*spit*quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
kast? denk...?
heb je hier trouwens ook nog als 18/19 jarige op een hotelkamer liggen
Opblaaspop?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
kast? denk...?
heb je hier trouwens ook nog als 18/19 jarige op een hotelkamer liggen
*zucht*quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doet wel je shirt eer aan.
die heb ik dan weer wel... ja of die is ergens anders genomenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen hotelkamerfoto's trouwens.
De drankzucht, mja...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zag het toen al een beetje hé?
je schaamt je hequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*foto foetsie maakt*
Ikzelf, op de camping. Cameraatje met zelfontspanner op de tuintafel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
wie maakte de foto
je kijkt zo verleidelijk
die was voor alle biatches op de camping danquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ikzelf, op de camping. Cameraatje met zelfontspanner op de tuintafel..
Die is nog wel toonbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
@SAJ, die andere in dat ouwe topic... hoeft die niet weg?
Ik ben erg voor censuur en vooral op m'n eigen foto'squote:
Eindelijk bekendheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
binnenkort ben je net als dat chinese ventje overal gefotosoept terug te vinden
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben erg voor censuur en vooral op m'n eigen foto's
Christelijke camping "Het Beloofde Land"quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
die was voor alle biatches op de camping dan
De deur van het café staat altijd open.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoeken
met een gezellige zondag ochtend mis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christelijke camping "Het Beloofde Land".
Ik kijk niet op de wereld. Dacht ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, de bepaalde kijk op de wereld..
behalve buiten openingsurenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De deur van het café staat altijd open.
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boven de rivieren doen we niet aan katholieke missen, jij rare brabo..
Vraag maar aan Vlarp.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....
weltrusten DM!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Vlarp.
Twaalf uur heit de klok.
Tijd om op één oor te gaan.
wie in dit topic is nu beledigd?????quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Hij zelf misschien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie in dit topic is nu beledigd?????
wij ook...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet dreams etc.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Hij lijkt op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
Netterkerlchenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Trustequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Ha die Sunjammerquote:
nee, dat is het andere topic. Hier zijn alleen maar cht-ers.quote:
Niet als je Ruis mag geloven. *naar titel wijs*quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nee, dat is het andere topic. Hier zijn alleen maar cht-ers.
F11.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg irritant als er steed groot [HOMO] in mijn werkbalk staat.
Je bent niet de eerste die het ooit wilde veranderen. Het is helaas tegen de policy!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg irritant als er steed groot [HOMO] in mijn werkbalk staat.
Ik wist wel dat we wat mistten..quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
F11.Edit: Oh wacht, verkeerde balk.
En wat is er erger, [HOMO] in je werkbalk of al die plaatjes van halfnaakte mannen die in bijna elk topic wel een keer langskomen? Dat valt denk ik iets meer op dan wat er linksboven in je scherm staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |