Nou, erg practisch is ie nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:05 schreef Cybart het volgende:
professor barabas heeft een product gemaakt wat ook door de mensheid te gebruiken is
het telefoon principe..... "kun je er ook mee bellen"quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, erg practisch is ie niet.
Maar het gaat erom dat ie er leuk uitziet..
En morgenochtend de timer-functie gebruiken..
Eigenlijk moet je er dan nog een senseo bij hebben om effe snel één kopje te zetten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:08 schreef Cybart het volgende:
het telefoon principe..... "kun je er ook mee bellen"
kijk dit koffie zet apparaat":
het pompt water van links naar rechts...
heeft een timer functie...
maar of ie fatsoenlijk koffie zet?
jongens met senseo zijn net zoals die met witte sokkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er dan nog een senseo bij hebben om effe snel één kopje te zetten..
Steekpenningen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent gewoon door de keuring heen....
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Gewoon mezelf zijn, zonder stoutquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent gewoon door de keuring heen....
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Mja, eigenlijk wil ik weigeren zo'n Senseo te kopen, puur omdat iedereen al zo'n ding heeft...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef Cybart het volgende:
jongens met senseo zijn net zoals die met witte sokken
En als je lekkere koffiel wil zal ik de aanschaf ook maar even overdenken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wil ik weigeren zo'n Senseo te kopen, puur omdat iedereen al zo'n ding heeft....
Waar zet jij dan voor jezelf koffie mee?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als je lekkere koffiel wil zal ik de aanschaf ook maar even overdenken.
Ik drink uitsluitend expresso.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar zet jij dan voor jezelf koffie mee?
Dat heet aardappelpureequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooo.. wat een ranzige aardappels hadden we vandaag.. leek wel pap
Daar ben ik dus niet zo dol op.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik drink uitsluitend expresso.
Koffie uit een volautomaat is meestal goor ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet zo dol op.
Heb liever een flinke mok gewone koffie.
Vind restaurant-koffie uit ingewikkelde apparaten meestal ook vrij goor.
les 1: vraag dat soort dingen nooit, want je krijgt nooit een antwoord dat je bevaltquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:58 schreef keizerpinguin het volgende:
dat was weer lang geleden heb drukke dagen gehad hebben jullie me gemist?!
like i care........ weet ik gelijk waar ik aan toe ben!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
les 1: vraag dat soort dingen nooit, want je krijgt nooit een antwoord dat je bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |