Probeer de Van Leest eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand nog een goed adres waar je (redelijke) nieuwe muziek kan "kopen"?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:26 schreef Weemz het volgende:
HeejWonderer
@ Nuvole, kopen staat niet voor niks tussen " "...
Ga batman kijken johquote:
Haiiii!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:24 schreef wonderer het volgende:
CDP! Weemz!
Bikinilijn bijwerken is niet leuk
Tyf zelf ff opquote:
*Tyf*quote:
Homo zijn toch van die gasten die naakt in een regenjas in het park staan en aan iedereen hun piemol laten zien? idd hele vieze mensen.....quote:
Alles voor m'n oude figuur!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:12 schreef Weemz het volgende:
Zozo, you go vlarp!
Hehehehehequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet niet proberen jouw problemen op mij af te schuiven tech
Daar gaat het om..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof enzo*
Drukke dag... pfff... Maar wel weer nuttig werk verricht..
Dat is het eerste wat in me opkwam..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef tech het volgende:
[..]
Hehehehehe
Gevalletje projectie? Zou je denken?
Nuttig werk verrichten schenkt wel een zekere mate van voldoening.quote:
Neuh, grijzig.quote:Nog steeds zon daar?
Hier regende het net zelfs..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nuttig werk verrichten schenkt wel een zekere mate van voldoening..
[..]
Neuh, grijzig..
Angel je weet hoe ik me voel dan..quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Oud zeer? Oud zeer?
Ik heb NIEUW zeer! Sinds fok op m'n werk geblokeerd is is het enige wat ik 's avonds zowat in een topic post een TVP en als ik dan thuis kom zit er weer een slotje op
Ik zou er wel tijd voor makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij tijd om op je werk te fokken?.
Nu ff niet neequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij tijd om op je werk te fokken?.
Hele lekkere amerikaanse broodjes. Helaas wel op zijn Nederlands belegdquote:
Subway in Toronto wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hele lekkere amerikaanse broodjes. Helaas wel op zijn Nederlands belegd
Subway in Bethlehem ook. Dat brood, dat beleg... ik ben echt blij dat ze er hier nou ook eentje hebbenquote:
Wat lief!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een gesigneerd Flo-boekje!![]()
Een zwembad in de tuin en slecht weer is geen goede combi.quote:
Dat kon ook niet anders! Heb je 'm besteld of heb je 'm persoonlijk laten signeren in de boekwinkel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een gesigneerd Flo-boekje!![]()
Linkje!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik word trouwens in de Shopsurvey op Tweakers genoemd bij de reviews over alternate
quote:service/sales medewerker claimde te hebben overlegd met zin meerdere die zegt dxat ze daar niet aan beginnen
wtf heeft Cybart een zwembad in z'n tuin!? Rijke ouders ofzo!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een zwembad in de tuin en slecht weer is geen gode combi.
Alhoewel ik het idee heb dat het er gens anders over gaat
Ik word afgefikt..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Linkje!
Word je geprezen voor je behulpzaamheid of de grond in geboord vanwege een onplezierige klachtafhandeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |