geweldig,, bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef mie_at_work het volgende:
je kan daar ook een sneloppeling van maken![]()
Niks bagger! Het is een perfecte telefoon!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef 3st het volgende:
mooi toestel, goeie specs maar ik hoor er een hoop bagger over! Software bevat boel bugs! Naar mijn idee iets te snel op de markt gebracht!
Staat als het goed is gewoon in de OPquote:Op maandag 18 juli 2005 21:53 schreef vincend het volgende:
mijn K750i werkt goed, op 1 ding na..wat toch wel iets vervelend is.
als ik hem 10 minuten niet gebruik, loopt hij vast en kan ik niets meer doen.
het werkt weer als ik de batterij erin en eruit haal.
ik heb hier ergens gelezen dat je het kan fixen door een update te doen, maar ik heb geen idee welke update en waar die vandaan te halen..iemand die me dat kan vertellen?
Uhm... hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Met de nieuwe firmware update's is de kwaliteit van de filmpjes met de helft achteruit gegaan ?![]()
Ik lees het in bijna elke thread, op welk forum dan ook (fok, tweakers, mobile-review)..quote:
Raar hé, dat opladen via USB ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef annoh het volgende:
Bovendien geeft de telefoon de melding "laadt op" als ik de ubs kabel in zn kont steekDubieus!!
Dat kan tegenwoordig dus ook via USB... dus ook bij de K750iquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:17 schreef annoh het volgende:
Párdon?
Ben ik erg niet op de hoogte als ik veronderstel dat opladen gewoon via een STOPCONTACT gaat??!
:S
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef annoh het volgende:
Najaaaaa wat een ónzin!?!?!?!!!
Of is dat juist heel erg hightech ofzo??
sjongejonge zeg....
Maar wel winsdows 2000/XP nodig dus :S
Onzin? Dude, dat ding gebruikt stroom en jij vind het raar dat die dat dan ook maar gebruikt om de batterij op te laden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef annoh het volgende:
Najaaaaa wat een ónzin!?!?!?!!!
Koop WinXP?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef annoh het volgende:
Ja.
Er zit toch een oplader bij?!
Nou ja ik zal wel ouderwets zijn ofzo, maar die usb kabel gewoon gebruiken om óók met W98 gegevens te kunnen uitwisselen lijkt mij logischer.
(Jáá ik weet dat dat niet aan het kabeltje ligt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |