Houd er toch maar een appart topic over lijkt me het bestequote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft er een beloftenteam bij onze club. We weten alleen nog niet of we er een apart topic er over bij gaan houden.
Waarschijnlijk Tweakers supporters.quote:
Die fiets wel ja ... ik heb gehoord dat die auto op kratjes van binnen de selectie kwamquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Tweakers supporters.
Mijn fietsbanden waren lek gestoken.![]()
Oke, dan gaan we dat maar doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Houd er toch maar een appart topic over lijkt me het beste
Vervelend he, jaloezie.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die fiets wel ja ... ik heb gehoord dat die auto op kratjes van binnen de selectie kwam![]()
We spelen Europees, hebben dus vrijquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef pekel het volgende:
Tegen wie spelen we in de beker AirRaid? Loting was vandaag...
Ik wil wel graag duidelijkheid over mijn sportieve toekomst coach. Ik heb namelijk ook vernomen uit het geruchtencircuit dat ik naar Atletico Ananas zou kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat er plannen zijn, alle tweede spelers naar het eerste over te zetten. Meer info volgt nog.
En de Jong-ACFU?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
We spelen Europees, hebben dus vrij
Mijn hart ligt uiteraard bij AC Fok United! Er bestaat nog ware clubliefde, zelfs al ben ik wisselspeler bij het tweede. Dus vandaar dat ik eerst graag duidelijkheid van Bos wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Beslis een voor jezelf zeg, is toch niet zo moeilijk?
Ja, niet altijd maar ik probeer zo vaak mogelijk met de fiets te komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Onze jeugdcoach Bos81 komt dus ouderwets sportief met de fiets??
Bos was in zijn jonge jaren ook een geweldige en supersnelle linksvoor, geen een tegenstander kon hem bijhoudenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef numero_uno het volgende:
Bos heeft waarschijnlijk nog een betere conditie als een paar spelers van hett 1e.
Gefeliciteerd man, ik zal je missen in Jong ACFUquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:24 schreef Spideyman het volgende:
Kom ik aan op de eerste training van Jong ACFU, mag ik van de trainer niet meedoenIk zou er toch niet uitgekickt zijn?? Krijg ik te horen dat ik dit jaar voor het eerste mag uitkomen
![]()
Gelijk m'n pa opgebeld en die barstte in tranen uit. Vanaf nu staat hij elke training langs de kant goedbedoelde adviezen te schreeuwen. Ik hoop dat jullie er aan kunnen wennen... Ik zal er in ieder geval alles aan doen om het succes en de sfeer binnen ACFU op een hoog niveau te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |