die zitten er bij eveneens als Atletico Ananasquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Ik hoorde dat we in ieder geval oefenen tegen Eintracht Affeschwanz.
Ik lag te slapen, heb nix gezien.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:31 schreef Eilanden het volgende:
En kloppen de geruchten dat Franky ook op de hotelkamer van Robin van Perzik was?
Sandra schijnt terwijl je sliep fellatio op je gepleegd te hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik lag te slapen, heb nix gezien.....
En waarom zijn jullie wezen stappen zonder mij?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik lag te slapen, heb nix gezien.....
en nederland versloeg turkije met 4-0quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:50 schreef AirRaid het volgende:
overeige kwarfinales zijn
Brazilië - Mongolië
Duitsland - Turkije
hij zal meer bedoelen dat het erg vreemd is dat ze verloren hebben maar wel in de kwartfinale zitten !quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitslag is wat geflatteerd, maar het is toch echt 4-0 geworden. De laatste 2 doelpunten vielen in de laatste 5 minuten toen Turkije alles op alles zette.
Ik heb er zowat de hele nacht wakker van gelegen, de adrenaline zat nog in m'n lijf van die wedstrijd. Wat een schot zeg, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Liechtenstein heeft na een krankzinnige wedstrijd van Argentinie gewonnen. Na een 0-1 achterstand door een goal van Zalebeta. Argentinie was veel en veel sterker, maar met 5 man achterin hielden we deze stand vast. Na wat provoceren van m'n teamgenoten werd Huberman weggestuurd. Argentinie was met 10 man nog beter. Toch kwam er een onverwachte gelijkmaker. Een vrije trap van Zehle werd niet aangeraakt en vloog in het doel. De verlenging leverde niks op. De strafschoppen wel. We wonnen met 5-4. Ik legde de derde penalty er binnenkant paal in.
Nederland had een makkelijke wedstrijd. Turkije werd eenvoudig met 4-0 aan de kant gezet. Tha_Dark schroefde zijn totaal op door 2 doelpunten te maken. Ook Brighton was belangrijk met 2 fantastische assists en een geplaatst afstandschot dat tegen de touwen kletterde.
Liechtenstein moet nu in de kwartfinale tegen Spanje en Nederland tegen Italie.
Nee, we hebben daar nog geen besluit over genomen, zal wel zo snel mogelijk gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:42 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb er zowat de hele nacht wakker van gelegen, de adrenaline zat nog in m'n lijf van die wedstrijd. Wat een schot zeg, al zeg ik het zelfBij een dvd'tje uiteindelijk in slaap gevallen
![]()
Even wat anders, Bos en AirRaid, is er al bekend wat er met Jong ACFU gaat gebeuren...?
Je weet het nooit. De opvolgers staan te popelen in het jeugdelftal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ik ben aanvoerder en mag alles zeggen. Contractueel bepaald. Als Franky, DD, SCH, tong of ik niet spelen, roert de vijfde colonne zich altijd.
En vergeet onze lijntjes naar de pers niet.
moet toch mijn msn maar weer eens aanslingerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we hebben daar nog geen besluit over genomen, zal wel zo snel mogelijk gebeuren.
zeg wil jij soms paaseieren gaan zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Onze coach maakt meer fouten... DIGGER laten gaan, Eilanden op de bank...
Voor je het weet train je een laagvlieger uit de Eerste Divisiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Gevaarlijk hoor, zie het verloop aan coaches bij ons. Je bent je job niet veilig. Plek 2 viel gewoon tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |