zo duidelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij nart me ook altijd met de draagbare metaaldetector.. zo'n euhm.. "staaf" zeg maar
We don't need you!quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En m'n bedrijf al helemaal niet.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
Wie had je aan de lijn van de service toen?
quote:Van: DennisMoore
Verzonden: maandag 29 november 2004 18:34
Aan: Alternate Computerversand Nederland
Onderwerp: Re: Opdrachtbevestiging
Goedemorgen,
Met welke levertijd kan ik rekening houden?
Het artikel is nu, neem ik aan, reeds zo'n 14 dagen in bestelling?
Met vriendelijke groet,
DennisMoore
quote:From: Alternate Nederland
To: 'DennisMoore'
Sent: Monday, November 29, 2004 6:33 PM
Subject: RE: Opdrachtbevestiging
Geachte heer/mevrouw,
Momenteel is de levertijd niet bekend, zeg maar gerust totaal onbekend. Het kan dus nog enige tijd duren.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate-Team
Verzonden: maandag 29 november 2004 20:13
Aan: Alternate Nederland
Geacht Alternate-Team,
Nee, helaas ben ik niet voldoende geïnformeerd.
Het lichtblauwe balkje naast het artikel op uw site vertelt mij dat u speciaal het artikel voor mij heeft besteld, en dat het dus leverbaar is. Wanneer u een artikel bestelt, neem ik aan dat u een indruk heeft van een redelijke levertijd. Zo niet, dan heeft het geen enkele zin om een bestelling te plaatsen bij uw leverancier, en had u mijn vooruitbetaling van zo'n 200 euro niet moeten accepteren.
Ik stel u in de gelegenheid contact op te nemen met uw leverancier, om van hen een levertijd te vernemen. Wanneer u mij binnenkort geen redelijke termijn kunt meedelen, waarmee ik akkoord kan gaan, zal ik onderzoeken of ik dit artikel elders kan aanschaffen, en mijn bestelling bij u annuleren. Uiteraard zult u mij dan onmiddellijk het volledige bedrag retourneren. De reeds ontvangen rente over de afgelopen weken, gun ik u.
In afwachting van uw spoedige antwoord,
DennisMoore
quote:From: Alternate Info
To: 'DennisMoore'
Sent: Wednesday, December 01, 2004 11:05 AM
Subject: RE: Opdrachtbevestiging
Geachte heer/mevrouw,
Helaas is het bij onze leverancier ook totaal onbekend wanneer deze binnen gaan komen. Wij kunnen u dus helaas op geen enkele manier een indicatie geven.
Wij verwachten u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Erik L.
B2C Sales
Alternate Nederland
Verzonden: woensdag 1 december 2004 13:49
Aan: Alternate Info
Geachte heer L.,
Hiermee bevestig ik onze telefoongesprek van vanmiddag, waarin wij overeengekomen zijn dat mijn bestelling bij u geannuleerd is, en u er zorg voor draagt dat het reeds door mij betaalde bedrag zo spoedig mogeljjk aan mij wordt teruggestort op girorekening *******.
Met vriendelijke groet,
DennisMoore
quote:Geachte heer/mevrouw,
De bestelling is reeds geannuleerd en het geld wordt teruggestort op uw rekening.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate-Team
Mja, ik ging bellen en vroeg naar die L.quote:
Het kutte is dat ze bij verkoop geen training krijgen in het correct klanten tewoord staan..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geachte heer/mevrouw Alternate,
Jullie zijn allemaal eikels.
Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
groet,
DennisMoore
Wat een watjes bij verkoopquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ik ging bellen en vroeg naar die L.
- Ik wil annuleren.
- Kan niet, u heeft besteld.
- Onzin, blabla, geen levertijd blabla.
- Ehm...
- Gaan jullie geld terugstorten, of gaan we heel veel tijd besteden aan ingewikkelde juridische briefjes heen-en-weer schrijven?
- Nee, alstublieft niet. We storten het geld wel terug.
Al is het wel zo dat we binnen redelijke tijd moeten leveren geloof ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een watjes bij verkoop
Al direct toegeven...
Ik vind het heerlijk om stevige en duidelijke briefjes te schrijven!quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
Wat een watjes bij verkoop
Al direct toegeven...
Je had het bij ons moeilijker gehadquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om stevige en duidelijke briefjes te schrijven!
Verkopertjes lust ik rauw bij een kopje slappe thee..
Als ik correct handel, helaas. *chef aai*quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee hoor..
Stevige brief aan de directie met jouw naam erin, zou prima gaan werken.
Met bovenstaande mailtjes zou jij niet correct gehandeld hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Als ik correct handel, helaas. *chef aai*
Mja, logisch.quote:Service gerelateerd kwesties die per brief aan de directie worden gericht komen toch bij m'n chef terecht
Klopt.. heb pas geleden bij zo'n zelfde verhaal direct geld terug laten storten. Pech, bedrijfsrisico is datquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met bovenstaande mailtjes zou jij niet correct gehandeld hebben.
En zou Alternate wanpresteren, wel geld vangen, en niet leveren...
Wij hebben 2 HBO'ers in totaal op 9 mensen.quote:Mja, logisch.
Als ik zie welke brief-gedrochten er soms door de afdeling Correspondentie bij ons worden geproduceerd....
Maarja, je kan er niet allemaal HBO'ers neerzetten natuurlijk...
dat weer is het probleem niet... lig er gewoon in... maar dan met een glas vodka...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een zwembad in de tuin en slecht weer is geen goede combi.
Alhoewel ik het idee heb dat het ergens anders over gaat
Dat zijn idd een paar naaistreken. Hoe gaan ze verwachten hoe je anders op school komt? Vliegend?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat weer is het probleem niet... lig er gewoon in... maar dan met een glas vodka...
school is de afgelopen week stelselmatig mijn plezier erin aan het verpesten...
zo ben je geacht morgen met de staking, hoe dan ook aanweig te zijn, met verstrekkende gevolgen als het niet zo is, ik heb voor mn examen afgelopen vrijdag genaaid door me af te schepen met een 7, en volgende week worden wij geacht het restaurant een grote poestbeurt te geven waar wij het hele jaar nog niet hebben gestaan (ja op morgen en volgende week na dan)...
en zo zijn er nog wat dingen...
goed ik duik het bad (en mn glas) weer in
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
Is het raar wanneer ik zeg dat ik vind dat Rufus Wainwright een zeikerige zeurstem heeft?
*dirs delete*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |