ja vind ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef BoJo het volgende:
ik vind het trouwens belachelijk dat ze die Poema neer willen schieten![]()
is ie eruit?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Back.
Het was blijkbaar mijn laatste afspraak.
Dus ik ben eindelijk van dat gebeugel af!
Ik ben niet zo snelquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef BoJo het volgende:
of...ik ben gewoon weer alleen gelaten hier![]()
ooohwquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, zelf gedaan.
.
Het was maar een gehemeltedingbeugelgeval.
heb je niks beters te doen netzoals ik?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel.
*drukt nu voortaan constant op F5*
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooohw
ik heb ooit slotjes met blauwe elastiekjes gehad![]()
Nu even niet neequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen netzoals ik?![]()
toen ze eruit gingen kreeg ik nog zo'n plastik blok met 3 mini ademgaatjes mee die ik snachts in moest houden. Na er in de eerste nacht bijna in gestikt te zijn had ik hem weggepleurt en zijn m'n tanden weer iets scheef gaan staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik nam altijd grijze zodat ze niet zo goed te zien waren.
Een blokjes/slotjesbeugel valt sowieso niet op hè![]()
Ik moet bekennen dat ik dat gehemelte ding misschien maar 3x in heb gehadquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ze eruit gingen kreeg ik nog zo'n plastik blok met 3 mini ademgaatjes mee die ik snachts in moest houden. Na er in de eerste nacht bijna in gestikt te zijn had ik hem weggepleurt en zijn m'n tanden weer iets scheef gaan staan![]()
die van mij zijn natuurlijk eigenwijsquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat gehemelte ding misschien maar 3x in heb gehad.
Maar me tanden blijven gewoon staan!
die zijn idd geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb alle cartoons van Fokke En Sukke gedownload, GE-WEL-DIG
dat is niet zo mooiquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef aKra het volgende:
Owja nog een mooi verhaal...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef aKra het volgende:
Owja nog een mooi verhaal, gisteren werd ik door een X5 die de afslag richting de parkeerplaats nam (vanaf de busbaan...) waar ik gewoon achteraan reed (vanaf de gewone weg) ging hij ineens voluit in ze achteruit en knalt hij even tegen mij op... Kerel komt uit Amsterdam en reed een X5 4.8iS (//M?) met dikke velgen/spoilers/uitlaten etc., en zeg maar de 'papieren' zaten in een Louis Vuitton tasje (je weet dus hoe laat het is) die hij helemaal niet bij zich had, geen rijbewijs noch groene kaart, vet stom want ik ben nu bang dat ik mijn geld niet te zien krijg, hij wilde het wel gewoon gaan betalen dus heb zijn adres, kenteken, telefoonnummer en handtekening op verzekeringformulier maar hij wilde snel weg, kan uiteindelijk dus wel me geld krijgen maar hij stond daar ook al te wapperen met ¤ 500 maar schadebedrijf zegt al zoiets van ¤ 1500Voicemail ingesproken en ga hem straks nog maar eens (geheim) bellen en zeggen dat ik me geld toch wel wil zien of dan wel de formulieren wil gaan opsturen.
wat voor auto is het ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:19 schreef aKra het volgende:
Had ik toch beter die ¤ 600 kunnen aannemen maar misschien betaald hij die ¤ 1500 ook wel contant?
Iemand auto kopen voor ¤ 1.750,- ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:55 schreef aKra het volgende:
Even kenteken van die sjap gecheckt die klopt, dus ik krijg zowieso me geld te zien
quote:
nieuwsgroepenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Fugie het volgende:
herman welke newsleecher heb jij ? Mijne pakt de serial maar niet
storm in een glas water dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij lag blijkbaar nog op mijn bed!
trilfunctie ook nog aan laten staan ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij lag blijkbaar nog op mijn bed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |