quote:
het is gewoon een rare ende lelijke autoquote:
* ook_gek is blij met zijn geleende PSP en die van mij komt morgen aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef Spyronius het volgende:
* Spyronius is blij met z'n nieuwe foon.
Stoer, wat voor een spellen heb je erbij?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is blij met zijn geleende PSP en die van mij komt morgen aan![]()
heb nu fifa 2005 of zo. Maar bij die van mij heb ik NFS gekocht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Stoer, wat voor een spellen heb je erbij?
lang verhaal, leg je wel uit in de auto...tijd zatquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef PeuRac het volgende:
wtf rijd je 'ff' naar Arnhem, dat is zowat een tank brandstof voor jou
Ik heb net ff een halve bus after-sun op mn lijf uitgesmeerd (ben nu zo glibberig als een Aal) want ik ben bijna roder als mn Alfa
nee volgens mij vrijdag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
He gaan de treinen nou zaterdag staken dan?
Goed kut want dan kan ik niet naar italia zandvoort.
Ga jij ook naar italia zandvoortquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
lang verhaal, leg je wel uit in de auto...tijd zat![]()
Hey, dat mag niet, jij moet wel komen, gaan we ff wat drinken daaroquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
He gaan de treinen nou zaterdag staken dan?
Goed kut want dan kan ik niet naar italia zandvoort.
Ja he als de trein niet gaat rijden kom ik niet lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, dat mag niet, jij moet wel komen, gaan we ff wat drinken daaro
MLquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja he als de trein niet gaat rijden kom ik niet lijkt me duidelijk![]()
En wat gaan we dan drinken?
Ze hebben daar geen sterke drank
Andere verplichtingen.. gaat niet lukken..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:33 schreef ook_gek het volgende:
BazzoS kom zaterdag ook naar zandvoort dan![]()
Bojo heeft het over de zomervakantie, dan zitten we 3weken lang bij elkaar, daar dus tijd zatquote:
Jammer voor jou, heeft een goede kennis van me een 308 GSTi waar ik zelf al eens mee heb mogen rijdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef ook_gek het volgende:
he wie weet is die kennis van me er wel mag jij voor het eerst in je leven in een Ferrari zitten![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou, heeft een goede kennis van me een 308 GSTi waar ik zelf al eens mee heb mogen rijden
Even kijken hoor het word zaterdag een kleine 30 graden. Dan ga ik met de ML of de peugeot van BADPLAATS scheveningen naar BADPLAATS zandvoort. Zal dat slim zijn denk je?quote:
Hoe denk je dat ik dat doe danquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]maar geen zwarte
![]()
[..]
Even kijken hoor het word zaterdag een kleine 30 graden. Dan ga ik met de ML of de peugeot van BADPLAATS scheveningen naar BADPLAATS zandvoort. Zal dat slim zijn denk je?
Nee ik denk het niet. Want heel nederland gaan naar scheveningen of zandvoort. En gezien het feit dat ik geen uren en uren in een file wil gaan staan pak ik de trein![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou, heeft een goede kennis van me een 308 GSTi waar ik zelf al eens mee heb mogen rijden
Beterquote:
bestaat kietelen qua uiterlijk ook al dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb op zandvoort mee mogen rijden in een 308 GTSI die licht gekieteld is qua prestatie,s
![]()
ja wel bij de les blijven he. Nieuwe ontwikkelinge moet je bij houdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
bestaat kietelen qua uiterlijk ook al dan?
Oké Mark, sorry Mark.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wel bij de les blijven he. Nieuwe ontwikkelinge moet je bij houden
gewoon gevonden langs de weg?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:42 schreef Jim.Beam het volgende:
Kwam vanmiddag mijn vader opeens aan met een 4.4 liter V8 X5![]()
Wat een bak zeg
het "logo" van die film had een klasgenoot van me eens op zijn achtergrond op de pc op school, heb ik even bewerkt en teruggeplaatst toen hij ff weg was: "Cock, stock and two smoking barrels"quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Youp het volgende:
vanavond "Lock, stock and two smoking barrels" op tv
Had hem een weekje niet gesproken, en dacht dat de auto pas volgende maand kwam. Zit ik daar lekker GTA te spelen, hoor ik me toch opeens gebrul op de opritquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dan kwam ie er ook niet zo opeens mee aan, of wel?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
het "logo" van die film had een klasgenoot van me eens op zijn achtergrond op de pc op school, heb ik even bewerkt en teruggeplaatst toen hij ff weg was: "Cock, stock and two smoking barrels"
jup, als alles meezit hebben we een renaultje 5quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:05 schreef BazzoS het volgende:
al een auto gevonden youp?
idd, best belangrijk bij een amfibievoertuigquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Youp het volgende:
jah... als t maar blijft drijven uiteindelijk
details detailsquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
idd, best belangrijk bij een amfibievoertuig
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef BoJo het volgende:
zal ik spinners voor vaderdag voor zijn peug 307 break kopen?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef BoJo het volgende:
zal ik spinners voor vaderdag voor zijn peug 307 break kopen?![]()
waar kon je ook alweer die goedkoopste krijgen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]eigenlijk zou je het gewoon moeten doen, om hem te stangen.
En dan een leuk cadeautje erbij die ie wél kan gebruiken
bij de Action, 12 euri ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar kon je ook alweer die goedkoopste krijgen?![]()
Action!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Actionquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Spuit 11quote:
En spuit 12quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Action
Mijn überburgerlijke pa rijdt ook een 307 en hij is nu op vakantie.....
En hij heeft zn autosleutels verstopt, ik mag er nog steeds niet in rijden.
En dan je moeder: "ah joh, ze glimmen zo mooi, laat ze er toch op zitten! Och kijk, ze bewegen ook nog als je stilstaat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
ik begon er net weer over, werd ie echt boos. Hij zou ze er gelijk weer af rukken zei ie![]()
ja ik moest het ook gelijk helemaal uitleggen aan m'n moeder wat het nou was...ze snapte er weinig vanquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En dan je moeder: "ah joh, ze glimmen zo mooi, laat ze er toch op zitten! Och kijk, ze bewegen ook nog als je stilstaat!"
wat zei ze er van?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik moest het ook gelijk helemaal uitleggen aan m'n moeder wat het nou was...ze snapte er weinig van![]()
vrouwen en auto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
het interesseerde haar ook verder weinig![]()
hier in amsterdam is het elke dag homodag volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga die homo geen plezier doen. Het is toch geen homodag.
want?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier in amsterdam is het elke dag homodag volgens mij![]()
![]()
Dudequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
zijn wieldoppen een beetje makkelijk te wisselen?![]()
het is volgens mij eens de homo hoofdstad van europa genoemt geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb geen idee, jij woont er, ik niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is volgens mij eens de homo hoofdstad van europa genoemt geloof ik![]()
ja ik ben trots op Amsterdam...
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAAAAAHAAAAMM....![]()
![]()
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoepquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoep
Daar heb ik toen nog een lul smoes voor verzonnen waarom ze kapot waren, had gezegd dat ik voor een fietser moest remmen en toen door de gladheid tegen de stoep aan beide kanten gestuitert was![]()
Ze gaan er wel makkelijk afquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
zijn wieldoppen een beetje makkelijk te wisselen?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef BoJo het volgende:
aantal jaar later had ik hem nog het echte verhaal verteld, vond ie wel humor want hij geloofde er geen moer van toen![]()
![]()
je bent een engel...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer Tim tegen een antieke klok geduwd waarbij het paardje erbovenop afbrak.
Toen heb ik maar mezelf de schuld gegeven. Terwijl Tim er tegenaan viel![]()
.
lief hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer Tim tegen een antieke klok geduwd waarbij het paardje erbovenop afbrak.
Toen heb ik maar mezelf de schuld gegeven. Terwijl Tim er tegenaan viel![]()
.
WHAHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoep
Daar heb ik toen nog een lul smoes voor verzonnen waarom ze kapot waren, had gezegd dat ik voor een fietser moest remmen en toen door de gladheid tegen de stoep aan beide kanten gestuitert was![]()
Wat was het nouquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:46 schreef ThaFreak het volgende:
windows update doet het weer![]()
![]()
![]()
sp2 installeert![]()
TERINGLIJERRRRquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
BASSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.liquidgenerati(...)n_smoothcriminal.asp
hij hapert hier echt zwaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dunno, Wanadoos werkt nog prima
op tweakers gelurktquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat was het nou
Enne... nu al![]()
ik kan het beterquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
En dan vinden we het gek dat buitenlanders ons raar vindenHAKKUUUUUUUUUUUUUUUUH
Wat een stomme flikker ben je tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij hapert hier echt zwaar
fugie logica ook weer, een filmpje opnemen, op dvd branden en dan thuiskomen en bedenken dat je alleen nog maar een cdrom speler heb en niet kan editten![]()
kan gewoon niet van 9-5 meer concentreren, daarvoor zit ik alweer te lang op schoolquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een stomme flikker ben je toch
.O.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mega-geweldige zeeuwse hakkuhbar
Je moet dan ook niet fucken met je register...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
op tweakers gelurktder zat 1 getalletje in het register verkeerd
![]()
nooit tijd voor genomen om te installen....nu eens proberen als het beter is, anders vliegt het er weer af![]()
FTD; Newsleacher en Quickpar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:05 schreef Fugie het volgende:
welke shit gebruik jij voor je newsgroups herman
hij is net klaar met installeren......downloaden ging idd ontiegelijk traagquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet fucken met je register...
En gaat het downen bij jou ook ZOOOO BELAAAAAAACHELIJK TRAAAAAAAAAG van Windows Update
En vergeet niet de temp files te verwijderen als je het geinstalled hebt
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:08 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een gekken zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
Antivirus zit er niet inquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is net klaar met installeren......downloaden ging idd ontiegelijk traag![]()
hoe kill ik die antivirus eigenlijk, firewall, en die automatische updates troep heb ik al gestopt....
ftd ? Ik heb alleen newsleacher en quickpar, via newzbin kijk ik wat er gereleased is. Alleen wel ff elke dag de belangrijkste groups updatenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FTD; Newsleacher en Quickpar.
Met dank aanHugo
FTD werkt als een tietquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ftd ? Ik heb alleen newsleacher en quickpar, via newzbin kijk ik wat er gereleased is. Alleen wel ff elke dag de belangrijkste groups updaten
Wat een kneuzen, tijd dat we die ook maar het land uit gaan zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
verkeerd gelezen, hij geeft aan dat norton aanstaatquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Antivirus zit er niet in
Gewoon bij systeemwerkset en dan "Beveiligingscentrum" en dan even uitzetten wat je wilt(waarschijnlijk alles dus
)
*Opmerking insliktquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verkeerd gelezen, hij geeft aan dat norton aanstaat![]()
benzine + lucht + vonk = BOEMquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben nu een meisje aan't uitleggen hoe een motor werkt
Al een half uur bezig, maar 't wil er niet echt in geloof ik
Vrouwen
jep, dan is ze blondquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
benzine + lucht + vonk = BOEM
BOEM = kracht
kracht omgezet in beweging
klaaaaaaaaaaaaar, en als ze het niet snapt blocken die hap![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
benzine + lucht + vonk = BOEM
BOEM = kracht
kracht omgezet in beweging
klaaaaaaaaaaaaar, en als ze het niet snapt blocken die hap![]()
quote:dus als je motor afslaat dan komt er niet genoeg vonk en lucht bij elkaar? ofzo?
pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg dat het een grapje isquote:
stel niet van die domme vragen.....tuurlijk....anders heeft ze de haren geverfd.....quote:
haren bruin geverfd-->kunstmatige intelligentiequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stel niet van die domme vragen.....tuurlijk....anders heeft ze de haren geverfd.....
kan niet anders![]()
Dit was hetzelfde meisje wat ook vond dat ze goed kon rijden na 2 uur haar rijbewijs gehad te hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]!
![]()
![]()
-edit-
Nee, dan kun je gewoon niet rijden
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit was hetzelfde meisje wat ook vond dat ze goed kon rijden na 2 uur haar rijbewijs gehad te hebben
En nee ze is niet blond
quote:Bas | zegt:
hoever is ie al?
gekke_kip zegt:
nog 7.5 uur en dan is hij klaar zegt hij
Bas | zegt:
sjonge
Bas | zegt:
hoeveel gb al binnen?
gekke_kip zegt:
ja moet ik WEEER mijn bed uit
gekke_kip zegt:
nog geen 1.1
IK MEEN HET ECHTquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg dat het een grapje is![]()
quote:
je hebt het toch niet over het plaatje hequote:
Nee man die moet je neuken en hart ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
blokken, verwijderen, nooit meer tegen gaan praten. slecht voor je.
Jawelquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over het plaatje he![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man die moet je neuken en hart ook.
Gewoon flink neuken.
slim herm, slimquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb Bas' advies opgevolgd
omfgquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb Bas' advies opgevolgd
thuis, in de bunkerquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar ben ik zonder jou?![]()
Trusten
aKraquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef aKra het volgende:
Daarnet bij een scooter-meeting gekeken al die kereltjes van 16 aan het kijken naar een auto: "Ohh, nog een paar jaar en ik heb zo'n pimp-bak als hij". Kom ik aan met me Sjonnie uitlaat & 17 inchers
Ach, wel geinig, heel droog met zo'n kutliedje (Efteling - Indische Waterlelies) heel rustig met 10km/u langs gereden. Toen toch maar effe burnout
en toen kreeg ik paar 70-100cc'ers op me af
(download dat liedje eens en je lacht je een schurft je zag die kotertjes echt kijken wtf... maar ze durfen allemaal niks
)
Alfa vind me vader niet goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
Je zou je eventueel ook niet kunnen verlagen tot het niveau van en Sjonnie
Dit is een van de duidelijke aspecten van de asymptotische werking van de blinde darm. Deze stoort verschrikkelijk in het bereik van mobiele telefoons en wireless internetverbindingen. De beste remedie is dan ook om direct naar het ziekenhuis te gaan en de hele toko eruit te laten raggenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef ook_gek het volgende:
Ja WTF is dit. Opeens is het bereik weg van mijn mobiel. In 3 telfoons heeft hij heeel even bereik en dan valt hij uit en ben ik onbereikbaar en kan hij vodafone niet meer vinden
Gaat dit dan weer over.
Whahahaha dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef aKra het volgende:
Owja Herman, ik ga binnenkort Geegle blogger worden, ik krijg voor 1 maand een onbeperkt GPRS/3G EDGE abonnement met een Nokia 6680 van me broer (werkt bij Telfort) dus dan ga ik wel even droog doen enzo
Hermando checkt het bootquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alberto checkt het bunker
[afbeelding]
Ik vind het prima, mag x-rated ook?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha dat zou geweldig zijn
Lastig menneke, die ouwe van jequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef aKra het volgende:
[..]
Een Punto wel jahStilo weer niet
"Klein en dus zuinig..."
Eikel dat het is, en dan zelf wel Ferrari en Porsche rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lastig menneke, die ouwe van je
Wat een krentquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:36 schreef aKra het volgende:
[..]
Eikel dat het is, en dan zelf wel Ferrari en Porsche rijden![]()
Reed vroeger de Porsche Turbo maar nu de PT Cruiser 2.0iquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een krent
Wat rijdt je ma eigenlijk?
Typische vrouwenauto idd die PT Cruiserquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:39 schreef aKra het volgende:
[..]
Reed vroeger de Porsche Turbo maar nu de PT Cruiser 2.0i![]()
ja ik ging eerst douchenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was mooi eh
En ging jij niet slapen?![]()
Lijkenbakquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Typische vrouwenauto idd die PT Cruiser
Volgend weekend pas, heb ze op m'n broertjes PC geplaktquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja ik ging eerst douchenMaar je hebt mn gmail, en die efteling nummers he? stuur es
Nu ben ik echt weg
okequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgend weekend pas, heb ze op m'n broertjes PC geplakt
Jammer dat je met die verzekering alleen vrijwel geen km's mag makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:42 schreef aKra het volgende:
Jaaaaaaaaa!
LPG erin en crossen maar voor ¤ 25 verzekering en ¤ 0,001 belasting
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=13638480&p_type_lijst=RL&o_id=2598748
* Handel zietquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:42 schreef aKra het volgende:
[..]
Er past 1 kameel in dus vast ook wel 4 lijken![]()
quote:Dear user bojan,
You have successfully updated the password of your Haaima account.
If you did not authorize this change or if you need assistance with your account, please contact Haaima customer service at: mail@haaima.com
Thank you for using Haaima!
The Haaima Support Team
+++ Attachment: No Virus (Clean)
+++ Haaima Antivirus - www.haaima.com
__________ NOD32 1.1141 (20050615) Warning __________
Warning: NOD32 antivirus system found the following infiltrations in the message:
account-password.zip - Win32/Mytob.EN worm - deleted
http://www.nod32.com
die kreeg ik ook op mijn werkquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:27 schreef BoJo het volgende:
krijg ik een virus mailtje, niks nieuws ofzo maar deze is wel heel erg brutaal
[..]
http://www.east-tec.com/diskmanager/home/download.htmquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:23 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen.
en baas het is mislukt mijn schijf is kennelijk vol
120GB vol en ik heb werkelijk GEEN idee waar dat in zit![]()
Vannacht weer proberen
dat is handigquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.east-tec.com/diskmanager/home/download.htm
krijg je zo de inhoud van je hdd te zien in een taartdiagram, kan je zo zien welke mappen en files er veel ruimte in nemen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:23 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen.
en baas het is mislukt mijn schijf is kennelijk vol
120GB vol en ik heb werkelijk GEEN idee waar dat in zit![]()
Vannacht weer proberen
ja vind ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef BoJo het volgende:
ik vind het trouwens belachelijk dat ze die Poema neer willen schieten![]()
is ie eruit?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Back.
Het was blijkbaar mijn laatste afspraak.
Dus ik ben eindelijk van dat gebeugel af!
Ik ben niet zo snelquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef BoJo het volgende:
of...ik ben gewoon weer alleen gelaten hier![]()
ooohwquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, zelf gedaan.
.
Het was maar een gehemeltedingbeugelgeval.
heb je niks beters te doen netzoals ik?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel.
*drukt nu voortaan constant op F5*
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooohw
ik heb ooit slotjes met blauwe elastiekjes gehad![]()
Nu even niet neequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen netzoals ik?![]()
toen ze eruit gingen kreeg ik nog zo'n plastik blok met 3 mini ademgaatjes mee die ik snachts in moest houden. Na er in de eerste nacht bijna in gestikt te zijn had ik hem weggepleurt en zijn m'n tanden weer iets scheef gaan staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik nam altijd grijze zodat ze niet zo goed te zien waren.
Een blokjes/slotjesbeugel valt sowieso niet op hè![]()
Ik moet bekennen dat ik dat gehemelte ding misschien maar 3x in heb gehadquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ze eruit gingen kreeg ik nog zo'n plastik blok met 3 mini ademgaatjes mee die ik snachts in moest houden. Na er in de eerste nacht bijna in gestikt te zijn had ik hem weggepleurt en zijn m'n tanden weer iets scheef gaan staan![]()
die van mij zijn natuurlijk eigenwijsquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat gehemelte ding misschien maar 3x in heb gehad.
Maar me tanden blijven gewoon staan!
die zijn idd geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb alle cartoons van Fokke En Sukke gedownload, GE-WEL-DIG
dat is niet zo mooiquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef aKra het volgende:
Owja nog een mooi verhaal...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef aKra het volgende:
Owja nog een mooi verhaal, gisteren werd ik door een X5 die de afslag richting de parkeerplaats nam (vanaf de busbaan...) waar ik gewoon achteraan reed (vanaf de gewone weg) ging hij ineens voluit in ze achteruit en knalt hij even tegen mij op... Kerel komt uit Amsterdam en reed een X5 4.8iS (//M?) met dikke velgen/spoilers/uitlaten etc., en zeg maar de 'papieren' zaten in een Louis Vuitton tasje (je weet dus hoe laat het is) die hij helemaal niet bij zich had, geen rijbewijs noch groene kaart, vet stom want ik ben nu bang dat ik mijn geld niet te zien krijg, hij wilde het wel gewoon gaan betalen dus heb zijn adres, kenteken, telefoonnummer en handtekening op verzekeringformulier maar hij wilde snel weg, kan uiteindelijk dus wel me geld krijgen maar hij stond daar ook al te wapperen met ¤ 500 maar schadebedrijf zegt al zoiets van ¤ 1500Voicemail ingesproken en ga hem straks nog maar eens (geheim) bellen en zeggen dat ik me geld toch wel wil zien of dan wel de formulieren wil gaan opsturen.
wat voor auto is het ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:19 schreef aKra het volgende:
Had ik toch beter die ¤ 600 kunnen aannemen maar misschien betaald hij die ¤ 1500 ook wel contant?
Iemand auto kopen voor ¤ 1.750,- ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:55 schreef aKra het volgende:
Even kenteken van die sjap gecheckt die klopt, dus ik krijg zowieso me geld te zien
quote:
nieuwsgroepenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Fugie het volgende:
herman welke newsleecher heb jij ? Mijne pakt de serial maar niet
storm in een glas water dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij lag blijkbaar nog op mijn bed!
trilfunctie ook nog aan laten staan ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij lag blijkbaar nog op mijn bed!
Euh, ja?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
trilfunctie ook nog aan laten staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |