gewoon gevonden langs de weg?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:42 schreef Jim.Beam het volgende:
Kwam vanmiddag mijn vader opeens aan met een 4.4 liter V8 X5![]()
Wat een bak zeg
het "logo" van die film had een klasgenoot van me eens op zijn achtergrond op de pc op school, heb ik even bewerkt en teruggeplaatst toen hij ff weg was: "Cock, stock and two smoking barrels"quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Youp het volgende:
vanavond "Lock, stock and two smoking barrels" op tv
Had hem een weekje niet gesproken, en dacht dat de auto pas volgende maand kwam. Zit ik daar lekker GTA te spelen, hoor ik me toch opeens gebrul op de opritquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dan kwam ie er ook niet zo opeens mee aan, of wel?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
het "logo" van die film had een klasgenoot van me eens op zijn achtergrond op de pc op school, heb ik even bewerkt en teruggeplaatst toen hij ff weg was: "Cock, stock and two smoking barrels"
jup, als alles meezit hebben we een renaultje 5quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:05 schreef BazzoS het volgende:
al een auto gevonden youp?
idd, best belangrijk bij een amfibievoertuigquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Youp het volgende:
jah... als t maar blijft drijven uiteindelijk
details detailsquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
idd, best belangrijk bij een amfibievoertuig
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef BoJo het volgende:
zal ik spinners voor vaderdag voor zijn peug 307 break kopen?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef BoJo het volgende:
zal ik spinners voor vaderdag voor zijn peug 307 break kopen?![]()
waar kon je ook alweer die goedkoopste krijgen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]eigenlijk zou je het gewoon moeten doen, om hem te stangen.
En dan een leuk cadeautje erbij die ie wél kan gebruiken
bij de Action, 12 euri ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar kon je ook alweer die goedkoopste krijgen?![]()
Action!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Actionquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Spuit 11quote:
En spuit 12quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Action
Mijn überburgerlijke pa rijdt ook een 307 en hij is nu op vakantie.....
En hij heeft zn autosleutels verstopt, ik mag er nog steeds niet in rijden.
En dan je moeder: "ah joh, ze glimmen zo mooi, laat ze er toch op zitten! Och kijk, ze bewegen ook nog als je stilstaat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
ik begon er net weer over, werd ie echt boos. Hij zou ze er gelijk weer af rukken zei ie![]()
ja ik moest het ook gelijk helemaal uitleggen aan m'n moeder wat het nou was...ze snapte er weinig vanquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En dan je moeder: "ah joh, ze glimmen zo mooi, laat ze er toch op zitten! Och kijk, ze bewegen ook nog als je stilstaat!"
wat zei ze er van?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik moest het ook gelijk helemaal uitleggen aan m'n moeder wat het nou was...ze snapte er weinig van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |