de spelers die komende dinsdag iin actie komen zullen slechts enkele minuten spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:09 schreef methodmich het volgende:
De sterren krijgen rust?
het is de bedoeling dat jij en Eilanden afwisselend aan de kanten gaan spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:41 schreef Spideyman het volgende:
Coach, bedankt voor de kans om me te bewijzen, maar bent u misschien vergeten dat ik een pure rechtsbuiten ben? Mijn linkerbeen is gemaakt van chocola, ik train er veel op, maar ik ben toch echt alleen rechtsbenig.
En ik moet de concurrentie aangaan met DD? Dat wordt erg zwaarquote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat jij en Eilanden afwisselend aan de kanten gaan spelen
Leuk, die intikkertjesquote:Op maandag 11 juli 2005 10:53 schreef VoreG het volgende:
Boemtjakka 7 goals
ze hebben wel arkoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Wat zweten in het Stadionspeaker hok. word tijd dat er airco geinstalleerd word.
ja maar dan komt er teveel lawaai van het publiek naar binnenquote:
owja das ook weer waarquote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar dan komt er teveel lawaai van het publiek naar binnen
Voor een kwartiertje ga ik niet bukken nee. Heb zelfs nog met m'n vriendin de boodschappenlijst doorgenomen, voor ik een corner ging trappen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel een lollig demonstratie potje. Dat merkte je ook aan Methodmich, hij nam niet eens de moeite om z'n veters te strikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |