BelCompany, contractsverlenging op Orange.quote:
apart. BIj mij kan ik namelijk de memorycard niet benaderen als ie aan de kabel hangt, eenmaal losgekoppeld welquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef ernie09 het volgende:
Hahaha! Joh! Dan doet ie het dus ook niet! Grapjas!
Exactly the same here!quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef P-Style het volgende:
Ik heb nog nóóit problemen gehad met m'n k750i. Toen ik 'm zo'n anderhalve week had, had ik de firmware update eroverheen gegooid, maar ook voor de firmware update heb ik er nooit problemen mee gehad. Het is gewoon een (meer dan) prima telefoon!
Ik zou even wachten op de HMP-70quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:35 schreef Steve-O het volgende:
zit te twijfelen tussen 1gb en 512mb mp3's zijn wel tof maar die doppen zitten voor geen meter
Iemand geen tutorial hoe je je eigen oorpluggen aan je headset knoopt
Dat weet ik helaas nog niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Steve-O het volgende:
gaat dat kosten trouwens ?
Wat hij zegt.quote:
Toch wel. Want de k750i (hoewel technisch wel mogelijk) niet de mogelijkheid biedt om je geheugentype (sim / telefoon / memory stick) te selecteren voor je sms'jes. Hij slaat sms'jes standaard op, op je telefoon en heeft daar een bepaalde hoeveelheid geheugen voor gereserveerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:52 schreef Skv het volgende:
Als je 1 gig hebt, maken 500 smsjes echt geen hoer uit.
Dat is nog geen 10 KB.
Ik sms nogal veel, daarom.
En ik tyf altijd alles weg omdat mn geheugen vol is, en dan later wil ik wat nalezen en dan kan dat niet meer
Staat er niet bij jouw telefoon dan van 25/100 ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Toch wel. Want de k750i (hoewel technisch wel mogelijk) niet de mogelijkheid biedt om je geheugentype (sim / telefoon / memory stick) te selecteren voor je sms'jes. Hij slaat sms'jes standaard op, op je telefoon en heeft daar een bepaalde hoeveelheid geheugen voor gereserveerd.
Maargoed, zoals ik al zei, boeit het mij toch niet. Ik snap ook nog steeds niet welke gek verzonnen heeft dat sms'jes maar max. 160 tekens groot mogen zijn. Dat is voor mij altijd nèt te kort voor een fatsoenlijk bericht (ik schrijf alles altijd netjes en voluit en heb geen zin om af te korten). Had er dan 256 tekens van gemaakt!
Nee, de k750i geeft dit niet weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Skv het volgende:
Staat er niet bij jouw telefoon dan van 25/100 ofzo?
Dat je het max., weet?
Same for me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef RptR het volgende:
zeer mooi telefoontje dit...
vandaag nog ff vast gehad bij de media markt.
maar ik wacht denk ik op de w800i
Tja.. zo lang duurt dat ook niet meer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef RptR het volgende:
maar ik wacht denk ik op de w800i
Oh... ik dacht 1.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:25 schreef Skv het volgende:
Nog 2 maand ofzo toch?
Klopt ja. Had ik ook ergens gelezen, maar ik weet niet meer precies waar. Dan wordt de w800i dus eigenlijk gewoon een k750i, met leukere headset, een grotere meegeleverde Memory Stick Pro Duo, iets andere firmware... maar opgebouwd uit goedkopere onderdelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef Steve-O het volgende:
Las ergens een bericht dat de w800 slechtere kwaliteit onderdelen krijgt
...en die doppen zijn te groot voor m'n oren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:52 schreef mie_at_work het volgende:
hahah de bijgeleverde headset zuigt wel inderdaad, geluid valt dan nog wel mee maar het draadje zit gewoon vet kut![]()
Tja... langzaam bouwen we onze k750i toch om tot een w800i!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:08 schreef Steve-O het volgende:
Hier ook
Moet zeker die w800 doppen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |