In dat geval is het zeker niet okay.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
No way.. ik heb gvd hemel en aarde bewogen voor die klant..
't is altijd jammer dat mensen niet zien wat wij allemaal voor ze doen. Maar ja, dat heb je overal. Ik zeik ook op de klantenservice van andere bedrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval is het zeker niet okay.
Is het die met dat GeiL geheugen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is altijd jammer dat mensen niet zien wat wij allemaal voor ze doen. Maar ja, dat heb je overal. Ik zeik ook op de klantenservice van andere bedrijven
Om eerlijk te zijn heb ik nog maar weinig slechte ervaringen met de klantenservices. Dat wat dat betreft....quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is altijd jammer dat mensen niet zien wat wij allemaal voor ze doen. Maar ja, dat heb je overal. Ik zeik ook op de klantenservice van andere bedrijven
Ik heb een door flo gesigneerd angel-dagboekquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een gesigneerd Flo-boekje!![]()
Wie had je aan de lijn van de service toen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ik had ooit eens iets besteld bij Alternate... na lang wachten wisten ze nog steeds geen levertijd te noemen. En ik moest wel vooruit betalen van ze.
Na wat duidelijke taal heb ik per omgaande het geld teruggestort gekregen, en de bestelling geannuleerd..
Je weet waarschijnlijk wel ongeveer wat er kan gebeuren wettelijk gezienquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nog maar weinig slechte ervaringen met de klantenservices. Dat wat dat betreft....
Die heb ik nog steeds nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar toen had vlarpieboy nog geen hoge functie.
Daarbij ben ik over het algemeen een klant die veel en vaak afneemt en op de éé'n of andere manier worden bedrijven dan onderdanig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet waarschijnlijk wel ongeveer wat er kan gebeuren wettelijk gezien
Of probeer het bij de portier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet
Toch eens onder dat bureau van m'n chef duiken
Nee hoor.. voor bedrijven die heel veel euro per kwartaal omzetten doen we geen fuck extraquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij ben ik over het algemeen een klant die veel en vaak afneemt en op de éé'n of andere manier worden bedrijven dan onderdanig.
Ik bestel dan ook niks bij dat hoerenbedrijf van jullie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. voor bedrijven die heel veel euro per kwartaal omzetten doen we geen fuck extra
Hij roept wel eens als ik naar de WC ga: "Ga je nou weer sjorren?" Moet toch eens een gevatte opmerking terugmaken een keerquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of probeer het bij de portier.
En m'n bedrijf al helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik bestel dan ook niks bij dat hoerenbedrijf van jullie.
Gewoon op z'n bek pakken, dan piept ie wel anders.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij roept wel eens als ik naar de WC ga: "Ga je nou weer sjorren?" Moet toch eens een gevatte opmerking terugmaken een keer
Een gemiste kansquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik bestel dan ook niks bij dat hoerenbedrijf van jullie.
Hij nart me ook altijd met de draagbare metaaldetector.. zo'n euhm.. "staaf" zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon op z'n bek pakken, dan piept ie wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |