Wacht maar tot ze met hun spikes op je gaan lopen trappen. Dan piep je wel anders.quote:
Geil..quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze met hun spikes op je gaan lopen trappen. Dan piep je wel anders.
Wat lief.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Boodschap van een oude bekende via mij dorgegeven:
Jullie zijn allemaal neukcavia's ...
Niet mijn mening enzo..
Ik ruik blond.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Niet mijn mening enzo..
quote:Bree: "George, do you have an erection?"
George: "I’m sorry."
Bree: "What on earth?"
George: "You were blowing on my ear."
Bree: "I was teasing you."
George: "Exactly."
Blond19 aka Olaf aka DP?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Niet mijn mening enzo..
tegenwoordig moet je als volwassene opletten dat er toen al een hoog cute-heids factor inzat....quote:
Volgens mij probeer ik een snelbinder over een tas heen te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
vraag me nu wel af (ja ik heb net even 15.jpg bekeken) wat je eigenlijk aan het pakken bent?
je eerste dag op de middelbare schoolquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij probeer ik een snelbinder over een tas heen te doen.
Och, jij zit tegenwoordig weer verplicht op puber niveau, dus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je als volwassene opletten dat er toen al een hoog cute-heids factor inzat....
dus dat zal ik dan ook maar niet zeggen
Nee, volgens mij zat ik er alweer wat jaartjes op, die tas is namelijk de opvolger van de andere 14 die ik er gesloopt heb.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
je eerste dag op de middelbare school
quote:
dan mag het mischien inderdaad weer welquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och, jij zit tegenwoordig weer verplicht op puber niveau, dus.
Misschien heeft ie nu last van Jong Oranje gevoelens. Je weet maar nooit.quote:
je was een duur kind!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zat ik er alweer wat jaartjes op, die tas is namelijk de opvolger van de andere 14 die ik er gesloopt heb.
zoek de verschillen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan mag het mischien inderdaad weer wel
[afbeelding]
de enige rede waarom ik vrolijk was is het pindarotsje
de trui is door een tante van me gebreid en met deze foto heb ik nog in een of ander brei-blad gestaan
als ik die kop zie twijfel ik nu eigenlijk of ik het zelf wel ben... of dat dat jochie ooit overleden is, en ik er voor in de plaats geleased ben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |