*spit*quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
kast? denk...?
heb je hier trouwens ook nog als 18/19 jarige op een hotelkamer liggen
Opblaaspop?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
kast? denk...?
heb je hier trouwens ook nog als 18/19 jarige op een hotelkamer liggen
*zucht*quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doet wel je shirt eer aan.
die heb ik dan weer wel... ja of die is ergens anders genomenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen hotelkamerfoto's trouwens.
De drankzucht, mja...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zag het toen al een beetje hé?
je schaamt je hequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*foto foetsie maakt*
Ikzelf, op de camping. Cameraatje met zelfontspanner op de tuintafel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
wie maakte de foto
je kijkt zo verleidelijk
die was voor alle biatches op de camping danquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ikzelf, op de camping. Cameraatje met zelfontspanner op de tuintafel..
Die is nog wel toonbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
@SAJ, die andere in dat ouwe topic... hoeft die niet weg?
Ik ben erg voor censuur en vooral op m'n eigen foto'squote:
Eindelijk bekendheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
binnenkort ben je net als dat chinese ventje overal gefotosoept terug te vinden
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben erg voor censuur en vooral op m'n eigen foto's
Christelijke camping "Het Beloofde Land"quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
die was voor alle biatches op de camping dan
De deur van het café staat altijd open.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
als mensen je huidige staat willen zien, moeten ze je maar opzoeken
met een gezellige zondag ochtend mis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Christelijke camping "Het Beloofde Land".
Ik kijk niet op de wereld. Dacht ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, de bepaalde kijk op de wereld..
behalve buiten openingsurenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De deur van het café staat altijd open.
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boven de rivieren doen we niet aan katholieke missen, jij rare brabo..
Vraag maar aan Vlarp.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
euhm, ja weet ik hoe al die zooi in elkaar zit.....
weltrusten DM!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Vlarp.
Twaalf uur heit de klok.
Tijd om op één oor te gaan.
wie in dit topic is nu beledigd?????quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Hij zelf misschien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie in dit topic is nu beledigd?????
wij ook...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet dreams etc.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Hij lijkt op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij zelf misschien?
Hier noemen we zo iemand een blije kip.
Netterkerlchenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zal je lover zijn.
[afbeelding]
Trustequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij ook...
ik ga slapen voor het weer ochtend wordt....
moet je ook eens doen.... is leuk joh
fijne nacht nog!
Ha die Sunjammerquote:
nee, dat is het andere topic. Hier zijn alleen maar cht-ers.quote:
Niet als je Ruis mag geloven. *naar titel wijs*quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
nee, dat is het andere topic. Hier zijn alleen maar cht-ers.
F11.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg irritant als er steed groot [HOMO] in mijn werkbalk staat.
Je bent niet de eerste die het ooit wilde veranderen. Het is helaas tegen de policy!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Erg irritant als er steed groot [HOMO] in mijn werkbalk staat.
Ik wist wel dat we wat mistten..quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
F11.Edit: Oh wacht, verkeerde balk.
En wat is er erger, [HOMO] in je werkbalk of al die plaatjes van halfnaakte mannen die in bijna elk topic wel een keer langskomen? Dat valt denk ik iets meer op dan wat er linksboven in je scherm staat.
De Carlson twins.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we wat mistten..
[afbeelding]
Dat laatste klopt in ieder geval...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Of ik kijk niet meer scheel, of we hebben nog maar 1 topique.
Ja ik ook van jou!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat laatste klopt in ieder geval...
'morge
Onzin, het topic heet nou eenmaail orgineel CHT.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef xman het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het ooit wilde veranderen. Het is helaas tegen de policy!
Nah... ze zijn te goed van gay.nlquote:foute geboortedatum
Door een technisch mankement is bij sommige gebruikers de geboortedatum gewist. Excuses voor dit ongemak. Je kunt nu zelf - eenmalig - je geboortedatum weer goed zetten. Klik hier om je gebroortedatum in te stellen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!![]()
Dadelijk naar een Bul uitreiking toe, zal wel lekker saai zijn.
Arm lepeltje...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Semisane het volgende:
plastic lepeltjes en thee gaan niet samen......of laten we zo zeggen...het plastic lepeltje was zo onder de indruk van de thee dat het krom is getrokken...
Zo, dat is wel erg hete thee. Of een erg slap lepeltje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Semisane het volgende:
plastic lepeltjes en thee gaan niet samen......of laten we zo zeggen...het plastic lepeltje was zo onder de indruk van de thee dat het krom is getrokken...
Of een slap lepeltje én hete thee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo, dat is wel erg hete thee. Of een erg slap lepeltje.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef Ryan_R het volgende:
Wie heeft er niet gebruikte movie-minutes?![]()
?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef Ryan_R het volgende:
Wie heeft er niet gebruikte movie-minutes?![]()
Op de meeste dvd's zit een sticker van Movieminutes, per dvd krijg je er 30. Op de site hiervan meld je je aan en dan kun je gratis dvd's bestellen.quote:
Ok.. niks voor mij dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Op de meeste dvd's zit een sticker van Movieminutes, per dvd krijg je er 30. Op de site hiervan meld je je aan en dan kun je gratis dvd's bestellen.
www.movieminutes.nl
Dat we geen idee hadden wat dat is zegt al genoeg over waar wij onze DVD's vandaan halen lijkt mij zo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Op de meeste dvd's zit een sticker van Movieminutes, per dvd krijg je er 30. Op de site hiervan meld je je aan en dan kun je gratis dvd's bestellen.
www.movieminutes.nl
MediaMarkt en FRS hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat we geen idee hadden wat dat is zegt al genoeg over waar wij onze DVD's vandaan halen lijkt mij zo.
Of het zegt genoeg over het genre dat jullie kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat we geen idee hadden wat dat is zegt al genoeg over waar wij onze DVD's vandaan halen lijkt mij zo.
Natuurfilmsquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of het zegt genoeg over het genre dat jullie kijken![]()
scherenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef petre86 het volgende:
moggûh
zal ik me scheren? baardje staat wel leuk, maar kriebelt zo
dillema.. dilemma..
Utrechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
scheren
Zal ik naar Utrecht gaan of Rotterdam?
Nog met een speciale reden of motivatie?quote:
wat is er in U en wat in R?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
scheren
Zal ik naar Utrecht gaan of Rotterdam?
Utrecht heeft een gezelligere binnenstadquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nog met een speciale reden of motivatie?
MM ookquote:
op zich niets bijzonders, maar in T is er al helemaal niets te beleven vandaag.quote:
je maakt een sterke zaak, het zal dus R worden vandaag.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
MM ook
maar die zijn beide al bezet he
vlarp woon in de buurt vab R.. wil ie je daar niet in de buurt hebben omdat ie bang is in de verleiding te komen soms?
hij komt jouw kant uit.. ga je alvast bij de stadsgrens staan in je zuurstokroze pakje met regenboogvlag als ontvangstcommité ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Kug best wel aardig enzo hoor
opeens is Maastricht ook een reele optie gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij komt jouw kant uit.. ga je alvast bij de stadsgrens staan in je zuurstokroze pakje met regenboogvlag als ontvangstcommité ?
IK ga eerst douchen, ontbijten en relaxen.. wat dacht je daar van?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij komt jouw kant uit.. ga je alvast bij de stadsgrens staan in je zuurstokroze pakje met regenboogvlag als ontvangstcommité ?
daar weet ik ook nog wel een ho te wonenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
opeens is Maastricht ook een reele optie geworden
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef petre86 het volgende:
daar weet ik ook nog wel een ho te wonen
dat ik dat ook ga doen nu, naja dat relaxen niet, ik duik een ander dorp in om ff bij de hema (quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK ga eerst douchen, ontbijten en relaxen.. wat dacht je daar van?
die wespennesten? :xquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Grmbl
Eindhoven? Den Bosch? Breda?
The road to wisdom and salvation is a long and ardious one at that, I shall have to bear many gruesomes scenes and undergo many trials and tribulations in search of nirwanaquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef petre86 het volgende:
dus Kug, succes waar je ook heengaat.. al mag de weg ernaartoe zwaar zijn, zoekt en gij zult vinden, zoals de waard is vertrouwd hij het groenere gras van de buurman en 2 seconde afstand is goed![]()
maw bye
daar zitten toch geen fok-ho-mo's!?quote:
Volgens mij loopt Eindhoven bijna over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daar zitten toch geen fok-ho-mo's!?
technisch gezien zitten die meer rondom Eindhoven heen. Eindhoven is nog een ongerept rein pinnakel van zedelijkheid en heteroseksuele geslachtsgemeenschap.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Eindhoven bijna over.
'Of' (ofwel disjunctie) impliceert als het ware 'en'. 'Of' wil zeggen: 1 van beiden of allebei dus impliceert dat dat als beide waar zijn de uitkomst ook waar is. Uit jouw post maak ik op dat jij het interpreteert als een 'exclusieve of'. Een 'exclusieve of' kan worden afgeleid uit twee 'en' (conjunctie) operators, een 'of' operator en twee negaties: "(NIET(lepeltje slap) EN hete thee) OF (NIET(hete thee) EN lepeltje slap)"quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Of een slap lepeltje én hete thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |