wow wtf welk mobiel heb jij hey gekquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef JaFFe het volgende:
Ik heb deze telefoon ook sinds 2 dagen. Maar ik heb een probleem ineens doen die toffe spelletjes het niet meer. Als ik het menu games in ga krijg ik de melding bewerking is mislukt. Kan iemand me helpen
ik heb pcies zelfde probleem....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img10.imageshack.us/img10/484/s5it.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik zit nu met dit moet ik nou wachten of uit en aan zetten want dat is niet echt duidelijk >
ik heb alle aanwijziingen opgevolgd. maar hij gaat gewoon niet verder als ik hem weer aanzet met Cquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:14 schreef Steve-O het volgende:
gewoon uit zetten en doen wat dat schemrpje zegt dus met c aandoen
Hoe ziet zoiets eruit dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:00 schreef Steve-O het volgende:
Ga trouwens wat screenprotectors bestellen lijkt me toch wel handig .
http://www.inkoopacties.net/ia/mnr91kzk/1?g=rjfr75zb
Ik heb 'm bij Diga4u besteld. Niet de àllergoedkoopste, maar wel goedkoop (zéker vergeleken met gewone - niet-web - winkels) èn daar zijn ze nog op voorraad. Ik had 'm 4 dagen nadat ik 'm besteld had binnen (met vooruitbetaling). Daar was 'ie ¤99,- met ¤9,95 verzendkosten.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:47 schreef Mik-xa het volgende:
Dan nog een opmerking over het uitbreidbaar geheugen, ik zit nu allemaal een beetje te zoeken naar een goedkoop 1 Gig kaartje. P-style waar heb jij hem vandaan? .. op www.rax.nl zag ik er 1tje voor 92 euro.. maar daar staat Sony 1 gig Pro Duo NS .. Ik weet niet wat die NS inhoudt.. kan iemand me daar iets over vertellen?
Hé verrek... dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:11 schreef Mik-xa het volgende:
Die NS zou wellicht Normal Speed kunnen betekenen dus?
Ach.. als je er voorzichtig mee omgaat komen er niet zo snel krassen in. Alleen van zand krijg je wel krassen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef jalabhar het volgende:
Ja wat houd zo'n screen protector dan precies in?
Ik heb nu het plasticje er nog opgehoudenmaar begint al los te laten
Me mp3 speler was binnnen een weekje al aardig bekrast dus denk wel dat ik hte kan gebruiken..
Lukte bij mij eerst ook niet totdat ik het op een andere pc probeerde. Maar wat je óók kunt doen is de USB-kabel in een andere USB-poort prikken, dan vraagt 'ie namelijk ook weer opnieuw om het installeren van nieuwe hardware.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef
mie_at_work het volgende:
ik heb 100 keer alle aanwijzingen gevolgd maar elke keer als ik mijn tel er weer inplugde kwam er geen nieuw hardware ingestalleren.
heb het daarom maar eens geprobeerd op een kut pc bij mij thuis, en daar lukte het opeens wel
Waar heb je hem "gehaald"?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef LWaS het volgende:
ik heb um net gehaaldtot nu toe ziet ie er goed uit
Dat is wel èrg netjes!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:43 schreef Mik-xa het volgende:
afgelopen maandagmiddag bij www.rax.nl een 1 gig kaartje besteld. Dat ding is gewoon nu binnen. Netjes toch van ze!
Aanrader dus, was maar 92 euro excl. verzendkosten (die waren geloof ik 6 euro).
Ik heb nog nóóit problemen gehad met m'n k750i. Toen ik 'm zo'n anderhalve week had, had ik de firmware update eroverheen gegooid, maar ook voor de firmware update heb ik er nooit problemen mee gehad. Het is gewoon een (meer dan) prima telefoon!quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nog niemand hier problemen gehad met de phone? Ik lees op GoT van bijna iedereen wel wat.
Vind het een hele mooie telefoon maar alstie het steeds niet doet :s
Dan begin ik toch te twijfelen tussen deze en de Samsung 730 , die maar net 2 dagen accu heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |