jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:37 schreef Dizzee het volgende:
Voor de mensen die em geupdate hebben. Foto's, mp3's e.d staan er nog gewoon op?
Shit, ik heb er tweeënhalve week geleden dus nog wel 89 euro voor betaald, net als jij.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:54 schreef Jaerock het volgende:
wow voor degene die nog twijfelen aan de aanschaf van de K750i, kijk dan is op de telfort site. Die geven hem nu GRATIS! weg bij een 1 jarig 200 min abonnement sinds vandaag. Ik heb hem nu een maand via Telfort, tot gister was ie nog 89 euro bij 1 jarig 200 min, dat heb ik ook betaald. Maar ze zijn dus nog goedkoper dan de prijsvechters die los verkopen op internet, en dat met 200 min erbij. Kost je dus 300 euro en dan heb je K750i incl 2400 minuten.
Bij mijn Siemens SX1 heb ik er op 't moment 1600 instaan, ben echt zo'n bewaarfreak. Bij die Siemens kan je opslaan totdat je (ca.) 3mb intern op is, dus dat zijn er wel een paar duizend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:31 schreef Skv het volgende:
Ik kan er maar 70 in mn huidige telefoon, en wil er toch wel minimaal 500 op kunnen slaan..
Geloof ik tenminste.quote:
Er zit standaard een USB-kabel bijgeleverd. Die kun je uiteraard gebruiken evenals Blue Tooth of desnoods infrarood.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Maar ik heb wel een ontzettende noob vraag. Hoe laad je de foto's die je maakt op naar je pc? Net als bij een digi cam met een usb kabel ofzo?
Ik heb KPN mobiel 20, waar ook alles uit 1 bundel komtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Steve-O het volgende:
Bundels![]()
!!
neem een HI abbo heb je geen bundels maar sms die gewoon van je belminuten af gaan .
Ah bedankt.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er zit standaard een USB-kabel bijgeleverd. Die kun je uiteraard gebruiken evenals Blue Tooth of desnoods infrarood.
Hi is echt niet zo duurquote:
'Mad Sauce' Christiaan... We meet again...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
iemand die nog weet waar je (Gratis) Java games kan downloaden? (Tetris, Mario variant )
Tweede week ofzo. Maar neem gewoon de zwarte! Die is stijlvoller en wordt minder snel lelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:35 schreef Lidia het volgende:
In welke week van augustus komt de zilveren uit?
Ik twijfel nu vooral, omdat ik nog niet echt duidelijke foto's van die zilveren gezien heb. Maar ik neigde toch al meer naar de zwartequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tweede week ofzo. Maar neem gewoon de zwarte! Die is stijlvoller en wordt minder snel lelijk.
Ik vind het niet eens zo'n verkeerde gok. Maar aangezien de 4GB versie van de niet-Duo Memory Stick Pro er al is, denk ik dat we de Duo versie ergens eind dit jaar kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Skv het volgende:
Wanneer komt er een normale Pro Stick Duo uit dan?
Van ongeveer 4 GB?
ik schat volgende zomer, maar dat is maar een gok..
Wie weet wat
Tegenwoordig zijn de 'besturingssystemen' op de telefoons veel complexer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef diesel82 het volgende:
wat houdt "online updaten" eigenlijk in?? en moet dat perse? En firmware, wat is dat?
Ik krijg m over een paar weken, na mn vakantie
Ik denk 200 ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef Lidia het volgende:
Hmm.. dat zou wel kut zijn, als ik over 2 maanden een 1GB zou kopen en eind dit jaar er al een 4GB is.
Hoe duur wordt die 4GB dan?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef Lidia het volgende:
Hmm.. dat zou wel kut zijn, als ik over 2 maanden een 1GB zou kopen en eind dit jaar er al een 4GB is.
Hoe duur wordt die 4GB dan?
Bij de huidige prijzen moet je het aantal GB's vermenigvuldigen met 100 en dan heb je de prijs in euro's en dit is bij de goedkoopste (online) winkels zo. Voor 1GB ben je minimaal ongeveer ¤100,- kwijt voor 2GB iets meer dan ¤200,-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Skv het volgende:
Ik denk 200 ofzo.
Heb ik rekening mee gehouden, maar als er zeg maar 4GB beschikbaar is, zal die van 100 zowiezo weer een stuk in prijs dalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Bij de huidige prijzen moet je het aantal GB's vermenigvuldigen met 100 en dan heb je de prijs in euro's en dit is bij de goedkoopste (online) winkels zo. Voor 1GB ben je minimaal ongeveer ¤100,- kwijt voor 2GB iets meer dan ¤200,-
Hoe duur de 4GB versie zal worden kun je dus wel raden...
Oké... laten we het houden op een euro'tje of ¤300,- tot ¤400,-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef Skv het volgende:
Heb ik rekening mee gehouden, maar als er zeg maar 4GB beschikbaar is, zal die van 100 zowiezo weer een stuk in prijs dalen.
Lijkt me daarom dat die prijzen dan een heel stuk zullen dalen.
Kan dus zijn dat 4GB, 400 euro kost, en dat die van 1GB goedkoper gaat worden, of dat de 4GB in verhouding wat goedkoper zal zijn..
8GB in je telefoon!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:21 schreef Skv het volgende:
Dat is dus als 'ie uitkomt.
Naarmate de tijd vordert zal 'ie wel goedkoper worden.
maargoed, dan is de 8GB er prob. al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |