w8oo presenteert zichzelf ook als een walkman en heeft een sportievere look. Maar verwacht wordt dat w800 pas over een enkele maanden op de Nederlandse markt komt, is wat laat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
toch als ik langer kan wachten ga ik voor de w800. nagenoeg hetzelfde toestel, alleen veel meer muziek/mp3 functies en daar zit een 512 mb stickje bij ipv 64........
je denkt dat ze evenveel gaan kosten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
toch als ik langer kan wachten ga ik voor de w800. nagenoeg hetzelfde toestel, alleen veel meer muziek/mp3 functies en daar zit een 512 mb stickje bij ipv 64........
betalen doe je tegenwoordig d.m.v. een 2 jarig abonnment...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:02 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
je denkt dat ze evenveel gaan kosten?
w800 zal zeker een paar tientjes duurder zijn omdat daar een veel grotere kaart bijgeleverd wordt en vermoedelijk ook betere duurdere koptelefoon.
Het is en langer wachten en meer betalen.
Kijk kwestie van smaak, maar ik vind die bakken van Samsung niks, hou helemaal niet van clamshells en die D500 voelt te plastic aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:33 schreef Varr het volgende:
Wel lelijk jammer genoeg, heb nu al de d500 besteld..
Hij is errug klein? Wat voor toestel heb je dan standaard, een big ass smartphone ofzo? Ik vind hem precies goed qua grootte. En de foto's zullen we wel zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:49 schreef nils7 het volgende:
Sorry maar ik krijg er geen stijve plasser van (als mobile freak dan zeg maar).
Hij is leuk maar errug klein: hij is kleiner dan mensen denken, 2MP is leuk maar om nou te zeggen dat deze beter is dan die van me 6630 (1.3MP)?? Nauwelijks verschil!
Wel weer top van het uitbreidbaar geheugen zeker als er straks 2 en 4G voor uitkomt.
Ikke en de K750i:
[afbeelding]
Dit zijn mijn telefoons (die ik voornamelijk gebruik): Foto is gemaakt met de K750, wel bewogenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef shredder het volgende:
[..]
Hij is errug klein? Wat voor toestel heb je dan standaard, een big ass smartphone ofzo? Ik vind hem precies goed qua grootte. En de foto's zullen we wel zien.
Is er al iets bekend over leverdatum, wanneer deze in de winkel ligt?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef LordLynx het volgende:
Lijkt mij een ideale telefoon, heb hem maar alvast besteld, nu hopen dat ie een beetje vlot uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |