Ik ben ervan overtuigd dat de coach dit jaar gewoon kampioen wil worden (en dat moet wel met dit spelersmateriaal!) en dan moet je mij gewoon in de basis zetten ... maar da's logisch....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. En dan staat Eilanden lachend weer in de basis.
Nee, vandaar dat de Telegraaf laatst weer een heel stuk had over het soms zwalkende beleid van onze trainer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gasten van de pers worden moe van jullie, niet alle wissewasjes worden meer gepubliceerd hoor.
Dat bepaal jij ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
Jij poetst de schoenen van Dylan Dog trouwens.
Oke, zolang ben ik nog geen assistent. Bij de jonkies werken we iets andersquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Wij werken Engels. Doorbrekende jeugdspelers moeten schoenen poetsen en ballen sjouwen, net als in de Premier League. De aanvoerder bepaalt wie welke trainee krijgt.
Dus ja.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gasten van de pers worden moe van jullie, niet alle wissewasjes worden meer gepubliceerd hoor.
Jazekerquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Duo baan.....het super duo blijft, tenminste ik wel. Blijft Dos37 ook??
Sure Franky........quote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft een aanbod van Al-Jazeera afgeslagen.....
Veels te warm daaro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |