Whahahaha dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef aKra het volgende:
Owja Herman, ik ga binnenkort Geegle blogger worden, ik krijg voor 1 maand een onbeperkt GPRS/3G EDGE abonnement met een Nokia 6680 van me broer (werkt bij Telfort) dus dan ga ik wel even droog doen enzo
Hermando checkt het bootquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alberto checkt het bunker
[afbeelding]
Ik vind het prima, mag x-rated ook?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha dat zou geweldig zijn
Lastig menneke, die ouwe van jequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef aKra het volgende:
[..]
Een Punto wel jahStilo weer niet
"Klein en dus zuinig..."
Eikel dat het is, en dan zelf wel Ferrari en Porsche rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lastig menneke, die ouwe van je
Wat een krentquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:36 schreef aKra het volgende:
[..]
Eikel dat het is, en dan zelf wel Ferrari en Porsche rijden![]()
Reed vroeger de Porsche Turbo maar nu de PT Cruiser 2.0iquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een krent
Wat rijdt je ma eigenlijk?
Typische vrouwenauto idd die PT Cruiserquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:39 schreef aKra het volgende:
[..]
Reed vroeger de Porsche Turbo maar nu de PT Cruiser 2.0i![]()
ja ik ging eerst douchenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was mooi eh
En ging jij niet slapen?![]()
Lijkenbakquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Typische vrouwenauto idd die PT Cruiser
Volgend weekend pas, heb ze op m'n broertjes PC geplaktquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja ik ging eerst douchenMaar je hebt mn gmail, en die efteling nummers he? stuur es
Nu ben ik echt weg
okequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgend weekend pas, heb ze op m'n broertjes PC geplakt
Jammer dat je met die verzekering alleen vrijwel geen km's mag makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:42 schreef aKra het volgende:
Jaaaaaaaaa!
LPG erin en crossen maar voor ¤ 25 verzekering en ¤ 0,001 belasting
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=13638480&p_type_lijst=RL&o_id=2598748
* Handel zietquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:42 schreef aKra het volgende:
[..]
Er past 1 kameel in dus vast ook wel 4 lijken![]()
quote:Dear user bojan,
You have successfully updated the password of your Haaima account.
If you did not authorize this change or if you need assistance with your account, please contact Haaima customer service at: mail@haaima.com
Thank you for using Haaima!
The Haaima Support Team
+++ Attachment: No Virus (Clean)
+++ Haaima Antivirus - www.haaima.com
__________ NOD32 1.1141 (20050615) Warning __________
Warning: NOD32 antivirus system found the following infiltrations in the message:
account-password.zip - Win32/Mytob.EN worm - deleted
http://www.nod32.com
die kreeg ik ook op mijn werkquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:27 schreef BoJo het volgende:
krijg ik een virus mailtje, niks nieuws ofzo maar deze is wel heel erg brutaal
[..]
http://www.east-tec.com/diskmanager/home/download.htmquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:23 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen.
en baas het is mislukt mijn schijf is kennelijk vol
120GB vol en ik heb werkelijk GEEN idee waar dat in zit![]()
Vannacht weer proberen
dat is handigquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.east-tec.com/diskmanager/home/download.htm
krijg je zo de inhoud van je hdd te zien in een taartdiagram, kan je zo zien welke mappen en files er veel ruimte in nemen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:23 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen.
en baas het is mislukt mijn schijf is kennelijk vol
120GB vol en ik heb werkelijk GEEN idee waar dat in zit![]()
Vannacht weer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |