het is heel simpel je meld je gewwon aan bij Jong AC Fok! United #12: Alweer Tweakersquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:31 schreef johannes1986 het volgende:
Dit lijkt leuk...hoe werkt dit, en hoe kan je er eventueel bijkomen? Wat zijn de lusten en de lasten?
Je word al in verband gebracht met Jong AC Fok United...quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:35 schreef Mindlight het volgende:
*watcht trend*
Was er even een tijdje uit, maar gelukkig ben ik weer helemaal terug nuquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je word al in verband gebracht met Jong AC Fok United...
* AirRaid kan zich niet herrineren of Mindlight in het verleden ooit een competitiewedstrijd voor ACFU gespeeld heeftquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:38 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was er even een tijdje uit, maar gelukkig ben ik weer helemaal terug nu
Hoop dat ik nog even bij het eerste mag blijven.
Duo baan.....het super duo blijft, tenminste ik wel. Blijft Dos37 ook??quote:Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
donequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Coach, mag ik nummer 9 aub?
Ja want als we de finale spelen zijn we op 1 juli nog niet klaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is zeker vroeg, krijgen de WK onder 20 gangers nog een week extra?
Wij. jullie, of wij allebei. Die laatste optie lijkt me de beste.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja want als we de finale spelen zijn we op 1 juli nog niet klaar
Oranje is door naar de volgende rondequote:Op maandag 20 juni 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hoe gaan onze onder 20 spelers?
die zitten er bij eveneens als Atletico Ananasquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Ik hoorde dat we in ieder geval oefenen tegen Eintracht Affeschwanz.
Ik lag te slapen, heb nix gezien.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:31 schreef Eilanden het volgende:
En kloppen de geruchten dat Franky ook op de hotelkamer van Robin van Perzik was?
Sandra schijnt terwijl je sliep fellatio op je gepleegd te hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik lag te slapen, heb nix gezien.....
En waarom zijn jullie wezen stappen zonder mij?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik lag te slapen, heb nix gezien.....
en nederland versloeg turkije met 4-0quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:50 schreef AirRaid het volgende:
overeige kwarfinales zijn
Brazilië - Mongolië
Duitsland - Turkije
hij zal meer bedoelen dat het erg vreemd is dat ze verloren hebben maar wel in de kwartfinale zitten !quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitslag is wat geflatteerd, maar het is toch echt 4-0 geworden. De laatste 2 doelpunten vielen in de laatste 5 minuten toen Turkije alles op alles zette.
Ik heb er zowat de hele nacht wakker van gelegen, de adrenaline zat nog in m'n lijf van die wedstrijd. Wat een schot zeg, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Liechtenstein heeft na een krankzinnige wedstrijd van Argentinie gewonnen. Na een 0-1 achterstand door een goal van Zalebeta. Argentinie was veel en veel sterker, maar met 5 man achterin hielden we deze stand vast. Na wat provoceren van m'n teamgenoten werd Huberman weggestuurd. Argentinie was met 10 man nog beter. Toch kwam er een onverwachte gelijkmaker. Een vrije trap van Zehle werd niet aangeraakt en vloog in het doel. De verlenging leverde niks op. De strafschoppen wel. We wonnen met 5-4. Ik legde de derde penalty er binnenkant paal in.
Nederland had een makkelijke wedstrijd. Turkije werd eenvoudig met 4-0 aan de kant gezet. Tha_Dark schroefde zijn totaal op door 2 doelpunten te maken. Ook Brighton was belangrijk met 2 fantastische assists en een geplaatst afstandschot dat tegen de touwen kletterde.
Liechtenstein moet nu in de kwartfinale tegen Spanje en Nederland tegen Italie.
Nee, we hebben daar nog geen besluit over genomen, zal wel zo snel mogelijk gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:42 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb er zowat de hele nacht wakker van gelegen, de adrenaline zat nog in m'n lijf van die wedstrijd. Wat een schot zeg, al zeg ik het zelfBij een dvd'tje uiteindelijk in slaap gevallen
![]()
Even wat anders, Bos en AirRaid, is er al bekend wat er met Jong ACFU gaat gebeuren...?
Je weet het nooit. De opvolgers staan te popelen in het jeugdelftal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ik ben aanvoerder en mag alles zeggen. Contractueel bepaald. Als Franky, DD, SCH, tong of ik niet spelen, roert de vijfde colonne zich altijd.
En vergeet onze lijntjes naar de pers niet.
moet toch mijn msn maar weer eens aanslingerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we hebben daar nog geen besluit over genomen, zal wel zo snel mogelijk gebeuren.
zeg wil jij soms paaseieren gaan zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Onze coach maakt meer fouten... DIGGER laten gaan, Eilanden op de bank...
Voor je het weet train je een laagvlieger uit de Eerste Divisiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Gevaarlijk hoor, zie het verloop aan coaches bij ons. Je bent je job niet veilig. Plek 2 viel gewoon tegen.
Ik ben ervan overtuigd dat de coach dit jaar gewoon kampioen wil worden (en dat moet wel met dit spelersmateriaal!) en dan moet je mij gewoon in de basis zetten ... maar da's logisch....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. En dan staat Eilanden lachend weer in de basis.
Nee, vandaar dat de Telegraaf laatst weer een heel stuk had over het soms zwalkende beleid van onze trainer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gasten van de pers worden moe van jullie, niet alle wissewasjes worden meer gepubliceerd hoor.
Dat bepaal jij ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
Jij poetst de schoenen van Dylan Dog trouwens.
Oke, zolang ben ik nog geen assistent. Bij de jonkies werken we iets andersquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Wij werken Engels. Doorbrekende jeugdspelers moeten schoenen poetsen en ballen sjouwen, net als in de Premier League. De aanvoerder bepaalt wie welke trainee krijgt.
Dus ja.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gasten van de pers worden moe van jullie, niet alle wissewasjes worden meer gepubliceerd hoor.
Jazekerquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Duo baan.....het super duo blijft, tenminste ik wel. Blijft Dos37 ook??
Sure Franky........quote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft een aanbod van Al-Jazeera afgeslagen.....
Veels te warm daaro!
We zijn al 2 dagen bezig, we vroegen ons al af waar je bleefquote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Eilanden het volgende:
Geloof dat binnenkort de voorbereiding weer begint?
Dat is de jongeren-groepquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zijn al 2 dagen bezig, we vroegen ons al af waar je bleef
Elitair gedragquote:Op zondag 3 juli 2005 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is de jongeren-groepDe vedettes kunnen later beginnen
Nee hoor, de sterren en internationals hadden vrijaf......quote:Op zondag 3 juli 2005 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elitair gedrag
Mislukte vedette trouwens want de rest was er wel
Nu je het zegt.. Ik zag wel erg veel spelers rondlopenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoor, de sterren en internationals hadden vrijaf......
Had je weer eens teveel gedronken VoreG?
Er is nog geen nieuwe, omdat het nog niet zeker is dat het team blijft bestaan...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:51 schreef Chen het volgende:
Ik kan het Jong AC Fok United topic niet meer vinden...
Ben ik ook echt blij om.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat ik nog een week extra heb gekregen, was is wel aan toe.
Ja godver heb ik weer niet goed gelezen! Altijd dat moeilijke gedoe hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef pekel het volgende:
Alle spelers die ook voor hun land moesten spelen, moeten zich weer melden op 9 juli, staat hier.
fabreolie de spanjaard?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De Duitsers hebben gewonnen na strafschoppen (5-4). Fabreolie miste de beslissende strafschop. De wedstrijd was erg saai en eindigde in 0-0, in de verlenging werd ook niet gescoord.
Hoezo dat?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef brighton het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe, omdat het nog niet zeker is dat het team blijft bestaan...
Omdat er plannen zijn, alle tweede spelers naar het eerste over te zetten. Meer info volgt nog.quote:
Natuurlijk blijft er een beloftenteam bij onze club. We weten alleen nog niet of we er een apart topic er over bij gaan houden.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef pekel het volgende:
WTF?. Elk voetbalteam heeft een beloften-afdeling.
.
Hufters.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe, wie zn auto stond er nou na de training vanmiddag op kratjes?
Houd er toch maar een appart topic over lijkt me het bestequote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft er een beloftenteam bij onze club. We weten alleen nog niet of we er een apart topic er over bij gaan houden.
Waarschijnlijk Tweakers supporters.quote:
Die fiets wel ja ... ik heb gehoord dat die auto op kratjes van binnen de selectie kwamquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Tweakers supporters.
Mijn fietsbanden waren lek gestoken.![]()
Oke, dan gaan we dat maar doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Houd er toch maar een appart topic over lijkt me het beste
Vervelend he, jaloezie.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die fiets wel ja ... ik heb gehoord dat die auto op kratjes van binnen de selectie kwam![]()
We spelen Europees, hebben dus vrijquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef pekel het volgende:
Tegen wie spelen we in de beker AirRaid? Loting was vandaag...
Ik wil wel graag duidelijkheid over mijn sportieve toekomst coach. Ik heb namelijk ook vernomen uit het geruchtencircuit dat ik naar Atletico Ananas zou kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat er plannen zijn, alle tweede spelers naar het eerste over te zetten. Meer info volgt nog.
En de Jong-ACFU?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
We spelen Europees, hebben dus vrij
Mijn hart ligt uiteraard bij AC Fok United! Er bestaat nog ware clubliefde, zelfs al ben ik wisselspeler bij het tweede. Dus vandaar dat ik eerst graag duidelijkheid van Bos wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Beslis een voor jezelf zeg, is toch niet zo moeilijk?
Ja, niet altijd maar ik probeer zo vaak mogelijk met de fiets te komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Onze jeugdcoach Bos81 komt dus ouderwets sportief met de fiets??
Bos was in zijn jonge jaren ook een geweldige en supersnelle linksvoor, geen een tegenstander kon hem bijhoudenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef numero_uno het volgende:
Bos heeft waarschijnlijk nog een betere conditie als een paar spelers van hett 1e.
Gefeliciteerd man, ik zal je missen in Jong ACFUquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:24 schreef Spideyman het volgende:
Kom ik aan op de eerste training van Jong ACFU, mag ik van de trainer niet meedoenIk zou er toch niet uitgekickt zijn?? Krijg ik te horen dat ik dit jaar voor het eerste mag uitkomen
![]()
Gelijk m'n pa opgebeld en die barstte in tranen uit. Vanaf nu staat hij elke training langs de kant goedbedoelde adviezen te schreeuwen. Ik hoop dat jullie er aan kunnen wennen... Ik zal er in ieder geval alles aan doen om het succes en de sfeer binnen ACFU op een hoog niveau te houden!
Welkomquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:24 schreef Spideyman het volgende:
Kom ik aan op de eerste training van Jong ACFU, mag ik van de trainer niet meedoenIk zou er toch niet uitgekickt zijn?? Krijg ik te horen dat ik dit jaar voor het eerste mag uitkomen
![]()
Gelijk m'n pa opgebeld en die barstte in tranen uit. Vanaf nu staat hij elke training langs de kant goedbedoelde adviezen te schreeuwen. Ik hoop dat jullie er aan kunnen wennen... Ik zal er in ieder geval alles aan doen om het succes en de sfeer binnen ACFU op een hoog niveau te houden!
ik dacht al wie is toch die gek die de hele tijd Spideyman zit aan te moedigen terwijl die nog een weekje weg isquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:24 schreef Spideyman het volgende:
![]()
hierdoor wordt de wedstrijd tegen Atletico Ananas verplaats naar komende zaterdagquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef pekel het volgende:
Volgende week dinsdag benefietwedstrijd in de Kuip tussen Engelse spelers in Nederland en de spelers van Nederland.
Dylan Dog, Tong80, pekel en Da Sandman moeten zich gereed houden voor de wedstrijd dinsdag.. Om 17.00 aanwezig in de Kuip.
Hij poetst mijn schoenen dus dat komt goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Heeft Spidey het wasrooster al en is ie al toegewezen als schoenenpoetser??
Douches?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n plek in de kleedkamer al helemaal naar m'n zin gemaakt. Ik zit tussen Eilanden en Pekel zag ik. Ook heb ik de aannemer gebeld, de douches mogen wel wat aangepast worden. Ik zie uit naar de eerste training!
Is dat zo? Dan moeten de naambordjes nog even gewisseld worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
We zitten toch op alfabet? E, V, P?
onze materiaalman zal wel weer eens te veel gezopen hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
We zitten toch op alfabet? E, V, P?
VoreG!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef VoreG het volgende:
Ah naast toekomstig mede-utregtenaar Eilanden, dat gaat lopen als een trein!
Ja hey dat is overal weer anders, ik ben er nog niet zo thuis in! MAar ik leer welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG!!!!
Een inwoner van Utrecht is een Utrechter! Een Utrechtenaar is een homo......
de spelers die komende dinsdag iin actie komen zullen slechts enkele minuten spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:09 schreef methodmich het volgende:
De sterren krijgen rust?
het is de bedoeling dat jij en Eilanden afwisselend aan de kanten gaan spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:41 schreef Spideyman het volgende:
Coach, bedankt voor de kans om me te bewijzen, maar bent u misschien vergeten dat ik een pure rechtsbuiten ben? Mijn linkerbeen is gemaakt van chocola, ik train er veel op, maar ik ben toch echt alleen rechtsbenig.
En ik moet de concurrentie aangaan met DD? Dat wordt erg zwaarquote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat jij en Eilanden afwisselend aan de kanten gaan spelen
Leuk, die intikkertjesquote:Op maandag 11 juli 2005 10:53 schreef VoreG het volgende:
Boemtjakka 7 goals
ze hebben wel arkoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Wat zweten in het Stadionspeaker hok. word tijd dat er airco geinstalleerd word.
ja maar dan komt er teveel lawaai van het publiek naar binnenquote:
owja das ook weer waarquote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar dan komt er teveel lawaai van het publiek naar binnen
Voor een kwartiertje ga ik niet bukken nee. Heb zelfs nog met m'n vriendin de boodschappenlijst doorgenomen, voor ik een corner ging trappen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel een lollig demonstratie potje. Dat merkte je ook aan Methodmich, hij nam niet eens de moeite om z'n veters te strikken.
En je was zelfs op tijd voor het eten om zes uurquote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor een kwartiertje ga ik niet bukken nee. Heb zelfs nog met m'n vriendin de boodschappenlijst doorgenomen, voor ik een corner ging trappen.
Ja de derde helft zeker wetenquote:
Heb ik ook nog gehaald idd!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En je was zelfs op tijd voor het eten om zes uur![]()
daar spelen we komende dinsdag pas tegenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Atletico Barcelona zaterdag is de eerste goede test aankomende zaterdag.
quote:Nederlands elftal wint benefietwedstrijd tegen Engelsen nipt
Rotterdam - "Oranje" speelde gisteren een benefietwedstrijd tegen Engelse spelers. Veel Engelse spelers kwamen niet alleen uit Nederland, maar ook vrij beroemde sterren als Micheal Ownee, David Bekham en David Jemis waren aanwezig.
De wedstrijd zelf was van een vrij hoog niveau. Hoogstandjes van Dylan Dog werden afgewisseld met goede versnellingen van Robben. Ook de keepers waren vrij sterk bezig. Pekel en Jemis leken beiden de nul te houden, maar een snoeiharde vrije bal van Da Sandman leverde een 1-0 overwinning op. Daarvoor mistte Bekham een vrije bal, hij schoot vol in het kruis van Tong80. Tong80 is voor behandeling aan z'n rechterbal in het ziekenhuis.
Nederland - Engels combinatieteam 1-0
82' Da Sandman (vrije trap)
Ausdauer en Kondition schijnen hun gevaarlijkste spelers te zijn.... niet kapot te krijgen die gasten!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ook niet eenvoudig zaterdag. Die jongens hebben allemaal al een marathon gelopen in de voorbereiding. Conditioneel een ijzersterk elftal.
en die verdediger Kaltstellen is ook zo'n lastig apparaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ausdauer en Kondition schijnen hun gevaarlijkste spelers te zijn.... niet kapot te krijgen die gasten!
De belangrijkste woorden om ze te tergen ken je wel toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef pekel het volgende:
Mein Deutsch ist nicht super.
Nou, als ik eerlijk ben laat het materiaal de laatste tijd wel te wensen over.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat dacht jij dan, heb je je seizoenskaart opgezegd ofzo?
De ballen. de shirts en zoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spelersmateriaal bedoel je?
extra vroeg naar bed gaatquote:
quote:
check eens de tijd waarop ik dat posttequote:
heb je de namen goed in je hoofd zitten. van de tegenstandersquote:
Dat was toch extra vroeg in de morgenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
check eens de tijd waarop ik dat postte
Jepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heb je de namen goed in je hoofd zitten. van de tegenstanders
dat mixt dan mooi met mijn ligte twentsche accentquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat was toch extra vroeg in de morgen
[..]
Jep![]()
Maar ik spreek ze wel uit met een prachtig betuws accent![]()
dat zijn de rechtse kranten ... de linkse kranten berichten dat MethodMich de voorbereiding niet al te serieus neemt......quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Een speler die niet eens zeker is van een basisplaats in plaats van een trouwe back als Franky? Ik blijf het raar vinden.
Zo ook de pers (wie heeft er nu dan gelekt), die berichtte dat AirRaid de voorbereiding niet al te serieus leek te nemen.
SCH is niet verkocht hoor, Dylan Dog speelt bijna elke wedstrijd en Yapo is vaak onderweg voor interlandsquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Feit is dat het onder de huidige trainer flink bergaf is gegaan, dankzij dat experimenteren. Waarom is DIGGER verkocht? En SCH? Waarom speelt Dylan Dog niet wekelijks? Waar is Yapo?
ieder team heeft zo zijn eigen dwaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een vreemde jongen die Methodmich, je moet alles met een korreltje zout nemen heb ik als nieuweling al gemerkt.
* Eilanden een afspraak bij kapper maakt, beautyfarm en extreme make overquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:24 schreef AirRaid het volgende:
Komende zaterdag is de tradtionele opendag.
Er is voldoende vertier voor jong en oud, tevens wordt de selectie voor komend seizoen voorgesteld en zal deze een demonstratie training houden.
Ja, en na rust vallen Yapo, DD en ik in en we maken er een hele rits. Need I say more?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een vreemde jongen die Methodmich, je moet alles met een korreltje zout nemen heb ik als nieuweling al gemerkt.
quote:[b]Op donderdag 28 juli 2005 11:35
Enne Franky .... als je het ballenhok aan de vrouwelijke fans wil laten zien ... laat het dan wel een beetje opgeruimd achter
ze hebben wel een gevreesde harde kernquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
dat mot echt kennuh, die hoagse maafkeesuh !
Laat de foto's effe zien Lion...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:53 schreef Lionheaad het volgende:
De Miss Hools verkiezing was erg lekker leuk...
Ze zagen er weer erg goed uit
Vooral de nummer 2 was een echte slet heb ik van horen zeggen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:53 schreef Lionheaad het volgende:
De Miss Hools verkiezing was erg lekker leuk...
Ze zagen er weer erg goed uit
Nee, door een speciale "toegift" is het miss Bulgarije gewordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:32 schreef Vom het volgende:
Die miss belgie heeft toch niet gewonnen he![]()
o.a. Frankyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie zat er in de jury dan?
En weer basis.
Been there.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt wel met Miss Bulgarije het ballenhok in
Doing it again tomorrowquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Been there.
Done that.
Got the t-shirt!
Lichte enkelblessure, niets forceren dan. Moest ook nog de kat voeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Was toch ondanks de hoge score een goede test. Methodmich wist na 45 minuten dat het met de vorm wel goed zat. Dat belooft wat!
Ik heb hem een mooie rooie tomaat aangeboden, was hij niet zo blij mee ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:28 schreef pekel het volgende:
Trouwens Vaduz, nooit meer tegen Bos zeggen dattie een mooi bossie heeft. Raakt 'ie opgewonden van, en die schiet 'ie wel es ballen in de kruising..
Bal in mijn voeten, ik kan er dan altijd goed mee wegdraaien of voor die kaats gaan of terugleggen. De steekpass kan ik ook mee omgaan, maar dat ligt aan het gat dat er isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
VoreG, wil jij de bal in de voeten of hou je van steekpasses? Dat was er op de training nog niet uit te halen.
Goed om in 1x op de slof te nemen dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Okee. Hou er rekening mee dat ik ze vaak tegendraads met effect over de defensie krul en dan stuiten ze in één keer dood neer.
quote:ACFU wint eerste slag maar nog niet de oorlog!
ACFU won gister overtuigend van landskampioen NOS SC in de strijd om de Supercup. De ploeg van trainer AirRaid pakt hiermee de eerste prijs van het seizoen en deelt tevens de eerste mentale tik uit in de strijd om het kampioenschap.
NOS SC heeft bij lange niet de vorm die het vorig seizoen haalde en zal dus de komende tijd vol aan de bak moeten. Metname het middenveld waar Tan er van Gangellen vorig jaar furore maakte.
AFCU dat vorig jaar net naaste de titel greep en in de halve finale van de UEFA cup strande heeft met enkele nieuwe jongens uit eigen jeugd een goede mix tussen ervaren spelers en jongen die zich graag wilen bewijzen.
Na iets meer dan een half uur spelen kwam de thuisploeg op een voorsprong. Een lange bal van Da_Sandman, kwam terecht bij DylanDog, die de vrijstaande VoreG aanspeelde. VoreG aazelde niet lang en schoof de bal in de uiterste hoek.
Kansen voor NOS SC kwamen er zelden, mede dankij methodmich en Bjoro die wisselend vlak voor de verdediging speelden. Alleen de Graeff was kort bij een doelpunt maar zag de bal via de lat over het doel verdwijnen.
In de 67e minuut werd het 2-0 voor ACFU. Publiekslieveling Yapo die in het veld was gekomen voor DylanDog. Yapo die zijn trukendoos weer eens opentrok en Snoeks met een driedubbele schaar uitspeelde bezorgde de bal bij VoreG die zijn 2e van de avond maakte.
Twee minuten later kopte Eilanden de 3-0 binnen nadat Bjoro hem op maat bediende met een vrije trap.
Verder deden er geen grote kansen meer voor.
ACFU - NOS SC 3-0
34: 1-0 VoreG (DylanDog)
67: 2-0 VoreG (Yapo)
69: 3-0 Eilanden (Bjoro)
gele kaarten:
54: methodmich (ACFU)
87: Kooke (NOS SC)
pekel
FrankyMcG SCH Tha_Boezelaar Da_Sandman
Eilanden (75: spideyman) methodmich(88: vom) Bjoro
DylanDog (60: Yapo) VoreG Tong80
NOS SC
Kersseboom
Reitsma (76: Jonkind) van Peperstraten Snoeks Grueter
Kooke Borst Smeets de Graeff
Egberts van Gelder (45: Mulder)
voor jou zeker ...die de Graaff weet van wanten...maak je borst maar natquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Wordt een stevige pot vermoed ik!
op de bank was t ook gezellig hequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas geen invalbeurt, maar ik heb wel genoten van de sfeer.
Zekersquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de bank was t ook gezellig he
Dat wel, je moet het beste er van maken. Maar wat had ik graag op het veld gestaan zeg.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zekersmaar er zat dan ook een sfeerteam op de bank
trainingsarbeid loont zichquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:29 schreef Eilanden het volgende:
Die bal van Bjoro die hoefde ik er alleen maar in te lopen
Competitie.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie krijgen we nu?
wanneer begint die eigenlijk ?quote:
Liep inderdaad goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Vast en zeker dankzij je optreden in de Supercup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |