helaas.. ze zijn opquote:
ja dat krijg je d'r nou van..quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
G*dverd*mme!! *zere bek heb*
houd je nou maar niet van de dommequote:
*mezelf van de domme houdt*quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
houd je nou maar niet van de domme![]()
Stom kuiken!quote:
Zou ik ook zeggen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Stom kuiken!
Nee, heb een aft op zo'n fantastisch plekje... en die krengen doen P I J N !!!
I don't use chewing gumquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen....
Maar iedereen op het [HOMO]-topic weet best wel waar pijn in je kaken van komt........te lang, teveel kauwgom eten tegelijk eten....daar zijn je kaakspieren gewoon niet op getraint....
mijn broer heeft ook vaak aftenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Stom kuiken!
Nee, heb een aft op zo'n fantastisch plekje... en die krengen doen P I J N !!!
Dat verbaast ons niks hoor.quote:
wellesquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aaah, ik heb niks gemist zie ik al.
Ik kan ze moeilijk door de internetverbinding heenproppen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zien
dan laat ik jou mijn nieuwe aanwinsten zien
foto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan ze moeilijk door de internetverbinding heenproppen.
van jou erin danquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga geen foto's maken van kleding.
Je bent in principe ook een financieel crimineel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben in staat om die hele WW-uitkering maar te laten schieten op het moment. Wat voelde ik me als een nummer behandeld zeg en die vragen op de aanvragen.... Je wordt gewoon behandeld als een halve crimineel
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent in principe ook een financieel crimineel.
nou wat een huilie ben je, die vragen vallen wel mee hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben in staat om die hele WW-uitkering maar te laten schieten op het moment. Wat voelde ik me als een nummer behandeld zeg en die vragen op de aanvragen.... Je wordt gewoon behandeld als een halve crimineel
Nou, er viel mij op dat er dus totaal geen tijd was voor vragen van mijn kant. Sowieso is mij niks uitgelegd nog. Er werd een inschrijving gemaakt, formulieren uitgedraaid, een boodschappenlijstje gemaakt en ik kon vertrekken, er is niet eens gevraagd of alles me duidelijk was! Die medewerkster stond gewoon op en liep zo weg, het is dat ik een hand uitstak, anders had ik niet eens een hand gekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou wat een huilie ben je, die vragen vallen wel mee hoor..![]()
Hai!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou wat een huilie ben je, die vragen vallen wel mee hoor..![]()
Zo lief is die poema niet hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
Heb je al naar de
poema
gezocht??
Jawel hij wilquote:
Euhmmm, liever niet hierheen hoor. Die poema wil mij dan gaan aanvallen, zeiden ze op het nieuwsquote:
Nou, jij zit toch op je balkonnetje met een kratjuh bieah?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmmm, liever niet hierheen hoor. Die poema wil mij dan gaan aanvallen, zeiden ze op het nieuws![]()
Ik drink niet, maar verder klinkt dat wel goed. Lief poesje!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jij zit toch op je balkonnetje met een kratjuh bieah?Dan brult hij, jij zit ontspannen en dan gooi je een kippenpootje naar beneden: klááár!!
Ja he?? En dan komt Blubberzwijn eraan op zijn fietsje met een zakje broodquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik drink niet, maar verder klinkt dat wel goed. Lief poesje!
Moet Blubber gewoon even een kooi om zijn fiets makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja he?? En dan komt Blubberzwijn eraan op zijn fietsje met een zakje brood
maarja, ik las dat als ze hem vinden, hij gedood wordt
Ach, geef het beestje een handje brokjes en hij doet niks meer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Moet Blubber gewoon even een kooi om zijn fiets maken
Ach wij werken dan net even iets anders denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, er viel mij op dat er dus totaal geen tijd was voor vragen van mijn kant. Sowieso is mij niks uitgelegd nog. Er werd een inschrijving gemaakt, formulieren uitgedraaid, een boodschappenlijstje gemaakt en ik kon vertrekken, er is niet eens gevraagd of alles me duidelijk was! Die medewerkster stond gewoon op en liep zo weg, het is dat ik een hand uitstak, anders had ik niet eens een hand gekregen.
Sollicitatieplicht? Ja, dat is even tussen neus en lippen door gezegd dat ik gemiddeld 1 keer per week moet solliciteren, maar er is weer niks uitgelegd over wat er onder sollicitatieplicht valt. Ik ben blij dat ik internet heb, want in die folder die erbij zit wordt eigenlijk alleen maar verwezen naar internet (je zal het maar niet hebben)
Sorry hoor, dat ik dan als een huilie overkom, maar ik had toch wel wat meer persoonlijkheid klantvriendelijkheid verwacht.
Ik wist het wel, je hebt toch een hart.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ach wij werken dan net even iets anders denk ik.
Eerst vragen we even naar de situatie van de klant, en laten we hem/haar even stoom afblazen. Dan leggen we kort uit wat we in dat gesprek doen. Vervolgens schrijven we de klant helemaal in (werkintake) en nemen we door wat voor werk hij zoekt, opleiding gedaan heeft, etc.
Dan is het nog een kwestie van de formulieren uitdraaien en goed uitleggen welk formulier waarvoor is, en ik omcirkel op de boodschappenlijst altijd wat voor die klant van toepassing is (omdat velen het niet helemaal snappen). En leg kort even uit hoe ze de formulieren in moeten vullen.
Daarna vertellen we nog wat we van de klant verwachten, sollicitatieplicht etc. en kijken we nog even of we vacatures voor hem hebben. En als laatste vragen we altijd of de klant nog iets wil weten (en geven we foldertje mee over de WW).
Ik vind het gek dat ze bij waar jij ook was (wageningen valt onder ede toch?) ze heel erg anders werken.. klanten lopen hier toch meestal wel tevreden weg..![]()
dat ik zo aardig doe staat totaal los van mijn persoonlijkheid hoor.. zo moet ik nu eenmaal zijn in de omgang met klantenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je hebt toch een hart.
Ok, je blijft een enorme eikel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat ik zo aardig doe staat totaal los van mijn persoonlijkheid hoor.. zo moet ik nu eenmaal zijn in de omgang met klanten
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ok, je blijft een enorme eikel.
Je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |