hij is net klaar met installeren......downloaden ging idd ontiegelijk traagquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet fucken met je register...
En gaat het downen bij jou ook ZOOOO BELAAAAAAACHELIJK TRAAAAAAAAAG van Windows Update
En vergeet niet de temp files te verwijderen als je het geinstalled hebt
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:08 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een gekken zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
En dan vinden we het gek dat buitenlanders ons raar vindenHAKKUUUUUUUUUUUUUUUUH
Antivirus zit er niet inquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is net klaar met installeren......downloaden ging idd ontiegelijk traag![]()
hoe kill ik die antivirus eigenlijk, firewall, en die automatische updates troep heb ik al gestopt....
ftd ? Ik heb alleen newsleacher en quickpar, via newzbin kijk ik wat er gereleased is. Alleen wel ff elke dag de belangrijkste groups updatenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FTD; Newsleacher en Quickpar.
Met dank aanHugo
FTD werkt als een tietquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ftd ? Ik heb alleen newsleacher en quickpar, via newzbin kijk ik wat er gereleased is. Alleen wel ff elke dag de belangrijkste groups updaten
Wat een kneuzen, tijd dat we die ook maar het land uit gaan zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
En dan vinden we het gek dat buitenlanders ons raar vindenHAKKUUUUUUUUUUUUUUUUH
verkeerd gelezen, hij geeft aan dat norton aanstaatquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Antivirus zit er niet in
Gewoon bij systeemwerkset en dan "Beveiligingscentrum" en dan even uitzetten wat je wilt(waarschijnlijk alles dus
)
*Opmerking insliktquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verkeerd gelezen, hij geeft aan dat norton aanstaat![]()
benzine + lucht + vonk = BOEMquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben nu een meisje aan't uitleggen hoe een motor werkt
Al een half uur bezig, maar 't wil er niet echt in geloof ik
Vrouwen
jep, dan is ze blondquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
benzine + lucht + vonk = BOEM
BOEM = kracht
kracht omgezet in beweging
klaaaaaaaaaaaaar, en als ze het niet snapt blocken die hap![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
benzine + lucht + vonk = BOEM
BOEM = kracht
kracht omgezet in beweging
klaaaaaaaaaaaaar, en als ze het niet snapt blocken die hap![]()
quote:dus als je motor afslaat dan komt er niet genoeg vonk en lucht bij elkaar? ofzo?
pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg dat het een grapje isquote:
stel niet van die domme vragen.....tuurlijk....anders heeft ze de haren geverfd.....quote:
haren bruin geverfd-->kunstmatige intelligentiequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stel niet van die domme vragen.....tuurlijk....anders heeft ze de haren geverfd.....
kan niet anders![]()
Dit was hetzelfde meisje wat ook vond dat ze goed kon rijden na 2 uur haar rijbewijs gehad te hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]!
![]()
![]()
-edit-
Nee, dan kun je gewoon niet rijden
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit was hetzelfde meisje wat ook vond dat ze goed kon rijden na 2 uur haar rijbewijs gehad te hebben
En nee ze is niet blond
quote:Bas | zegt:
hoever is ie al?
gekke_kip zegt:
nog 7.5 uur en dan is hij klaar zegt hij
Bas | zegt:
sjonge
Bas | zegt:
hoeveel gb al binnen?
gekke_kip zegt:
ja moet ik WEEER mijn bed uit
gekke_kip zegt:
nog geen 1.1
IK MEEN HET ECHTquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg dat het een grapje is![]()
quote:
je hebt het toch niet over het plaatje hequote:
Nee man die moet je neuken en hart ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
blokken, verwijderen, nooit meer tegen gaan praten. slecht voor je.
Jawelquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over het plaatje he![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man die moet je neuken en hart ook.
Gewoon flink neuken.
slim herm, slimquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb Bas' advies opgevolgd
omfgquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb Bas' advies opgevolgd
thuis, in de bunkerquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar ben ik zonder jou?![]()
Trusten
aKraquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef aKra het volgende:
Daarnet bij een scooter-meeting gekeken al die kereltjes van 16 aan het kijken naar een auto: "Ohh, nog een paar jaar en ik heb zo'n pimp-bak als hij". Kom ik aan met me Sjonnie uitlaat & 17 inchers
Ach, wel geinig, heel droog met zo'n kutliedje (Efteling - Indische Waterlelies) heel rustig met 10km/u langs gereden. Toen toch maar effe burnout
en toen kreeg ik paar 70-100cc'ers op me af
(download dat liedje eens en je lacht je een schurft je zag die kotertjes echt kijken wtf... maar ze durfen allemaal niks
)
Alfa vind me vader niet goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
Je zou je eventueel ook niet kunnen verlagen tot het niveau van en Sjonnie
Dit is een van de duidelijke aspecten van de asymptotische werking van de blinde darm. Deze stoort verschrikkelijk in het bereik van mobiele telefoons en wireless internetverbindingen. De beste remedie is dan ook om direct naar het ziekenhuis te gaan en de hele toko eruit te laten raggenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef ook_gek het volgende:
Ja WTF is dit. Opeens is het bereik weg van mijn mobiel. In 3 telfoons heeft hij heeel even bereik en dan valt hij uit en ben ik onbereikbaar en kan hij vodafone niet meer vinden
Gaat dit dan weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |