vrouwen en auto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
het interesseerde haar ook verder weinig![]()
hier in amsterdam is het elke dag homodag volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga die homo geen plezier doen. Het is toch geen homodag.
want?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier in amsterdam is het elke dag homodag volgens mij![]()
![]()
Dudequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
zijn wieldoppen een beetje makkelijk te wisselen?![]()
het is volgens mij eens de homo hoofdstad van europa genoemt geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb geen idee, jij woont er, ik niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is volgens mij eens de homo hoofdstad van europa genoemt geloof ik![]()
ja ik ben trots op Amsterdam...
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAAAAAHAAAAMM....![]()
![]()
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoepquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoep
Daar heb ik toen nog een lul smoes voor verzonnen waarom ze kapot waren, had gezegd dat ik voor een fietser moest remmen en toen door de gladheid tegen de stoep aan beide kanten gestuitert was![]()
Ze gaan er wel makkelijk afquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
zijn wieldoppen een beetje makkelijk te wisselen?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef BoJo het volgende:
aantal jaar later had ik hem nog het echte verhaal verteld, vond ie wel humor want hij geloofde er geen moer van toen![]()
![]()
je bent een engel...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer Tim tegen een antieke klok geduwd waarbij het paardje erbovenop afbrak.
Toen heb ik maar mezelf de schuld gegeven. Terwijl Tim er tegenaan viel![]()
.
lief hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer Tim tegen een antieke klok geduwd waarbij het paardje erbovenop afbrak.
Toen heb ik maar mezelf de schuld gegeven. Terwijl Tim er tegenaan viel![]()
.
WHAHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoep
Daar heb ik toen nog een lul smoes voor verzonnen waarom ze kapot waren, had gezegd dat ik voor een fietser moest remmen en toen door de gladheid tegen de stoep aan beide kanten gestuitert was![]()
Wat was het nouquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:46 schreef ThaFreak het volgende:
windows update doet het weer![]()
![]()
![]()
sp2 installeert![]()
TERINGLIJERRRRquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
BASSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.liquidgenerati(...)n_smoothcriminal.asp
hij hapert hier echt zwaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dunno, Wanadoos werkt nog prima
op tweakers gelurktquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat was het nou
Enne... nu al![]()
ik kan het beterquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
En dan vinden we het gek dat buitenlanders ons raar vindenHAKKUUUUUUUUUUUUUUUUH
Wat een stomme flikker ben je tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij hapert hier echt zwaar
fugie logica ook weer, een filmpje opnemen, op dvd branden en dan thuiskomen en bedenken dat je alleen nog maar een cdrom speler heb en niet kan editten![]()
kan gewoon niet van 9-5 meer concentreren, daarvoor zit ik alweer te lang op schoolquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een stomme flikker ben je toch
.O.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mega-geweldige zeeuwse hakkuhbar
Je moet dan ook niet fucken met je register...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
op tweakers gelurktder zat 1 getalletje in het register verkeerd
![]()
nooit tijd voor genomen om te installen....nu eens proberen als het beter is, anders vliegt het er weer af![]()
FTD; Newsleacher en Quickpar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:05 schreef Fugie het volgende:
welke shit gebruik jij voor je newsgroups herman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |