Been there.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt wel met Miss Bulgarije het ballenhok in
Doing it again tomorrowquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Been there.
Done that.
Got the t-shirt!
Lichte enkelblessure, niets forceren dan. Moest ook nog de kat voeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Was toch ondanks de hoge score een goede test. Methodmich wist na 45 minuten dat het met de vorm wel goed zat. Dat belooft wat!
Ik heb hem een mooie rooie tomaat aangeboden, was hij niet zo blij mee ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:28 schreef pekel het volgende:
Trouwens Vaduz, nooit meer tegen Bos zeggen dattie een mooi bossie heeft. Raakt 'ie opgewonden van, en die schiet 'ie wel es ballen in de kruising..
Bal in mijn voeten, ik kan er dan altijd goed mee wegdraaien of voor die kaats gaan of terugleggen. De steekpass kan ik ook mee omgaan, maar dat ligt aan het gat dat er isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
VoreG, wil jij de bal in de voeten of hou je van steekpasses? Dat was er op de training nog niet uit te halen.
Goed om in 1x op de slof te nemen dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Okee. Hou er rekening mee dat ik ze vaak tegendraads met effect over de defensie krul en dan stuiten ze in één keer dood neer.
quote:ACFU wint eerste slag maar nog niet de oorlog!
ACFU won gister overtuigend van landskampioen NOS SC in de strijd om de Supercup. De ploeg van trainer AirRaid pakt hiermee de eerste prijs van het seizoen en deelt tevens de eerste mentale tik uit in de strijd om het kampioenschap.
NOS SC heeft bij lange niet de vorm die het vorig seizoen haalde en zal dus de komende tijd vol aan de bak moeten. Metname het middenveld waar Tan er van Gangellen vorig jaar furore maakte.
AFCU dat vorig jaar net naaste de titel greep en in de halve finale van de UEFA cup strande heeft met enkele nieuwe jongens uit eigen jeugd een goede mix tussen ervaren spelers en jongen die zich graag wilen bewijzen.
Na iets meer dan een half uur spelen kwam de thuisploeg op een voorsprong. Een lange bal van Da_Sandman, kwam terecht bij DylanDog, die de vrijstaande VoreG aanspeelde. VoreG aazelde niet lang en schoof de bal in de uiterste hoek.
Kansen voor NOS SC kwamen er zelden, mede dankij methodmich en Bjoro die wisselend vlak voor de verdediging speelden. Alleen de Graeff was kort bij een doelpunt maar zag de bal via de lat over het doel verdwijnen.
In de 67e minuut werd het 2-0 voor ACFU. Publiekslieveling Yapo die in het veld was gekomen voor DylanDog. Yapo die zijn trukendoos weer eens opentrok en Snoeks met een driedubbele schaar uitspeelde bezorgde de bal bij VoreG die zijn 2e van de avond maakte.
Twee minuten later kopte Eilanden de 3-0 binnen nadat Bjoro hem op maat bediende met een vrije trap.
Verder deden er geen grote kansen meer voor.
ACFU - NOS SC 3-0
34: 1-0 VoreG (DylanDog)
67: 2-0 VoreG (Yapo)
69: 3-0 Eilanden (Bjoro)
gele kaarten:
54: methodmich (ACFU)
87: Kooke (NOS SC)
pekel
FrankyMcG SCH Tha_Boezelaar Da_Sandman
Eilanden (75: spideyman) methodmich(88: vom) Bjoro
DylanDog (60: Yapo) VoreG Tong80
NOS SC
Kersseboom
Reitsma (76: Jonkind) van Peperstraten Snoeks Grueter
Kooke Borst Smeets de Graeff
Egberts van Gelder (45: Mulder)
voor jou zeker ...die de Graaff weet van wanten...maak je borst maar natquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Wordt een stevige pot vermoed ik!
op de bank was t ook gezellig hequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas geen invalbeurt, maar ik heb wel genoten van de sfeer.
Zekersquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de bank was t ook gezellig he
Dat wel, je moet het beste er van maken. Maar wat had ik graag op het veld gestaan zeg.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zekersmaar er zat dan ook een sfeerteam op de bank
trainingsarbeid loont zichquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:29 schreef Eilanden het volgende:
Die bal van Bjoro die hoefde ik er alleen maar in te lopen
Competitie.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie krijgen we nu?
wanneer begint die eigenlijk ?quote:
Liep inderdaad goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Vast en zeker dankzij je optreden in de Supercup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |