Me too, but that's because of the building around here...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:11 schreef Cybart het volgende:
I Smell A Mark
ja, dan valt zoiets ff zwaar kut op je dak jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat irritant is, als niemand je ooit iets vertelt!
<verhaal>
op een soortgelijke manier werd me dus ook verteld dat ze uitzaaiingen had een tijdje terug.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef Cybart het volgende:
ja, dan valt zoiets ff zwaar kut op je dak ja
en als je er dan wat van zegt dat je ook graag van dat soort dingen op de hoogte gehouden wilt worden houden ze dat ook slechts een weekje volquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op een soortgelijke manier werd me dus ook verteld dat ze uitzaaiingen had een tijdje terug.
"Wie was dat?"
"Oma.
"Wat had ze te melden?"
"Ze heeft uitzaaiingen."
"...!"
gaode gai noew fretuh?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:24 schreef Cybart het volgende:
ej, doar hedde die'n blaauwe...
en naw schaften
pfft niet eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
en als je er dan wat van zegt dat je ook graag van dat soort dingen op de hoogte gehouden wilt worden houden ze dat ook slechts een weekje vol
druk!!!! maar na vrijdag ben ik vrij ende klaar!!!! alleen nog wat minor tentamentjes maar die boeien niet!!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef Cybart het volgende:
zie je wel dat ik wat rook
die laat je dan toch wel sponseren he...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pfft niet eens
Tjah, zo is het nu eenmaal, daar kunnen we niets aan doen, en het is heus niet erg dat ze in het ziekenhuis moet blijven vanavond, dat is alleen maar beter. Tussen de telefoon gesprekken door probeer ik nog een vriendelijk verzoek in te dienen dat er wat mij betreft toch echt wel wat meer emotie in mag komen, al is het maar doen alsof, het zou mij gerust stellen om te weten dat mensen niet zo akelig droog kunnen doen over een situatie die het misschien nog geen jaar zal duren.
ok je kunt het niet tegenhouden, maar moet het dan zo... gewoontjes worden behandeld.
Ik zie jarenlange therapie in het verschiet liggen.
Ventjequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
!
Ja met mij ook alles wel goed hoor
Eindelijk weer wat rustiger sinds deze week
En strakkies uit eten![]()
De rest van de week ben ik wel bereikbaar hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ventje
hoe was het bij je schoonouders geweest????
maar ik hoef dus vanavond niet te bellen... daar gaat mn goede plan...
en ik ben mn fanta couch kwijt![]()
professor barabas heeft een product gemaakt wat ook door de mensheid te gebruiken isquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koffiezet-apparaten (snelfilter)
't Water gaat van rechts, door de bodem, naar links..
je bent gewoon door de keuring heen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
De rest van de week ben ik wel bereikbaar hoor
En ja bij m'n schoonouders was het gezellig afgelopen maandag, ik mag terugkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |