hij is vandaag pas uit in de VS. 't duurt nog wel effe wanneer ie in Europa isquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Prego het volgende:
ze waren laatst hier in Lyon, BRILJANT optreden!! zoals altijd eigenlijk wel
die van Static-X heb ik nog niet gehoord, die kon ik hier nog niet vinden, lang leve de Virgin Megastore
dat vind ik zooooo irritant altijd. maar ja aan de andere kant ben ik ook weer niet fan genoeg om hem daar te bestellen. dat betreft is frankrijk ook klote, hier lopen ze vaak erg achter qua muziekquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
hij is vandaag pas uit in de VS. 't duurt nog wel effe wanneer ie in Europa is
Da's wel kut ja. Ik denk dat de cd pas hier is over een maandje of 2quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vind ik zooooo irritant altijd. maar ja aan de andere kant ben ik ook weer niet fan genoeg om hem daar te bestellen. dat betreft is frankrijk ook klote, hier lopen ze vaak erg achter qua muziek
hallo anne_chris? ben je nieuw??!! even lijstje invullen he!!! zie eerste post in het toppic!!!quote:
jij feauteau-spam-heaumeau jij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:18 schreef keizerpinguin het volgende:
ben ik dan de enige die hier nog post?!
nee, ik ben oudquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo anne_chris? ben je nieuw??!! even lijstje invullen he!!! zie eerste post in het toppic!!!
dan verwacht ik hem hier over 4 maanden welquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's wel kut ja. Ik denk dat de cd pas hier is over een maandje of 2
Hoi!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
nee, ik ben oud![]()
een fossiel
en geen homo, behalve in de zin dan dat ik alleen op mannen val
Hoi hoi! Lekker gewerkt vandaag? Sinds ik weet waar jij werkt moet ik steeds aan je denken als jullie Belgische kantoor ons beltquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
nee, ik ben oud![]()
een fossiel
en geen homo, behalve in de zin dan dat ik alleen op mannen val
Nee, ze wijzigen nogal vaak, maar ze kunnen nog niet alles zelf, dus dan bellen ze weer hoe het ook weer moest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:32 schreef anne_Chris het volgende:
Nou het gaat dus super goed met mij! Fulltime werken valt tegen, is lastig met het gezinnetje erbij, maar nog steeds stikverliefd enzo. Dus mij hoor je niet!
Ik lurk wel af en toe hoor, maar kan op m'n werk eigenlijk niet posten helaas.
@Tech: moeten ze zo vaak bellen omdat 't niet deugt ofzo? Toch leuk om weer te zien hoe klein de wereld is
Als ik er zo uit zou zien, zou ik ook wel naar de sauna durven ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef keizerpinguin het volgende:
zo wil ik ook wel naar de sauna!!!!
[afbeelding]
woehoe
![]()
![]()
Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn werknaamquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef anne_Chris het volgende:
Wil je verklappen hoe het bedrijf heet waar je voor werkt? Ik krijg ook met steeds meer ict te maken (wegens deels veranderd van functie).
Dr Diabolo was je toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:39 schreef tech het volgende:
Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn werknaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |