Dat is Charlie Brown, bladgroente.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
Ik word gek van al die snoopy-baasjes avatars
Nog niet, het staat echter wel op de planning..hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps...
heb jij er eigenlijk al gegeten?
just a questionquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog niet, het staat echter wel op de planning..hoezo?
Ik dacht heel even dat jij er de chef geworden was.quote:
ja, omdat ik toch niets beters te doen had...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij er de chef geworden was.
Ik dacht dat jij juist heel erg goed bent met opstandige jongens?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, omdat ik toch niets beters te doen had...
kinkyquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist heel erg goed bent met opstandige jongens?
die heeft inmiddels weer mijn msn naam gehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zat er in dat programma niet een persoon waarvan ik tot de dag van vandaag niet weet of het een jongen of een meisje is?
Lang leve de herhalingen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, half 11 al.
Heb je dat ding dan los liggen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heeft inmiddels weer mijn msn naam gehaald
neuh, dat niet... maar het was bij ons in de klas toch wel de favo persoon van JKAquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je dat ding dan los liggen?
Omdat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat niet... maar het was bij ons in de klas toch wel de favo persoon van JKA
Nou laten we zeggen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef LeBeau het volgende:
Zaten er eigenlijk nog meer leuke jongens in naast Vincent? Ik kan me vaag zo iets herinneren maar ik kan me geen namen of gezichten voor de geest halen. Misschien toch maar eens gaan kijken deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
"het" houding, "het" praten, "het" opzich...quote:
Het schept iig wel een band.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
"het" houding, "het" praten, "het" opzich...
we hadden "het" ook meteen al aan een klasgenoot gekoppeld. en beweerde dat "het" d'r/z'n kind van hem afkomstig was.... (ja ik weet het zeer hoog niveau enzo allemaal)
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen....Je had me ook gewoon in de waan kunnen laten, want ik weet nu al dat ik toch niet ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Kreator het volgende:
Ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |