We zijn al 2 dagen bezig, we vroegen ons al af waar je bleefquote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Eilanden het volgende:
Geloof dat binnenkort de voorbereiding weer begint?
Dat is de jongeren-groepquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zijn al 2 dagen bezig, we vroegen ons al af waar je bleef
Elitair gedragquote:Op zondag 3 juli 2005 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is de jongeren-groepDe vedettes kunnen later beginnen
Nee hoor, de sterren en internationals hadden vrijaf......quote:Op zondag 3 juli 2005 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elitair gedrag
Mislukte vedette trouwens want de rest was er wel
Nu je het zegt.. Ik zag wel erg veel spelers rondlopenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoor, de sterren en internationals hadden vrijaf......
Had je weer eens teveel gedronken VoreG?
Er is nog geen nieuwe, omdat het nog niet zeker is dat het team blijft bestaan...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:51 schreef Chen het volgende:
Ik kan het Jong AC Fok United topic niet meer vinden...
Ben ik ook echt blij om.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat ik nog een week extra heb gekregen, was is wel aan toe.
Ja godver heb ik weer niet goed gelezen! Altijd dat moeilijke gedoe hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef pekel het volgende:
Alle spelers die ook voor hun land moesten spelen, moeten zich weer melden op 9 juli, staat hier.
fabreolie de spanjaard?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De Duitsers hebben gewonnen na strafschoppen (5-4). Fabreolie miste de beslissende strafschop. De wedstrijd was erg saai en eindigde in 0-0, in de verlenging werd ook niet gescoord.
Hoezo dat?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef brighton het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe, omdat het nog niet zeker is dat het team blijft bestaan...
Omdat er plannen zijn, alle tweede spelers naar het eerste over te zetten. Meer info volgt nog.quote:
Natuurlijk blijft er een beloftenteam bij onze club. We weten alleen nog niet of we er een apart topic er over bij gaan houden.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef pekel het volgende:
WTF?. Elk voetbalteam heeft een beloften-afdeling.
.
Hufters.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe, wie zn auto stond er nou na de training vanmiddag op kratjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |