En je was zelfs op tijd voor het eten om zes uurquote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor een kwartiertje ga ik niet bukken nee. Heb zelfs nog met m'n vriendin de boodschappenlijst doorgenomen, voor ik een corner ging trappen.
Ja de derde helft zeker wetenquote:
Heb ik ook nog gehaald idd!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En je was zelfs op tijd voor het eten om zes uur![]()
daar spelen we komende dinsdag pas tegenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Atletico Barcelona zaterdag is de eerste goede test aankomende zaterdag.
quote:Nederlands elftal wint benefietwedstrijd tegen Engelsen nipt
Rotterdam - "Oranje" speelde gisteren een benefietwedstrijd tegen Engelse spelers. Veel Engelse spelers kwamen niet alleen uit Nederland, maar ook vrij beroemde sterren als Micheal Ownee, David Bekham en David Jemis waren aanwezig.
De wedstrijd zelf was van een vrij hoog niveau. Hoogstandjes van Dylan Dog werden afgewisseld met goede versnellingen van Robben. Ook de keepers waren vrij sterk bezig. Pekel en Jemis leken beiden de nul te houden, maar een snoeiharde vrije bal van Da Sandman leverde een 1-0 overwinning op. Daarvoor mistte Bekham een vrije bal, hij schoot vol in het kruis van Tong80. Tong80 is voor behandeling aan z'n rechterbal in het ziekenhuis.
Nederland - Engels combinatieteam 1-0
82' Da Sandman (vrije trap)
Ausdauer en Kondition schijnen hun gevaarlijkste spelers te zijn.... niet kapot te krijgen die gasten!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ook niet eenvoudig zaterdag. Die jongens hebben allemaal al een marathon gelopen in de voorbereiding. Conditioneel een ijzersterk elftal.
en die verdediger Kaltstellen is ook zo'n lastig apparaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ausdauer en Kondition schijnen hun gevaarlijkste spelers te zijn.... niet kapot te krijgen die gasten!
De belangrijkste woorden om ze te tergen ken je wel toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef pekel het volgende:
Mein Deutsch ist nicht super.
Nou, als ik eerlijk ben laat het materiaal de laatste tijd wel te wensen over.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat dacht jij dan, heb je je seizoenskaart opgezegd ofzo?
De ballen. de shirts en zoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spelersmateriaal bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |