quote:
het is gewoon een rare ende lelijke autoquote:
* ook_gek is blij met zijn geleende PSP en die van mij komt morgen aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef Spyronius het volgende:
* Spyronius is blij met z'n nieuwe foon.
Stoer, wat voor een spellen heb je erbij?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is blij met zijn geleende PSP en die van mij komt morgen aan![]()
heb nu fifa 2005 of zo. Maar bij die van mij heb ik NFS gekocht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Stoer, wat voor een spellen heb je erbij?
lang verhaal, leg je wel uit in de auto...tijd zatquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef PeuRac het volgende:
wtf rijd je 'ff' naar Arnhem, dat is zowat een tank brandstof voor jou
Ik heb net ff een halve bus after-sun op mn lijf uitgesmeerd (ben nu zo glibberig als een Aal) want ik ben bijna roder als mn Alfa
nee volgens mij vrijdag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
He gaan de treinen nou zaterdag staken dan?
Goed kut want dan kan ik niet naar italia zandvoort.
Ga jij ook naar italia zandvoortquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
lang verhaal, leg je wel uit in de auto...tijd zat![]()
Hey, dat mag niet, jij moet wel komen, gaan we ff wat drinken daaroquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
He gaan de treinen nou zaterdag staken dan?
Goed kut want dan kan ik niet naar italia zandvoort.
Ja he als de trein niet gaat rijden kom ik niet lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, dat mag niet, jij moet wel komen, gaan we ff wat drinken daaro
MLquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja he als de trein niet gaat rijden kom ik niet lijkt me duidelijk![]()
En wat gaan we dan drinken?
Ze hebben daar geen sterke drank
Andere verplichtingen.. gaat niet lukken..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:33 schreef ook_gek het volgende:
BazzoS kom zaterdag ook naar zandvoort dan![]()
Bojo heeft het over de zomervakantie, dan zitten we 3weken lang bij elkaar, daar dus tijd zatquote:
Jammer voor jou, heeft een goede kennis van me een 308 GSTi waar ik zelf al eens mee heb mogen rijdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef ook_gek het volgende:
he wie weet is die kennis van me er wel mag jij voor het eerst in je leven in een Ferrari zitten![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou, heeft een goede kennis van me een 308 GSTi waar ik zelf al eens mee heb mogen rijden
Even kijken hoor het word zaterdag een kleine 30 graden. Dan ga ik met de ML of de peugeot van BADPLAATS scheveningen naar BADPLAATS zandvoort. Zal dat slim zijn denk je?quote:
Hoe denk je dat ik dat doe danquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]maar geen zwarte
![]()
[..]
Even kijken hoor het word zaterdag een kleine 30 graden. Dan ga ik met de ML of de peugeot van BADPLAATS scheveningen naar BADPLAATS zandvoort. Zal dat slim zijn denk je?
Nee ik denk het niet. Want heel nederland gaan naar scheveningen of zandvoort. En gezien het feit dat ik geen uren en uren in een file wil gaan staan pak ik de trein![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor jou, heeft een goede kennis van me een 308 GSTi waar ik zelf al eens mee heb mogen rijden
Beterquote:
bestaat kietelen qua uiterlijk ook al dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb op zandvoort mee mogen rijden in een 308 GTSI die licht gekieteld is qua prestatie,s
![]()
ja wel bij de les blijven he. Nieuwe ontwikkelinge moet je bij houdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
bestaat kietelen qua uiterlijk ook al dan?
Oké Mark, sorry Mark.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wel bij de les blijven he. Nieuwe ontwikkelinge moet je bij houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |