Ik ben een echte party pooper.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je had me ook gewoon in de waan kunnen laten, want ik weet nu al dat ik toch niet ga kijken.![]()
dat wel... ik voelde me meteen thuis tussen de pubersquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het schept iig wel een band.
Altijd fijn om te weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben een echte party pooper.
ach op sommige momenten moet je je even verlagen, maar dan is het opeens wel heel erg gezellig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wel... ik voelde me meteen thuis tussen de pubers
vooral op de momenten dat de lerares zich niet beseft wat ze tegen puberjongens zegt op het moment... wacht....situatieschetsquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ach op sommige momenten moet je je even verlagen, maar dan is het opeens wel heel erg gezellig.
Is dat zo vervelend dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik neem een knipnicht erbij als minnaar, dan hoef ik iig noooit meer naar de kapper.
dat knip kon ik nog inkomen... maar dat nicht...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik neem een knipnicht erbij als minnaar, dan hoef ik iig noooit meer naar de kapper.
Ik ga of te vaak heen, wat me bakken met geld kost of te weinig wat tot gevolg heeft dat ik op een gegeven moment voor lul loop.quote:
Ik ken geen homosexuele kappers die niet nichterig zijn.... en mijn kapper is hetero.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat knip kon ik nog inkomen... maar dat nicht...
je stelt me teleur!
OMG, dat is britse humor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooral op de momenten dat de lerares zich niet beseft wat ze tegen puberjongens zegt op het moment... wacht....situatieschets
klasgenoot heeft het mobieltje van de lerares
Cybart: "let op dadelijk gaat ie al je smsjes lezen en foto's kijken"
Lerares: "nee, alleen mn poes staat er in"
ja en dat was nog weeeeeken lang gezellig...
inmiddels weten we dat haar poes Toet heet, en haar man er niet vaak mee speelt
een oud buurjongen van me is kapper (paar prijzen al meegewonnen enzo).... rasechte nicht.... maar hij heeft een vriendin ...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken geen homosexuele kappers die niet nichterig zijn.... en mijn kapper is hetero.
Thank god.
Ah, jij hebt ook Are You Being Served gekeken.quote:
Ik ben al zo'n 2 jaar niet geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga of te vaak heen, wat me bakken met geld kost of te weinig wat tot gevolg heeft dat ik op een gegeven moment voor lul loop.
Dat zien we ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 2 jaar niet geweest..
Ik geloof je direct, voor mij is pacman nog te moeilijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef Weemz het volgende:
Tralala... Prince of Persia is nog best moeilijk op de PS2...
Er zaten gewoon een paar leukerdjes tussen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een viespeuk Vlarp.
Als die jongens dat zouden weten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zaten gewoon een paar leukerdjes tussen!
Boeiendquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als die jongens dat zouden weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |