dat nogal krimpt door de lage temperatuur van de zee :-/quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat wordt meer dan goed gemaakt door de verkoelende zee en het in zwembroek gehulde mannelijk schoon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |