Geen idee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef L3viathan het volgende:
nog een vraagje.. hoe lang gaat de batterij ongeveer mee bij jullie?
Ik heb het idee namelijk dat deze veel minder lang mee gaat dan mn T610..
Al kan het ook komen omdat ik er zo veel mee loop te kutten
maar toch... ik ben benieuwd
Volgens mij was het 2,5 mm althans gelijk aan wat de P910 en MDA compact ook hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef P-Style het volgende:
[..]De W800i heeft een iets betere headset meegeleverd, mèt een 3,5 mm jackplug aansluiting in het koord, zodat je ook nog andere koptelefoons kunt gebruiken. Bij de K750i is het gewoon 1 snoer. De W800i heeft een slaapstand, waarbij je de belfunctie kan uitschakelen, zodat je accu een stuk langer meegaat als je alleen muziek luistert
Er zit geen UMTS op en dat staat ook niet in de handleiding hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
zit er nou ook umts op, in de handleiding staat van wel, maar op diverse websites van niet. beetje vreemd
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef mie_at_work het volgende:
ik kan niet wachten tot ik hem heb![]()
heb hem bij gsm web gehaald bij 1jarige abonnement 22,50 vodafonemet 85euro bijbetaling als het goed is krijg ik um morgen
![]()
+ dat ze pakketjes tegenwoordig 2 keer aanbieden, dus donderdag en vrijdag. Daarnaast zijn sommige kantoren op zaterdag dicht, en kun je hem pas maandag ophalenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef mie_at_work het volgende:
kutzooi, middadgje vrij genomen van stage op mobiel in ontvangst te nemen.
komt die stinkding pas morgen. via tracktrace zending in distributierroute. morgen waarschijnlijk niemand thuis dus ophalen bij postkantoor op VRIJDAG pas
![]()
euhm...quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef galbrecht het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie hier ook last van? Bijna al die contactjes van de oplader zijn afgebroken, terwijl ik dat ding pas 1 x heb gebruikt en niks vreemds mee heb gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |