extra vroeg naar bed gaatquote:
quote:
check eens de tijd waarop ik dat posttequote:
heb je de namen goed in je hoofd zitten. van de tegenstandersquote:
Dat was toch extra vroeg in de morgenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
check eens de tijd waarop ik dat postte
Jepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heb je de namen goed in je hoofd zitten. van de tegenstanders
dat mixt dan mooi met mijn ligte twentsche accentquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat was toch extra vroeg in de morgen
[..]
Jep![]()
Maar ik spreek ze wel uit met een prachtig betuws accent![]()
dat zijn de rechtse kranten ... de linkse kranten berichten dat MethodMich de voorbereiding niet al te serieus neemt......quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Een speler die niet eens zeker is van een basisplaats in plaats van een trouwe back als Franky? Ik blijf het raar vinden.
Zo ook de pers (wie heeft er nu dan gelekt), die berichtte dat AirRaid de voorbereiding niet al te serieus leek te nemen.
SCH is niet verkocht hoor, Dylan Dog speelt bijna elke wedstrijd en Yapo is vaak onderweg voor interlandsquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Feit is dat het onder de huidige trainer flink bergaf is gegaan, dankzij dat experimenteren. Waarom is DIGGER verkocht? En SCH? Waarom speelt Dylan Dog niet wekelijks? Waar is Yapo?
ieder team heeft zo zijn eigen dwaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een vreemde jongen die Methodmich, je moet alles met een korreltje zout nemen heb ik als nieuweling al gemerkt.
* Eilanden een afspraak bij kapper maakt, beautyfarm en extreme make overquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:24 schreef AirRaid het volgende:
Komende zaterdag is de tradtionele opendag.
Er is voldoende vertier voor jong en oud, tevens wordt de selectie voor komend seizoen voorgesteld en zal deze een demonstratie training houden.
Ja, en na rust vallen Yapo, DD en ik in en we maken er een hele rits. Need I say more?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een vreemde jongen die Methodmich, je moet alles met een korreltje zout nemen heb ik als nieuweling al gemerkt.
quote:[b]Op donderdag 28 juli 2005 11:35
Enne Franky .... als je het ballenhok aan de vrouwelijke fans wil laten zien ... laat het dan wel een beetje opgeruimd achter
ze hebben wel een gevreesde harde kernquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
dat mot echt kennuh, die hoagse maafkeesuh !
Laat de foto's effe zien Lion...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:53 schreef Lionheaad het volgende:
De Miss Hools verkiezing was erg lekker leuk...
Ze zagen er weer erg goed uit
Vooral de nummer 2 was een echte slet heb ik van horen zeggen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:53 schreef Lionheaad het volgende:
De Miss Hools verkiezing was erg lekker leuk...
Ze zagen er weer erg goed uit
Nee, door een speciale "toegift" is het miss Bulgarije gewordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:32 schreef Vom het volgende:
Die miss belgie heeft toch niet gewonnen he![]()
o.a. Frankyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie zat er in de jury dan?
En weer basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |