Ik ben dan ook heel ruim en leuk......of was het diep en leuk....quote:
Zou best kunnen, geen idee hoeveel van de [homo] bezoekers een auto hebben.....er zal vast heel wat te krikken zijn aan een auto...althans zo heb ik wel eens gehoord.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De rest ligt nog te krikken?
diep noch leuk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel ruim en leuk......of was het diep en leuk....![]()
![]()
We kunnen niet allemaal in een knappe auto rijdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee hoeveel van de [homo] bezoekers een auto hebben.....er zal vast heel wat te krikken zijn aan een auto...althans zo heb ik wel eens gehoord.....![]()
Werkelijk....het feit dat jij straks vrij bent en ik niet doet me helemaal niks hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef creno het volgende:
woohoooo
daar komt creno weer aangegild (mijn innerlijk zegt me nu op te houden want "je lijkt wel een wijf")
maar het is vandaag alweer de laatste dag voor mijn weekend/mini-vakantie.
when you have a kutbaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee meer het idee van 'jezus, taaim flaais".
Je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef creno het volgende:
woohoooo
daar komt creno weer aangegild (mijn innerlijk zegt me nu op te houden want "je lijkt wel een wijf")
maar het is vandaag alweer de laatste dag voor mijn weekend/mini-vakantie.
Ja ook goeiemorgen...quote:
grmpf... pas om acht uur hoor, en morgen moet ik er om 5 uur al weer uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Werkelijk....het feit dat jij straks vrij bent en ik niet doet me helemaal niks hoor.![]()
![]()
quote:
Thank God I have no kutbaan....quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik help het je niet hopen.
Same here. Ik ben zo brak als een monogaamheidsverklarig van een gemiddelde nicht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Thank God I have no kutbaan....
's Ochtens heb ik als de wekker gaat steeds het idee dat ik er net inlig.Typisch is dat!
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Same here. Ik ben zo brak als een monogaamheidsverklarig van een gemmiddelde nicht.
moet haast welquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik help het je niet hopen.
Op plastisch chirurgisch gebied kunnen ze tegenwoordig heel veel, dus wellicht is dat dan wel een optie voor je.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:59 schreef creno het volgende:
zal me toch eens wat meer gaan richten op mijn uiterlijke ik dan...
(ik heb niet gezopen...)
ik heb me geschoren, dat was weer even genoeg plastisch chirurgie voor vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Op plastisch chirurgisch gebied kunnen ze tegenwoordig heel veel, dus wellicht is dat dan wel een optie voor je.![]()
Slechte grap en zo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:58 schreef creno het volgende:
[..]
moet haast wel
ik dacht laatst nog, wat is mijn innerlijke ik toch SAAI....SAAJ...SAJ
Je gaat blubberlip bezoeken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:07 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh, zometeen maar naar het CWI
Dat zal tijd worden ook. luie lapzwans.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:13 schreef creno het volgende:
en ik ga werken
Dan kun je iig wel je hal witten door je brievenbus heen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je iig wel je hal witten door je brievenbus heen.
winkelenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga *nu* winkelen.
Dan weet ik zeker dat de MAW niet helemaal vol zit met breezerjongetjes.
helaas.. ze zijn opquote:
ja dat krijg je d'r nou van..quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
G*dverd*mme!! *zere bek heb*
houd je nou maar niet van de dommequote:
*mezelf van de domme houdt*quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
houd je nou maar niet van de domme![]()
Stom kuiken!quote:
Zou ik ook zeggen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Stom kuiken!
Nee, heb een aft op zo'n fantastisch plekje... en die krengen doen P I J N !!!
I don't use chewing gumquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen....
Maar iedereen op het [HOMO]-topic weet best wel waar pijn in je kaken van komt........te lang, teveel kauwgom eten tegelijk eten....daar zijn je kaakspieren gewoon niet op getraint....
mijn broer heeft ook vaak aftenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Stom kuiken!
Nee, heb een aft op zo'n fantastisch plekje... en die krengen doen P I J N !!!
Dat verbaast ons niks hoor.quote:
wellesquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aaah, ik heb niks gemist zie ik al.
Ik kan ze moeilijk door de internetverbinding heenproppen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zien
dan laat ik jou mijn nieuwe aanwinsten zien
foto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan ze moeilijk door de internetverbinding heenproppen.
van jou erin danquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga geen foto's maken van kleding.
Je bent in principe ook een financieel crimineel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben in staat om die hele WW-uitkering maar te laten schieten op het moment. Wat voelde ik me als een nummer behandeld zeg en die vragen op de aanvragen.... Je wordt gewoon behandeld als een halve crimineel
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent in principe ook een financieel crimineel.
nou wat een huilie ben je, die vragen vallen wel mee hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben in staat om die hele WW-uitkering maar te laten schieten op het moment. Wat voelde ik me als een nummer behandeld zeg en die vragen op de aanvragen.... Je wordt gewoon behandeld als een halve crimineel
Nou, er viel mij op dat er dus totaal geen tijd was voor vragen van mijn kant. Sowieso is mij niks uitgelegd nog. Er werd een inschrijving gemaakt, formulieren uitgedraaid, een boodschappenlijstje gemaakt en ik kon vertrekken, er is niet eens gevraagd of alles me duidelijk was! Die medewerkster stond gewoon op en liep zo weg, het is dat ik een hand uitstak, anders had ik niet eens een hand gekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou wat een huilie ben je, die vragen vallen wel mee hoor..![]()
Hai!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou wat een huilie ben je, die vragen vallen wel mee hoor..![]()
Zo lief is die poema niet hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
Heb je al naar de
poema
gezocht??
Jawel hij wilquote:
Euhmmm, liever niet hierheen hoor. Die poema wil mij dan gaan aanvallen, zeiden ze op het nieuwsquote:
Nou, jij zit toch op je balkonnetje met een kratjuh bieah?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmmm, liever niet hierheen hoor. Die poema wil mij dan gaan aanvallen, zeiden ze op het nieuws![]()
Ik drink niet, maar verder klinkt dat wel goed. Lief poesje!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jij zit toch op je balkonnetje met een kratjuh bieah?Dan brult hij, jij zit ontspannen en dan gooi je een kippenpootje naar beneden: klááár!!
Ja he?? En dan komt Blubberzwijn eraan op zijn fietsje met een zakje broodquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik drink niet, maar verder klinkt dat wel goed. Lief poesje!
Moet Blubber gewoon even een kooi om zijn fiets makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja he?? En dan komt Blubberzwijn eraan op zijn fietsje met een zakje brood
maarja, ik las dat als ze hem vinden, hij gedood wordt
Ach, geef het beestje een handje brokjes en hij doet niks meer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Moet Blubber gewoon even een kooi om zijn fiets maken
Ach wij werken dan net even iets anders denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, er viel mij op dat er dus totaal geen tijd was voor vragen van mijn kant. Sowieso is mij niks uitgelegd nog. Er werd een inschrijving gemaakt, formulieren uitgedraaid, een boodschappenlijstje gemaakt en ik kon vertrekken, er is niet eens gevraagd of alles me duidelijk was! Die medewerkster stond gewoon op en liep zo weg, het is dat ik een hand uitstak, anders had ik niet eens een hand gekregen.
Sollicitatieplicht? Ja, dat is even tussen neus en lippen door gezegd dat ik gemiddeld 1 keer per week moet solliciteren, maar er is weer niks uitgelegd over wat er onder sollicitatieplicht valt. Ik ben blij dat ik internet heb, want in die folder die erbij zit wordt eigenlijk alleen maar verwezen naar internet (je zal het maar niet hebben)
Sorry hoor, dat ik dan als een huilie overkom, maar ik had toch wel wat meer persoonlijkheid klantvriendelijkheid verwacht.
Ik wist het wel, je hebt toch een hart.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ach wij werken dan net even iets anders denk ik.
Eerst vragen we even naar de situatie van de klant, en laten we hem/haar even stoom afblazen. Dan leggen we kort uit wat we in dat gesprek doen. Vervolgens schrijven we de klant helemaal in (werkintake) en nemen we door wat voor werk hij zoekt, opleiding gedaan heeft, etc.
Dan is het nog een kwestie van de formulieren uitdraaien en goed uitleggen welk formulier waarvoor is, en ik omcirkel op de boodschappenlijst altijd wat voor die klant van toepassing is (omdat velen het niet helemaal snappen). En leg kort even uit hoe ze de formulieren in moeten vullen.
Daarna vertellen we nog wat we van de klant verwachten, sollicitatieplicht etc. en kijken we nog even of we vacatures voor hem hebben. En als laatste vragen we altijd of de klant nog iets wil weten (en geven we foldertje mee over de WW).
Ik vind het gek dat ze bij waar jij ook was (wageningen valt onder ede toch?) ze heel erg anders werken.. klanten lopen hier toch meestal wel tevreden weg..![]()
dat ik zo aardig doe staat totaal los van mijn persoonlijkheid hoor.. zo moet ik nu eenmaal zijn in de omgang met klantenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je hebt toch een hart.
Ok, je blijft een enorme eikel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat ik zo aardig doe staat totaal los van mijn persoonlijkheid hoor.. zo moet ik nu eenmaal zijn in de omgang met klanten
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ok, je blijft een enorme eikel.
Je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.
Me too, but that's because of the building around here...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:11 schreef Cybart het volgende:
I Smell A Mark
ja, dan valt zoiets ff zwaar kut op je dak jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat irritant is, als niemand je ooit iets vertelt!
<verhaal>
op een soortgelijke manier werd me dus ook verteld dat ze uitzaaiingen had een tijdje terug.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef Cybart het volgende:
ja, dan valt zoiets ff zwaar kut op je dak ja
en als je er dan wat van zegt dat je ook graag van dat soort dingen op de hoogte gehouden wilt worden houden ze dat ook slechts een weekje volquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op een soortgelijke manier werd me dus ook verteld dat ze uitzaaiingen had een tijdje terug.
"Wie was dat?"
"Oma.
"Wat had ze te melden?"
"Ze heeft uitzaaiingen."
"...!"
gaode gai noew fretuh?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:24 schreef Cybart het volgende:
ej, doar hedde die'n blaauwe...
en naw schaften
pfft niet eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
en als je er dan wat van zegt dat je ook graag van dat soort dingen op de hoogte gehouden wilt worden houden ze dat ook slechts een weekje vol
druk!!!! maar na vrijdag ben ik vrij ende klaar!!!! alleen nog wat minor tentamentjes maar die boeien niet!!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef Cybart het volgende:
zie je wel dat ik wat rook
die laat je dan toch wel sponseren he...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pfft niet eens
Tjah, zo is het nu eenmaal, daar kunnen we niets aan doen, en het is heus niet erg dat ze in het ziekenhuis moet blijven vanavond, dat is alleen maar beter. Tussen de telefoon gesprekken door probeer ik nog een vriendelijk verzoek in te dienen dat er wat mij betreft toch echt wel wat meer emotie in mag komen, al is het maar doen alsof, het zou mij gerust stellen om te weten dat mensen niet zo akelig droog kunnen doen over een situatie die het misschien nog geen jaar zal duren.
ok je kunt het niet tegenhouden, maar moet het dan zo... gewoontjes worden behandeld.
Ik zie jarenlange therapie in het verschiet liggen.
Ventjequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
!
Ja met mij ook alles wel goed hoor
Eindelijk weer wat rustiger sinds deze week
En strakkies uit eten![]()
De rest van de week ben ik wel bereikbaar hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ventje
hoe was het bij je schoonouders geweest????
maar ik hoef dus vanavond niet te bellen... daar gaat mn goede plan...
en ik ben mn fanta couch kwijt![]()
professor barabas heeft een product gemaakt wat ook door de mensheid te gebruiken isquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koffiezet-apparaten (snelfilter)
't Water gaat van rechts, door de bodem, naar links..
je bent gewoon door de keuring heen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
De rest van de week ben ik wel bereikbaar hoor
En ja bij m'n schoonouders was het gezellig afgelopen maandag, ik mag terugkomen
Nou, erg practisch is ie nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:05 schreef Cybart het volgende:
professor barabas heeft een product gemaakt wat ook door de mensheid te gebruiken is
het telefoon principe..... "kun je er ook mee bellen"quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, erg practisch is ie niet.
Maar het gaat erom dat ie er leuk uitziet..
En morgenochtend de timer-functie gebruiken..
Eigenlijk moet je er dan nog een senseo bij hebben om effe snel één kopje te zetten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:08 schreef Cybart het volgende:
het telefoon principe..... "kun je er ook mee bellen"
kijk dit koffie zet apparaat":
het pompt water van links naar rechts...
heeft een timer functie...
maar of ie fatsoenlijk koffie zet?
jongens met senseo zijn net zoals die met witte sokkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er dan nog een senseo bij hebben om effe snel één kopje te zetten..
Steekpenningen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent gewoon door de keuring heen....
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Gewoon mezelf zijn, zonder stoutquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent gewoon door de keuring heen....
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Mja, eigenlijk wil ik weigeren zo'n Senseo te kopen, puur omdat iedereen al zo'n ding heeft...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef Cybart het volgende:
jongens met senseo zijn net zoals die met witte sokken
En als je lekkere koffiel wil zal ik de aanschaf ook maar even overdenken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wil ik weigeren zo'n Senseo te kopen, puur omdat iedereen al zo'n ding heeft....
Waar zet jij dan voor jezelf koffie mee?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als je lekkere koffiel wil zal ik de aanschaf ook maar even overdenken.
Ik drink uitsluitend expresso.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar zet jij dan voor jezelf koffie mee?
Dat heet aardappelpureequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooo.. wat een ranzige aardappels hadden we vandaag.. leek wel pap
Daar ben ik dus niet zo dol op.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik drink uitsluitend expresso.
Koffie uit een volautomaat is meestal goor ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet zo dol op.
Heb liever een flinke mok gewone koffie.
Vind restaurant-koffie uit ingewikkelde apparaten meestal ook vrij goor.
les 1: vraag dat soort dingen nooit, want je krijgt nooit een antwoord dat je bevaltquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:58 schreef keizerpinguin het volgende:
dat was weer lang geleden heb drukke dagen gehad hebben jullie me gemist?!
like i care........ weet ik gelijk waar ik aan toe ben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
les 1: vraag dat soort dingen nooit, want je krijgt nooit een antwoord dat je bevalt
Zo klinkt het ook precies als ik me had voorgesteld. Er wordt gewoon rustig de tijd genomen voor je. En je kunt rustig je vragen beantwoorden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ach wij werken dan net even iets anders denk ik.
Eerst vragen we even naar de situatie van de klant, en laten we hem/haar even stoom afblazen. Dan leggen we kort uit wat we in dat gesprek doen. Vervolgens schrijven we de klant helemaal in (werkintake) en nemen we door wat voor werk hij zoekt, opleiding gedaan heeft, etc.
Dan is het nog een kwestie van de formulieren uitdraaien en goed uitleggen welk formulier waarvoor is, en ik omcirkel op de boodschappenlijst altijd wat voor die klant van toepassing is (omdat velen het niet helemaal snappen). En leg kort even uit hoe ze de formulieren in moeten vullen.
Daarna vertellen we nog wat we van de klant verwachten, sollicitatieplicht etc. en kijken we nog even of we vacatures voor hem hebben. En als laatste vragen we altijd of de klant nog iets wil weten (en geven we foldertje mee over de WW).
Ik vind het gek dat ze bij waar jij ook was (wageningen valt onder ede toch?) ze heel erg anders werken.. klanten lopen hier toch meestal wel tevreden weg..![]()
Die heeft een paar sokken in zijn broek...quote:
jaloers?!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft een paar sokken in zijn broek...
Jaquote:
Die bobbel ziet er idd niet echt waarheidsgetrouw uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft een paar sokken in zijn broek...
oeh! Een geile foeballer!quote:
Zeg Beav, jij als ervaringsdeskundige, althans, dat neem ik gemakshalve maar even aan vind jij ook niet dat die bobbel er wel erg amorf uitziet?quote:
Hier zal ik verder maar niet op in gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg Beav, jij als ervaringsdeskundige, althans, dat neem ik gemakshalve maar even aan
Het is erg euhm.. tsja.. bobbelig.quote:vind jij ook niet dat die bobbel er wel erg amorf uitziet?.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef Cazman het volgende:
System of a down
typische plorkquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Niet dat ie lelijk is ofzo, maar toch. 'k Zou er niet naast willen liggen.
Gelukkig zal dat wederzijds zijn..
Zekers. Lang geleden dat ik wat van ze heb gehoord. De nieuwe van Static-X klinkt ook weer erg goedquote:
Wat ben je spits vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Van zo'n bobbel moet je geen punt maken.
hij is vandaag pas uit in de VS. 't duurt nog wel effe wanneer ie in Europa isquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Prego het volgende:
ze waren laatst hier in Lyon, BRILJANT optreden!! zoals altijd eigenlijk wel
die van Static-X heb ik nog niet gehoord, die kon ik hier nog niet vinden, lang leve de Virgin Megastore
dat vind ik zooooo irritant altijd. maar ja aan de andere kant ben ik ook weer niet fan genoeg om hem daar te bestellen. dat betreft is frankrijk ook klote, hier lopen ze vaak erg achter qua muziekquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
hij is vandaag pas uit in de VS. 't duurt nog wel effe wanneer ie in Europa is
Da's wel kut ja. Ik denk dat de cd pas hier is over een maandje of 2quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vind ik zooooo irritant altijd. maar ja aan de andere kant ben ik ook weer niet fan genoeg om hem daar te bestellen. dat betreft is frankrijk ook klote, hier lopen ze vaak erg achter qua muziek
hallo anne_chris? ben je nieuw??!! even lijstje invullen he!!! zie eerste post in het toppic!!!quote:
jij feauteau-spam-heaumeau jij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:18 schreef keizerpinguin het volgende:
ben ik dan de enige die hier nog post?!
nee, ik ben oudquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo anne_chris? ben je nieuw??!! even lijstje invullen he!!! zie eerste post in het toppic!!!
dan verwacht ik hem hier over 4 maanden welquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's wel kut ja. Ik denk dat de cd pas hier is over een maandje of 2
Hoi!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
nee, ik ben oud![]()
een fossiel
en geen homo, behalve in de zin dan dat ik alleen op mannen val
Hoi hoi! Lekker gewerkt vandaag? Sinds ik weet waar jij werkt moet ik steeds aan je denken als jullie Belgische kantoor ons beltquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
nee, ik ben oud![]()
een fossiel
en geen homo, behalve in de zin dan dat ik alleen op mannen val
Nee, ze wijzigen nogal vaak, maar ze kunnen nog niet alles zelf, dus dan bellen ze weer hoe het ook weer moest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:32 schreef anne_Chris het volgende:
Nou het gaat dus super goed met mij! Fulltime werken valt tegen, is lastig met het gezinnetje erbij, maar nog steeds stikverliefd enzo. Dus mij hoor je niet!
Ik lurk wel af en toe hoor, maar kan op m'n werk eigenlijk niet posten helaas.
@Tech: moeten ze zo vaak bellen omdat 't niet deugt ofzo? Toch leuk om weer te zien hoe klein de wereld is
Als ik er zo uit zou zien, zou ik ook wel naar de sauna durven ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef keizerpinguin het volgende:
zo wil ik ook wel naar de sauna!!!!
[afbeelding]
woehoe
![]()
![]()
Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn werknaamquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef anne_Chris het volgende:
Wil je verklappen hoe het bedrijf heet waar je voor werkt? Ik krijg ook met steeds meer ict te maken (wegens deels veranderd van functie).
Dr Diabolo was je toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:39 schreef tech het volgende:
Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn werknaam
en dan had ik nog verboden zulke foto's van mij te nemenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Wat een... artistieke fotoos toch weer hier.
Dan moet je er ook niet zo ondeugend bij gaan liggen Bartje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan had ik nog verboden zulke foto's van mij te nemen
Ehm... kunstje?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hell yeah!.
Doe nog 's dat kunstje?
Mr Mistoffelees?quote:
Diaree!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Spontane leegloop?
Wie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef Cybart het volgende:
geile ex-gedetineerde Vincent is weer op tv *kwijl*
bij gebrek aan kijkers voor hun nieuwe serie heeft Net 5 besloten Jamie's Kitchen Amsterdam in de rerun te gooienquote:
Oh dat. Met al die opgeschoten jeugd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij gebrek aan kijkers voor hun nieuwe serie heeft Net 5 besloten Jamie's Kitchen Amsterdam in de rerun te gooien
(wat ik dan weer behoordlijk hypocriet vind omdat ze de nieuwe serie J.K.A. niet willen hebben)
je plaatje zit onderstebovenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh dat. Met al die opgeschoten jeugd.
jeps...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh dat. Met al die opgeschoten jeugd.
Beavje!quote:
quote:Lisan - I hope your wish came true, mine betrayed me.. het komt goed shann sure thing mijn nieuwe foontje onderweg !!!! zegt:
maar wacht ff ik hoor mn mac kroket aankomen
zal zo een screenshotje makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beavje!
*zapt snel naar Net5 voor Vincent*Pauze. Fotoos, Bartje?
Dat is Charlie Brown, bladgroente.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
Ik word gek van al die snoopy-baasjes avatars
Nog niet, het staat echter wel op de planning..hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps...
heb jij er eigenlijk al gegeten?
just a questionquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog niet, het staat echter wel op de planning..hoezo?
Ik dacht heel even dat jij er de chef geworden was.quote:
ja, omdat ik toch niets beters te doen had...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij er de chef geworden was.
Ik dacht dat jij juist heel erg goed bent met opstandige jongens?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, omdat ik toch niets beters te doen had...
kinkyquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist heel erg goed bent met opstandige jongens?
die heeft inmiddels weer mijn msn naam gehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zat er in dat programma niet een persoon waarvan ik tot de dag van vandaag niet weet of het een jongen of een meisje is?
Lang leve de herhalingen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, half 11 al.
Heb je dat ding dan los liggen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heeft inmiddels weer mijn msn naam gehaald
neuh, dat niet... maar het was bij ons in de klas toch wel de favo persoon van JKAquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je dat ding dan los liggen?
Omdat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat niet... maar het was bij ons in de klas toch wel de favo persoon van JKA
Nou laten we zeggen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef LeBeau het volgende:
Zaten er eigenlijk nog meer leuke jongens in naast Vincent? Ik kan me vaag zo iets herinneren maar ik kan me geen namen of gezichten voor de geest halen. Misschien toch maar eens gaan kijken deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
"het" houding, "het" praten, "het" opzich...quote:
Het schept iig wel een band.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
"het" houding, "het" praten, "het" opzich...
we hadden "het" ook meteen al aan een klasgenoot gekoppeld. en beweerde dat "het" d'r/z'n kind van hem afkomstig was.... (ja ik weet het zeer hoog niveau enzo allemaal)
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen....Je had me ook gewoon in de waan kunnen laten, want ik weet nu al dat ik toch niet ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Kreator het volgende:
Ik snap het niet.
Ik ben een echte party pooper.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je had me ook gewoon in de waan kunnen laten, want ik weet nu al dat ik toch niet ga kijken.![]()
dat wel... ik voelde me meteen thuis tussen de pubersquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het schept iig wel een band.
Altijd fijn om te weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben een echte party pooper.
ach op sommige momenten moet je je even verlagen, maar dan is het opeens wel heel erg gezellig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wel... ik voelde me meteen thuis tussen de pubers
vooral op de momenten dat de lerares zich niet beseft wat ze tegen puberjongens zegt op het moment... wacht....situatieschetsquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ach op sommige momenten moet je je even verlagen, maar dan is het opeens wel heel erg gezellig.
Is dat zo vervelend dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik neem een knipnicht erbij als minnaar, dan hoef ik iig noooit meer naar de kapper.
dat knip kon ik nog inkomen... maar dat nicht...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik neem een knipnicht erbij als minnaar, dan hoef ik iig noooit meer naar de kapper.
Ik ga of te vaak heen, wat me bakken met geld kost of te weinig wat tot gevolg heeft dat ik op een gegeven moment voor lul loop.quote:
Ik ken geen homosexuele kappers die niet nichterig zijn.... en mijn kapper is hetero.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat knip kon ik nog inkomen... maar dat nicht...
je stelt me teleur!
OMG, dat is britse humor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooral op de momenten dat de lerares zich niet beseft wat ze tegen puberjongens zegt op het moment... wacht....situatieschets
klasgenoot heeft het mobieltje van de lerares
Cybart: "let op dadelijk gaat ie al je smsjes lezen en foto's kijken"
Lerares: "nee, alleen mn poes staat er in"
ja en dat was nog weeeeeken lang gezellig...
inmiddels weten we dat haar poes Toet heet, en haar man er niet vaak mee speelt
een oud buurjongen van me is kapper (paar prijzen al meegewonnen enzo).... rasechte nicht.... maar hij heeft een vriendin ...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken geen homosexuele kappers die niet nichterig zijn.... en mijn kapper is hetero.
Thank god.
Ah, jij hebt ook Are You Being Served gekeken.quote:
Ik ben al zo'n 2 jaar niet geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga of te vaak heen, wat me bakken met geld kost of te weinig wat tot gevolg heeft dat ik op een gegeven moment voor lul loop.
Dat zien we ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 2 jaar niet geweest..
Ik geloof je direct, voor mij is pacman nog te moeilijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef Weemz het volgende:
Tralala... Prince of Persia is nog best moeilijk op de PS2...
Er zaten gewoon een paar leukerdjes tussen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een viespeuk Vlarp.
Als die jongens dat zouden weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zaten gewoon een paar leukerdjes tussen!
Boeiendquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als die jongens dat zouden weten.
Wacht maar tot ze met hun spikes op je gaan lopen trappen. Dan piep je wel anders.quote:
Geil..quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze met hun spikes op je gaan lopen trappen. Dan piep je wel anders.
Wat lief.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Boodschap van een oude bekende via mij dorgegeven:
Jullie zijn allemaal neukcavia's ...
Niet mijn mening enzo..
Ik ruik blond.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Niet mijn mening enzo..
quote:Bree: "George, do you have an erection?"
George: "I’m sorry."
Bree: "What on earth?"
George: "You were blowing on my ear."
Bree: "I was teasing you."
George: "Exactly."
Blond19 aka Olaf aka DP?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Niet mijn mening enzo..
tegenwoordig moet je als volwassene opletten dat er toen al een hoog cute-heids factor inzat....quote:
Volgens mij probeer ik een snelbinder over een tas heen te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
vraag me nu wel af (ja ik heb net even 15.jpg bekeken) wat je eigenlijk aan het pakken bent?
je eerste dag op de middelbare schoolquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij probeer ik een snelbinder over een tas heen te doen.
Och, jij zit tegenwoordig weer verplicht op puber niveau, dus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je als volwassene opletten dat er toen al een hoog cute-heids factor inzat....
dus dat zal ik dan ook maar niet zeggen
Nee, volgens mij zat ik er alweer wat jaartjes op, die tas is namelijk de opvolger van de andere 14 die ik er gesloopt heb.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
je eerste dag op de middelbare school
quote:
dan mag het mischien inderdaad weer welquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och, jij zit tegenwoordig weer verplicht op puber niveau, dus.
Misschien heeft ie nu last van Jong Oranje gevoelens. Je weet maar nooit.quote:
je was een duur kind!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zat ik er alweer wat jaartjes op, die tas is namelijk de opvolger van de andere 14 die ik er gesloopt heb.
zoek de verschillen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan mag het mischien inderdaad weer wel
[afbeelding]
de enige rede waarom ik vrolijk was is het pindarotsje
de trui is door een tante van me gebreid en met deze foto heb ik nog in een of ander brei-blad gestaan
als ik die kop zie twijfel ik nu eigenlijk of ik het zelf wel ben... of dat dat jochie ooit overleden is, en ik er voor in de plaats geleased ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |