Bij welke zaken? Wil er namelijk binnen 2 weken een halen en heb geen zin in weer dat zelfde gedonder als pas bij de belcompany.. (mijn topic daarover: Belcompany )quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:55 schreef Gesloten het volgende:
Hij is verkrijgbaar. Gratis met 2 jarig abbo en bij sommige acties.
Je kan idd je eigen geluidjes gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je al eigen geluidjes gebruiken als ontvangst-signaal van een sms?
Zo stom dat dat op m'n K700i niet kan...
www.telecomvergelijker.nlquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:53 schreef -En4Cer- het volgende:
Ben ook van plan om deze telefoon aan te schaffen.
Is hij al wel verkrijgbaar? En vanaf welke abbo's krijg je hem gratis / hoeveel anders bijbetalen?
Vind m erg lijken op de w800i, zeker de achterkant..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ik nou scheel of is dit een heel andere telefoon?
Die D750i vind 'k een stuk minder dan de K750i
Ik dacht dat ze alleen andere software zouden gebruiken oid...
is alleen te krijgen met t-mobilequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
De knopjes aan de voorkant zijn ietsje anders en de vormgeving van de camera aan de achterkant is ietsje anders (vooral 't klepje), de kleuren zijn anders en de firmware is ietsje anders, voor de rest is 'ie exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft inderdaad precies hetzelfde ontwerp als de w800i, op de kleuren na.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:05 schreef Gizmore het volgende:
Vind m erg lijken op de w800i, zeker de achterkant..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:04 schreef Logitik het volgende:
En waarom staat er nergens vermeld hoeveel gram dat ding weegt in je OP ?
Zo... Ze staan erbij hoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Skv het volgende:OP.
Sony Ericsson W800i
Ram die dr anders ook ff bij in
Goedzo!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef Junkie het volgende:
[[url=http://img54.echo.cx/img54/9168/update6eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik liep tijdens updaten tegen deze melding aan, en hij wou niet verder.
Nadat ik van usb-poort had gewisseld, herkende hij de usb-flash wel en vroeg hij naar de driver.
Na nog een keer de handeling uit te voeren begon hij te lopen.
Zover ik heb gecheckt ben ik niks kwijt geraakt aan gegevens ( tel.boek/mp3's/etc. )
En nu een geupdate K750 met versie:
R1J002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1J002
En tot op heden niet meer vastgelopen.![]()
Zijn uitgebreid besproken in de vorige K750i-topic en in de W800i-topic. Maargoed ik zal de voor- en nadelen van de K750i ten opzichte van de W800i nog een keertje opsommen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:51 schreef -En4Cer- het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen de W800i en de K750i ? (Voor- en nadelen..?)
Geen idee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef L3viathan het volgende:
nog een vraagje.. hoe lang gaat de batterij ongeveer mee bij jullie?
Ik heb het idee namelijk dat deze veel minder lang mee gaat dan mn T610..
Al kan het ook komen omdat ik er zo veel mee loop te kutten
maar toch... ik ben benieuwd
Volgens mij was het 2,5 mm althans gelijk aan wat de P910 en MDA compact ook hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef P-Style het volgende:
[..]De W800i heeft een iets betere headset meegeleverd, mèt een 3,5 mm jackplug aansluiting in het koord, zodat je ook nog andere koptelefoons kunt gebruiken. Bij de K750i is het gewoon 1 snoer. De W800i heeft een slaapstand, waarbij je de belfunctie kan uitschakelen, zodat je accu een stuk langer meegaat als je alleen muziek luistert
Er zit geen UMTS op en dat staat ook niet in de handleiding hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
zit er nou ook umts op, in de handleiding staat van wel, maar op diverse websites van niet. beetje vreemd
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef mie_at_work het volgende:
ik kan niet wachten tot ik hem heb![]()
heb hem bij gsm web gehaald bij 1jarige abonnement 22,50 vodafonemet 85euro bijbetaling als het goed is krijg ik um morgen
![]()
+ dat ze pakketjes tegenwoordig 2 keer aanbieden, dus donderdag en vrijdag. Daarnaast zijn sommige kantoren op zaterdag dicht, en kun je hem pas maandag ophalenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef mie_at_work het volgende:
kutzooi, middadgje vrij genomen van stage op mobiel in ontvangst te nemen.
komt die stinkding pas morgen. via tracktrace zending in distributierroute. morgen waarschijnlijk niemand thuis dus ophalen bij postkantoor op VRIJDAG pas
![]()
euhm...quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef galbrecht het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie hier ook last van? Bijna al die contactjes van de oplader zijn afgebroken, terwijl ik dat ding pas 1 x heb gebruikt en niks vreemds mee heb gedaan..
wow wtf welk mobiel heb jij hey gekquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef JaFFe het volgende:
Ik heb deze telefoon ook sinds 2 dagen. Maar ik heb een probleem ineens doen die toffe spelletjes het niet meer. Als ik het menu games in ga krijg ik de melding bewerking is mislukt. Kan iemand me helpen
ik heb pcies zelfde probleem....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img10.imageshack.us/img10/484/s5it.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik zit nu met dit moet ik nou wachten of uit en aan zetten want dat is niet echt duidelijk >
ik heb alle aanwijziingen opgevolgd. maar hij gaat gewoon niet verder als ik hem weer aanzet met Cquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:14 schreef Steve-O het volgende:
gewoon uit zetten en doen wat dat schemrpje zegt dus met c aandoen
Hoe ziet zoiets eruit dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:00 schreef Steve-O het volgende:
Ga trouwens wat screenprotectors bestellen lijkt me toch wel handig .
http://www.inkoopacties.net/ia/mnr91kzk/1?g=rjfr75zb
Ik heb 'm bij Diga4u besteld. Niet de àllergoedkoopste, maar wel goedkoop (zéker vergeleken met gewone - niet-web - winkels) èn daar zijn ze nog op voorraad. Ik had 'm 4 dagen nadat ik 'm besteld had binnen (met vooruitbetaling). Daar was 'ie ¤99,- met ¤9,95 verzendkosten.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:47 schreef Mik-xa het volgende:
Dan nog een opmerking over het uitbreidbaar geheugen, ik zit nu allemaal een beetje te zoeken naar een goedkoop 1 Gig kaartje. P-style waar heb jij hem vandaan? .. op www.rax.nl zag ik er 1tje voor 92 euro.. maar daar staat Sony 1 gig Pro Duo NS .. Ik weet niet wat die NS inhoudt.. kan iemand me daar iets over vertellen?
Hé verrek... dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:11 schreef Mik-xa het volgende:
Die NS zou wellicht Normal Speed kunnen betekenen dus?
Ach.. als je er voorzichtig mee omgaat komen er niet zo snel krassen in. Alleen van zand krijg je wel krassen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef jalabhar het volgende:
Ja wat houd zo'n screen protector dan precies in?
Ik heb nu het plasticje er nog opgehoudenmaar begint al los te laten
Me mp3 speler was binnnen een weekje al aardig bekrast dus denk wel dat ik hte kan gebruiken..
Lukte bij mij eerst ook niet totdat ik het op een andere pc probeerde. Maar wat je óók kunt doen is de USB-kabel in een andere USB-poort prikken, dan vraagt 'ie namelijk ook weer opnieuw om het installeren van nieuwe hardware.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef
mie_at_work het volgende:
ik heb 100 keer alle aanwijzingen gevolgd maar elke keer als ik mijn tel er weer inplugde kwam er geen nieuw hardware ingestalleren.
heb het daarom maar eens geprobeerd op een kut pc bij mij thuis, en daar lukte het opeens wel
Waar heb je hem "gehaald"?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef LWaS het volgende:
ik heb um net gehaaldtot nu toe ziet ie er goed uit
Dat is wel èrg netjes!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:43 schreef Mik-xa het volgende:
afgelopen maandagmiddag bij www.rax.nl een 1 gig kaartje besteld. Dat ding is gewoon nu binnen. Netjes toch van ze!
Aanrader dus, was maar 92 euro excl. verzendkosten (die waren geloof ik 6 euro).
Ik heb nog nóóit problemen gehad met m'n k750i. Toen ik 'm zo'n anderhalve week had, had ik de firmware update eroverheen gegooid, maar ook voor de firmware update heb ik er nooit problemen mee gehad. Het is gewoon een (meer dan) prima telefoon!quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nog niemand hier problemen gehad met de phone? Ik lees op GoT van bijna iedereen wel wat.
Vind het een hele mooie telefoon maar alstie het steeds niet doet :s
Dan begin ik toch te twijfelen tussen deze en de Samsung 730 , die maar net 2 dagen accu heeft
BelCompany, contractsverlenging op Orange.quote:
apart. BIj mij kan ik namelijk de memorycard niet benaderen als ie aan de kabel hangt, eenmaal losgekoppeld welquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef ernie09 het volgende:
Hahaha! Joh! Dan doet ie het dus ook niet! Grapjas!
Exactly the same here!quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef P-Style het volgende:
Ik heb nog nóóit problemen gehad met m'n k750i. Toen ik 'm zo'n anderhalve week had, had ik de firmware update eroverheen gegooid, maar ook voor de firmware update heb ik er nooit problemen mee gehad. Het is gewoon een (meer dan) prima telefoon!
Ik zou even wachten op de HMP-70quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:35 schreef Steve-O het volgende:
zit te twijfelen tussen 1gb en 512mb mp3's zijn wel tof maar die doppen zitten voor geen meter
Iemand geen tutorial hoe je je eigen oorpluggen aan je headset knoopt
Dat weet ik helaas nog niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Steve-O het volgende:
gaat dat kosten trouwens ?
Wat hij zegt.quote:
Toch wel. Want de k750i (hoewel technisch wel mogelijk) niet de mogelijkheid biedt om je geheugentype (sim / telefoon / memory stick) te selecteren voor je sms'jes. Hij slaat sms'jes standaard op, op je telefoon en heeft daar een bepaalde hoeveelheid geheugen voor gereserveerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:52 schreef Skv het volgende:
Als je 1 gig hebt, maken 500 smsjes echt geen hoer uit.
Dat is nog geen 10 KB.
Ik sms nogal veel, daarom.
En ik tyf altijd alles weg omdat mn geheugen vol is, en dan later wil ik wat nalezen en dan kan dat niet meer
Staat er niet bij jouw telefoon dan van 25/100 ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Toch wel. Want de k750i (hoewel technisch wel mogelijk) niet de mogelijkheid biedt om je geheugentype (sim / telefoon / memory stick) te selecteren voor je sms'jes. Hij slaat sms'jes standaard op, op je telefoon en heeft daar een bepaalde hoeveelheid geheugen voor gereserveerd.
Maargoed, zoals ik al zei, boeit het mij toch niet. Ik snap ook nog steeds niet welke gek verzonnen heeft dat sms'jes maar max. 160 tekens groot mogen zijn. Dat is voor mij altijd nèt te kort voor een fatsoenlijk bericht (ik schrijf alles altijd netjes en voluit en heb geen zin om af te korten). Had er dan 256 tekens van gemaakt!
Nee, de k750i geeft dit niet weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Skv het volgende:
Staat er niet bij jouw telefoon dan van 25/100 ofzo?
Dat je het max., weet?
Same for me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef RptR het volgende:
zeer mooi telefoontje dit...
vandaag nog ff vast gehad bij de media markt.
maar ik wacht denk ik op de w800i
Tja.. zo lang duurt dat ook niet meer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef RptR het volgende:
maar ik wacht denk ik op de w800i
Oh... ik dacht 1.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:25 schreef Skv het volgende:
Nog 2 maand ofzo toch?
Klopt ja. Had ik ook ergens gelezen, maar ik weet niet meer precies waar. Dan wordt de w800i dus eigenlijk gewoon een k750i, met leukere headset, een grotere meegeleverde Memory Stick Pro Duo, iets andere firmware... maar opgebouwd uit goedkopere onderdelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef Steve-O het volgende:
Las ergens een bericht dat de w800 slechtere kwaliteit onderdelen krijgt
...en die doppen zijn te groot voor m'n oren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:52 schreef mie_at_work het volgende:
hahah de bijgeleverde headset zuigt wel inderdaad, geluid valt dan nog wel mee maar het draadje zit gewoon vet kut![]()
Tja... langzaam bouwen we onze k750i toch om tot een w800i!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:08 schreef Steve-O het volgende:
Hier ook
Moet zeker die w800 doppen hebben
jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:37 schreef Dizzee het volgende:
Voor de mensen die em geupdate hebben. Foto's, mp3's e.d staan er nog gewoon op?
Shit, ik heb er tweeënhalve week geleden dus nog wel 89 euro voor betaald, net als jij.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:54 schreef Jaerock het volgende:
wow voor degene die nog twijfelen aan de aanschaf van de K750i, kijk dan is op de telfort site. Die geven hem nu GRATIS! weg bij een 1 jarig 200 min abonnement sinds vandaag. Ik heb hem nu een maand via Telfort, tot gister was ie nog 89 euro bij 1 jarig 200 min, dat heb ik ook betaald. Maar ze zijn dus nog goedkoper dan de prijsvechters die los verkopen op internet, en dat met 200 min erbij. Kost je dus 300 euro en dan heb je K750i incl 2400 minuten.
Bij mijn Siemens SX1 heb ik er op 't moment 1600 instaan, ben echt zo'n bewaarfreak. Bij die Siemens kan je opslaan totdat je (ca.) 3mb intern op is, dus dat zijn er wel een paar duizend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:31 schreef Skv het volgende:
Ik kan er maar 70 in mn huidige telefoon, en wil er toch wel minimaal 500 op kunnen slaan..
Geloof ik tenminste.quote:
Er zit standaard een USB-kabel bijgeleverd. Die kun je uiteraard gebruiken evenals Blue Tooth of desnoods infrarood.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Maar ik heb wel een ontzettende noob vraag. Hoe laad je de foto's die je maakt op naar je pc? Net als bij een digi cam met een usb kabel ofzo?
Ik heb KPN mobiel 20, waar ook alles uit 1 bundel komtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Steve-O het volgende:
Bundels![]()
!!
neem een HI abbo heb je geen bundels maar sms die gewoon van je belminuten af gaan .
Ah bedankt.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er zit standaard een USB-kabel bijgeleverd. Die kun je uiteraard gebruiken evenals Blue Tooth of desnoods infrarood.
Hi is echt niet zo duurquote:
'Mad Sauce' Christiaan... We meet again...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
iemand die nog weet waar je (Gratis) Java games kan downloaden? (Tetris, Mario variant )
Tweede week ofzo. Maar neem gewoon de zwarte! Die is stijlvoller en wordt minder snel lelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:35 schreef Lidia het volgende:
In welke week van augustus komt de zilveren uit?
Ik twijfel nu vooral, omdat ik nog niet echt duidelijke foto's van die zilveren gezien heb. Maar ik neigde toch al meer naar de zwartequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tweede week ofzo. Maar neem gewoon de zwarte! Die is stijlvoller en wordt minder snel lelijk.
Ik vind het niet eens zo'n verkeerde gok. Maar aangezien de 4GB versie van de niet-Duo Memory Stick Pro er al is, denk ik dat we de Duo versie ergens eind dit jaar kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Skv het volgende:
Wanneer komt er een normale Pro Stick Duo uit dan?
Van ongeveer 4 GB?
ik schat volgende zomer, maar dat is maar een gok..
Wie weet wat
Tegenwoordig zijn de 'besturingssystemen' op de telefoons veel complexer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef diesel82 het volgende:
wat houdt "online updaten" eigenlijk in?? en moet dat perse? En firmware, wat is dat?
Ik krijg m over een paar weken, na mn vakantie
Ik denk 200 ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef Lidia het volgende:
Hmm.. dat zou wel kut zijn, als ik over 2 maanden een 1GB zou kopen en eind dit jaar er al een 4GB is.
Hoe duur wordt die 4GB dan?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef Lidia het volgende:
Hmm.. dat zou wel kut zijn, als ik over 2 maanden een 1GB zou kopen en eind dit jaar er al een 4GB is.
Hoe duur wordt die 4GB dan?
Bij de huidige prijzen moet je het aantal GB's vermenigvuldigen met 100 en dan heb je de prijs in euro's en dit is bij de goedkoopste (online) winkels zo. Voor 1GB ben je minimaal ongeveer ¤100,- kwijt voor 2GB iets meer dan ¤200,-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Skv het volgende:
Ik denk 200 ofzo.
Heb ik rekening mee gehouden, maar als er zeg maar 4GB beschikbaar is, zal die van 100 zowiezo weer een stuk in prijs dalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Bij de huidige prijzen moet je het aantal GB's vermenigvuldigen met 100 en dan heb je de prijs in euro's en dit is bij de goedkoopste (online) winkels zo. Voor 1GB ben je minimaal ongeveer ¤100,- kwijt voor 2GB iets meer dan ¤200,-
Hoe duur de 4GB versie zal worden kun je dus wel raden...
Oké... laten we het houden op een euro'tje of ¤300,- tot ¤400,-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef Skv het volgende:
Heb ik rekening mee gehouden, maar als er zeg maar 4GB beschikbaar is, zal die van 100 zowiezo weer een stuk in prijs dalen.
Lijkt me daarom dat die prijzen dan een heel stuk zullen dalen.
Kan dus zijn dat 4GB, 400 euro kost, en dat die van 1GB goedkoper gaat worden, of dat de 4GB in verhouding wat goedkoper zal zijn..
8GB in je telefoon!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:21 schreef Skv het volgende:
Dat is dus als 'ie uitkomt.
Naarmate de tijd vordert zal 'ie wel goedkoper worden.
maargoed, dan is de 8GB er prob. al
Geen idee. Ik weet natuurlijk niet wat voor mp3 speler jij hebt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:43 schreef SaRo het volgende:
Kan de geluidkwaliteit op tegen die van mijn mp3-speler?
anders misschien met de nieuwe headset of eigen koptelefoon?
Ongetwijfeld. Maar concurrentie is alleen maar goed! (in dit geval dan)quote:ik ben bang dat de concurrentie nog wel hard trug slaat...
Niks mis met de equalizer. En trouwens... als je een goeie koptelefoon gebruikt heb je niet eens een equalizer nodig!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:56 schreef SaRo het volgende:
Ik las bij de review op www.nieuwemobiel.nl dat er wel een slechte equalizer op zit, dat kan toch niet als je hem ook uitbrengt als sony walkman?
Maar als het geluid toch al goed is,boeit dat natuurlijk niet
Aah nee he niet jij hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef ernie09 het volgende:
[..]
'Mad Sauce' Christiaan... We meet again...![]()
Je moet die jar files gewoon in "overig" gooien bijv. En vervolgens met je telefoon erop klikken (in bestandsbeheer). Dan vraagt 'ie of je het wilt installeren en dan installeer je'm in Games.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Steve-O het volgende:
In welke map moet ik die jar/jad files gooien ?
Je praat jezelf tegen hoe weet je dat die games gaar zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:28 schreef Skv het volgende:
a) ik heb geen foon waar het op werkt.
b) die games zien er gaar uit.
Aan die plaatjes, die bij die jargames site staan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen hoe weet je dat die games gaar zijn
Kijk & oordeel zelf maar...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef Hanzel_lane het volgende:
is de zilveren mooier?
niet oordelen voordat je hem hebquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Aan die plaatjes, die bij die jargames site staan.
Die zien er niet geil uit, terwijl het 3d zou zijn enzo. Had ik erges gehoord.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:28 schreef Skv het volgende:
En dan kijk ik op die site, en zie ik plaatjes (screenshots?) die lijken op een paint-tekening van een labiele adhd-patiënt.
En dan denk ik: is dit mooi?
Nee.
De Z800i is ook een èrg mooie telefoon. Heeft zo ongeveer dezelfde features als de k750i en daarbij is het ook nog een UMTS telefoon.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:14 schreef Public_NME het volgende:
Ik persoonlijk toch nog een beetje te twijfelen tussen de k750i en de Z800i omdat die qua looks er beter uit ziet. K750ì heeft wel een betere camera...
Mening?
Ik denk eerlijk gezegd dat er binnen een half jaar tijd alweer een opvolger voor de z800i geïntroduceerd gaat worden met hogere resolutie camera, meer intern geheugen, fastport aansluiting, wat extra media-knopjes, enz. Wellicht komt komt ook daar een Walkman™-versie van!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:23 schreef Public_NME het volgende:
Ja hij brengt me iig heel erg aan het twijfelen, want de z800i is naar mijn mening mooier maar heeft minder functies... Moeilijk!
Nee, maar duke nukem ofzo lijkt me niet héél veel gevraagd, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Fwnk het volgende:
over die games, tsja, er zitten 2 echt 3d spellen bij, een vliegspel en een tennisspel.
je kan niet verwachten dat je doom3 op je mobiel krijgt skv
doe es normaal?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:18 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
gast jij kan die mobiel geeneens betalen. ga liever nep merkkleding kopen of zo op internet
Ik bedoel dus dat de body van de telefoon, wat speling heeft. Als je knopjes indrukt en hem door je hand laat gaan kraakt hij best wel. En dat voor een nieuwe telefoon. Hij kraakt in ieder geval meer dan mijn 2 jaar oude 6610 met b-merk frontje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
naaper![]()
enne, ik vin em helemaal niet kakering oid thatsmethatsright?
maandagochtendmodel? mijne voelt solidequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat de body van de telefoon, wat speling heeft. Als je knopjes indrukt en hem door je hand laat gaan kraakt hij best wel. En dat voor een nieuwe telefoon. Hij kraakt in ieder geval meer dan mijn 2 jaar oude 6610 met b-merk frontje.
Ik wacht waarschijnlijk nog even tot die 800 is, dan zal de 750 wel voor dumpprijzen te koop zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:26 schreef oorlog het volgende:
Ik heb m via GSMstunts.nl besteld. Is echt een superaanbieding: 1 jarig abonnement zonder aansluitkosten, voor maar Euro 17,50 per maand. Het is een Debitel Vodafone 17,50 abonnement.
Nu nog even wachten tot ie binnen is, maar ook over de winkel veel goede verhalen gelezen op internet. http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=57
Dat kan natuurlijk ook. Maar niemand hier heeft (verregaande) klachten of gebreken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
maandagochtendmodel? mijne voelt solide
Greatquote:
geweldig,, bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef mie_at_work het volgende:
je kan daar ook een sneloppeling van maken![]()
Niks bagger! Het is een perfecte telefoon!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef 3st het volgende:
mooi toestel, goeie specs maar ik hoor er een hoop bagger over! Software bevat boel bugs! Naar mijn idee iets te snel op de markt gebracht!
Staat als het goed is gewoon in de OPquote:Op maandag 18 juli 2005 21:53 schreef vincend het volgende:
mijn K750i werkt goed, op 1 ding na..wat toch wel iets vervelend is.
als ik hem 10 minuten niet gebruik, loopt hij vast en kan ik niets meer doen.
het werkt weer als ik de batterij erin en eruit haal.
ik heb hier ergens gelezen dat je het kan fixen door een update te doen, maar ik heb geen idee welke update en waar die vandaan te halen..iemand die me dat kan vertellen?
Uhm... hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Met de nieuwe firmware update's is de kwaliteit van de filmpjes met de helft achteruit gegaan ?![]()
Ik lees het in bijna elke thread, op welk forum dan ook (fok, tweakers, mobile-review)..quote:
Raar hé, dat opladen via USB ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef annoh het volgende:
Bovendien geeft de telefoon de melding "laadt op" als ik de ubs kabel in zn kont steekDubieus!!
Dat kan tegenwoordig dus ook via USB... dus ook bij de K750iquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:17 schreef annoh het volgende:
Párdon?
Ben ik erg niet op de hoogte als ik veronderstel dat opladen gewoon via een STOPCONTACT gaat??!
:S
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef annoh het volgende:
Najaaaaa wat een ónzin!?!?!?!!!
Of is dat juist heel erg hightech ofzo??
sjongejonge zeg....
Maar wel winsdows 2000/XP nodig dus :S
Onzin? Dude, dat ding gebruikt stroom en jij vind het raar dat die dat dan ook maar gebruikt om de batterij op te laden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef annoh het volgende:
Najaaaaa wat een ónzin!?!?!?!!!
Koop WinXP?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef annoh het volgende:
Ja.
Er zit toch een oplader bij?!
Nou ja ik zal wel ouderwets zijn ofzo, maar die usb kabel gewoon gebruiken om óók met W98 gegevens te kunnen uitwisselen lijkt mij logischer.
(Jáá ik weet dat dat niet aan het kabeltje ligt)
Daar zullen gewoon geen drivers voor zijn. Je zou nog kunnen proberen om generic flash driver te zoeken voor Win98, maar ik geef je weinig kans....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef annoh het volgende:
Nou ja ik zal wel ouderwets zijn ofzo, maar die usb kabel gewoon gebruiken om óók met W98 gegevens te kunnen uitwisselen lijkt mij logischer.
(Jáá ik weet dat dat niet aan het kabeltje ligt)
gratisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:27 schreef Skv het volgende:
Wat betaal je d'r voor?
indien bij KPN, woensdag komen ze binnen, dat is de verwachting van de leverancier. Dan kan KPN ze pas weer uitleverenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mooi van mij is ondertussen besteld, hopelijk krijg ik em deze week binnen
Anders ga je ff de bejaarde uithangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:07 schreef annoh het volgende:
Oh ja want dat is zo lekker goedkoop
Klopt ongeveer, maar let op!!! Je hebt altijd een opzeg termijn van 3 maanden. Dus als je het niet opzegt blijft je abo wel doorlopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Jah, maar bij een 1-jarig abbonement is dat toch gewoon 1 jaar... niet dat ik nog 4 maanden moet "uit-abboneren" of zo..
Oftewel, over 365 heb ik die telefoon gekocht voor 12x een bedrag, en heb daarna nergens meer verplichtingen aan.
Dank jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef Tommeh het volgende:
Ik denk dat ik hem over een maandje ook haal ( bij verlenging ). Is dan gratis.
succes gizmore!
Staan je handsfree instellingen wel goed?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:15 schreef Beertje27 het volgende:
Ik heb de sony ericsson K750i met een iqua bluetooth headset. IN de winkel is verteld dat deze headset geschikt zou zijn. Alleen nu connecten ze wel, alleen als mijn telefoon overgaat dan kan ik wel opnemen met mijn headset alleen doet die verder niets. Ik moet dan gewoon bellen via die telefoon of proberen het gesprek door te verbinden...
Iemand die een idee heeft heb al gezocht via google, maar ik heb niets gevonden
updatenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:49 schreef Beertje27 het volgende:
ja die instelling staan allemaal goed.
Dat duurt toch gewoon een paar dagen voordat je het hele pakket krijgtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog meer die telefoon bij GSMstunts.nl besteld
Krijg vandaag een brief van Debitel dat ze m'n contract goedgekeurd hebben en aangesloten ben op hun netwerk, maar nog geen spoor van een Simkaart of telefoon
Eh, ik meende dat je alles in één keer kreeg juistquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat duurt toch gewoon een paar dagen voordat je het hele pakket krijgtNou ja, ik kan m maandag ophalen
Waar heb (of haal) je dat vandaan? Lijkt me ook wel handigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:43 schreef Fwnk het volgende:
ikm krijg binnenkort 3m screenprotector, 4 euro incl verzendkosten
2e handsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar heb (of haal) je dat vandaan? Lijkt me ook wel handig
FMA, of syncen met outlookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:10 schreef Noanem het volgende:
iemand een idee hoe je ontvangen sms berichtjes vanaf de telefoon op de computer kunt krijgen?
En hoe je het geluid tijdens het foto's maken uit kunt zetten..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |