De deur van het café staat altijd open.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoeken
met een gezellige zondag ochtend mis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christelijke camping "Het Beloofde Land".
Ik kijk niet op de wereld. Dacht ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, de bepaalde kijk op de wereld..
behalve buiten openingsurenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De deur van het café staat altijd open.
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boven de rivieren doen we niet aan katholieke missen, jij rare brabo..
Vraag maar aan Vlarp.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....
weltrusten DM!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Vlarp.
Twaalf uur heit de klok.
Tijd om op één oor te gaan.
wie in dit topic is nu beledigd?????quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Hij zelf misschien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie in dit topic is nu beledigd?????
wij ook...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet dreams etc.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Hij lijkt op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
Netterkerlchenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Trustequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |